Конспект уроку
для 3 класу на тему:
« Класна кімната. Граматичний практикум. Прийменники місця.»
Підготувала:
Булавіна Олена Євгеніївна
Харків-2019
План-конспект уроку з англійської мови
у 3 класі
Клас: 3
Тема уроку: Класна кімната. Граматичний практикум. Прийменники місця.
Мета: закріпити вивчені лексичні одиниці з теми; формувати вміння будувати короткий діалог та монолог; активізувати вживання граматичних структур: Is there..?, Are there …?, There is…, There are…, Where is..?, It is…; удосконалювати техніку читання вголос; повторити назви шкільних речей та меблів; повторити прийменники місця; удосконалювати знання та вміння набуті на уроках англійської мови; удосконалювати вміння утворювати питальні та стверджувальні речення; розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення учнів, вміння розуміти співрозмовника, культуру праці та спілкування учнів на уроці; розвивати швидкість та критичність мислення учнів, їх довільну пам’ять та мовну здогадку, мовленнєву реакцію, стійку увагу, вміння переносити знання та навички в нову мовну ситуацію, розвивати творчу уяву учнів, фонематичний слух та правильну вимову; поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови; формувати ціннісне ставлення учнів до праці, людей, виховувати у дітей старанність та наполегливість, прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови. сприяти вихованню взаємодопомоги та дружби.
Тип уроку: урок повторення і закріплення вивченого матеріалу.
Підручник: Family and friends 2
Обладнання: кліп пісні “If you are happy”, відео для пісні про прийменники, картки, малюнки, іграшки, підручники, зошити, наочний матеріал, технічні засоби навчання, таблиці із словами, граматичні структури та картки зі звуками, алфавіт.
Хід уроку:
Teacher: Good morning, children! How are you? I am fine. Nice to see you!
Pupils: Good morning, dear, teacher! I am fine. Nice to see you too!
2. Aim. Повідомлення теми та мети уроку.
Teacher: Today we’ll speak… Oh, who can help me to make a word. (Classroom)
Today we are going to speak about our classroom. We’ll review prepositions of places; we shall do different interesting exercises.
Teacher: “Alphabet Song”
Let’s repeat some sounds, please!
[Λ] [æ]
map
lamp
run
jump
ІІ. Основна частина уроку
Reading
Ex.2 p.12 Now open your books on and read the words one by one.
Will you read the words from the cards one column each.
2. Repeat the words
Teacher: This is a classroom. There are many things in this classroom. Let’s revise some words.
3. Speaking
Look at these pictures and name the things in the classroom.
(діти називають предмети в класі, користуючись конструкцією There is…, а тоді вчитель відкриває слова і вивішує їх на дошці у вигляді схеми поруч зі словами)
in the classroom
Teacher: Now do exercise2, page 13.
4. Relaxation
Teacher: Let’s relax and do “Penguin Song”.
(Виконуємо вправи. Приклад рухів на моніторі)
5. Listening. Prepositions of place
Teacher: Now we repeat the prepositions. Be attentive! (вчитель показує прийменники, а діти називають): Where is it? Don’t you know? Let’s listen to the song. Listen a song and name the prepositions, please!
Pupils: This is a pencil case. Where is it?
5. Writing
Teacher: Your task is to make up the sentences. Write these sentences in your exercise – books. Let’s do this task. (Вам потрібно скласти речення з поданих слів та записати їх у зошит)
ІІІ. Заключна частина уроку
1. Summary
Teacher: Look at the screen and remember some words about our topic.
See you next time!
Goodbye!
Teacher: That’s all for today. Be happy all the time. Our lesson is over. See you tomorrow.
Goodbye, children!
Pupils: Goodbye, teacher!
Teacher: OK. You can go now.