Конспект уроку для 3 класу" Перевірка письмового додавання відніманням.Порівняння виразів.Розв'язування неріівностей та задач.вностейязування

Про матеріал
На цьому уроці відбудеться цікава подорож океаном Математики.Вправою "Вітрила" здійсниться емоційне налаштування на урок. Подорожуючи океаном Математики учні зупиняться на різноманітних островах :"Усні обчислення", острів "Магічні числа". острів Порівняйка",острів "Запитань".Пограють в математичну гру "Морська фігура",вправа " Мікрафон"На останньому етапі уроку ,рефлексія,вправа "Емоційні ромашки"
Перегляд файлу

Тема: Перевірка письмового додавання відніманням. Порівняння виразів. Розв’язування нерівностей та задач.

Мета: 

Формування предметних компетентностей:

формувати обчислювальні навички, вчити перевіряти правильності виконання письмової дій додавання і віднімання; закріплювати вміння розв’язувати задачі; розвивати мислення, пам’ять; виховувати моральні якості, свідоме і творче ставлення до навчання.

 

Формування ключових компетентностей:

вільне володіння державною мовою: вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, любов до читання

математична: моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань.

Інноваційність: формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади

навчання впродовж життя: опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання , навчання працювати самостійно і в парі.

 

Обладнання: підручник, робочий зошит, зображення кораблів, картки для усних обчислювань, зображення островів, плакат «Емоційні ромашки», LEGO.

Хід уроку:

І. Організація класу

Дзвінок на урок покликав всіх нас,

Сказав працювати почати нам час.

Ось і ми не зволікаймо,

Працювати починаймо.

 

Емоційне налаштування на урок

«Вітрила»

 

  • Корабель – це символ надії, символ змін і чогось нового. Не секрет, що на уроці ми дізнаємося щось нове. Подивіться на дошку й оберіть корабля, на якому Ви хочете подорожувати на сьогоднішньому уроці. І нехай цей корабель понесе Вас незвіданими просторами математики. Я впевнена, що якого б корабля Ви не вибрали, під якими б вітрилами не попливли, Вас обов’язково чекатиме на уроці успіх.

Картинки по запросу білий вітрильник   Картинки по запросу червоний вітрильник    Картинки по запросу зелені вітрила

 

Картинки по запросу сині вітрила  Картинки по запросу жовті вітрила

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  • На своїх кораблях ми попливемо безмежним океаном Математики, робивши зупинки на різноманітних островах.

 

Усні обчислення

  • Та щоб почати нашу подорож спочатку потрібно усно обчислити приклади, які ви побачите на картках, а результати записати у робочий зошит. Правильний запис буде перепусткою до нашої подорожі.

970 – 530

770 – 350

860 – 330

580 – 260

  • Перевірте, чи правильно ви обчислили?

440  420   530  320

  • Молодці! Із завданням впоралися на відміно, тож підняти якорі, повний вперед. (звук корабля)

ІІІ. Робота над темою уроку

Острів «Магічні числа»

 

 

 

 

 

          №223

 

  • Перша зупинка – це острів «магічних чисел». На цьому острові ми будемо чаклувати над числами, тобто, робити обчислення .І екскурсію по ньому ми здійснимо обчисливши ланцюжком по колу номер 223 у підручнику.

 

№ 224

  • А чи знаєте ви, що дію додавання можна перевірити відніманням?
  • А чи вміємо ми це робити?
  • Зараз ми в цьому переконаємося, виконаємо письмово додавання № 224, та перевіримо правильність відніманням.
  • Молодці! Вирушаймо далі.

 

Острів «Порівняйка»

  • Наступна зупинка на острові «Порівняйка».
  • Як ви вважаєте, що ми будемо робити на цьому острові?
  • Так, правильно, порівнювати!

№ 225

  • Давайте виконаємо №225.
  • Погляньте, що спочатку нам потрібно виконати.
  • Вірно, спочатку ми робимо обчислення, а потім порівнюємо.

Гра «Вірно – невірно» з цеглинками LEGO.

  • А зараз пограємо в гру «Вірно – не вірно».  Я на картках вам показуватиму вирази-порівняння, а ви за допомогою цеглинок Лего вирішите вірно виконано чи ні. Якщо вірно – покажете зелену цеглинку, якщо ні – червону.

158 › 196

-

 

278 ‹ 315

+

 

56 ‹ 85

+

 

115 = 116

-

 

 

  • Молодці!

Фізкультхвилинка

  • Поки наші кораблі пливуть далі, давайте трішки розімнемося.

 

Острів «Запитань»

  • Наступна наша зупинка острів «Запитань». І на ньому ми даватимемо відповідь на умову задачі №227
  • Прочитайте задачу.
  • Про що йде мова в задачі?
  • Скільки коштують ролики?
  • А скільки коштує захисний шолом?
  • Що запитується в умові задачі?
  • Чи можемо ми одразу дати відповідь?
  • Що спочатку треба знайти?
  • За допомогою якої дії ми можемо знайти вартість шолома?
  • Який вираз складемо?
  • Якщо ми дізналися вартість шолома чи можемо ми тепер дати відповідь на запитання?
  • За допомогою якої дії?
  • Який вираз складемо?
  • Молодці!

ІV. Узагальнення і систематизація знань

Гра «Морська фігура»

  • Математичним океаном помандрували, а чи помітили ви, що на островах, майже немає морських жителів.
  •  Давайте пофантазуємо, та з цеглинок лего складемо для них морських жителів, а потім кожен назве, що він створив.

Представлення робіт

V. Підсумок уроку

Вправа «Мікрофон»

  • Скажіть, що найбільше вам запам’яталося на уроці?

Рефлексія

Вправа «Емоційні ромашки».

  • Покажіть свій настрій за допомогою цеглинок лего.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Куницька Любов
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 березня 2022
Переглядів
1186
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку