20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Урок інформатики в 6 класі з теми "Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією"

Про матеріал

Урок з використанням прийомів технології розвитку критичного мислення

Мета уроку:

  • формування вмінь учнів планувати представлення презентації та вміння виступати з нею перед аудиторією,
  • обґрунтовувати доцільність використання презентацій у своїй навчальній діяльності та повсякденному житті,
  • формування вмінь оцінювати якість презентації та дотримуватися вимог до її оформлення;
  • формування ціннісного ставлення до сім'ї, родини (виховання почуття поваги і любові до своєї родини, бережливе ставлення до сімейних реліквій);
  • сприяти інтелектуальному розвиткові учнів, а саме логічному мисленню, уваги, пам'яті.
Перегляд файлу

Урок інформатики в 6 класі

Тема уроку: Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією

Мета уроку: формування вмінь учнів планувати представлення презентації та вміння виступати з нею перед аудиторією, обґрунтовувати доцільність використання презентацій у своїй навчальній діяльності та повсякденному житті, формування вмінь оцінювати якість презентації та дотримуватися вимог до її оформлення; формування ціннісного ставлення до сім’ї, родини (виховання почуття поваги і любові до своєї родини, бережливе ставлення до сімейних реліквій); сприяти інтелектуальному розвиткові учнів, а саме логічному мисленню, уваги, пам’яті.

Обладнання: ПК, підручник, картки із завданням практичної роботи, лист оцінювання, приклад готової презентації, картки з таблицею для рефлексії.

Тип уроку:  Урок формування умінь і навичок.

Хід уроку:

1. Організаційний етап

  •   Привітання вчителя й учнів, організація уваги.
  •   Перевірка наявності робочих зошитів, підручників тощо.

2. Перевірка домашнього завдання

Виконання домашнього завдання проведемо у вигляді дискусії. У нас 2 групи. І група - виступає на захист використання комп’ютерних фотоальбомів, а ІІ - паперових. У дискусії важливі міркування й аргументи учнів, а результатом стає висновок про більш глибоке пізнання сутності вивченого явища.

  1. Ознайомлення учнів із темою, метою і завданнями уроку

statya7.jpgПоказую  ілюстрацію  до  теми  обговорення.  Учні мають  зробити  свої припущення щодо теми та що вони знають із цього приводу. Учитель запитує: як ви думаєте, що тут зображено? До чого це відноситься  (у повсякденному житті, чи до якої галузі науки тощо)? Яка тема нашого уроку? Що ви чули про це? 

  1. Актуалізація опорних знань

Гра «Колесо фортуни»

  1. Мотивація навчальної діяльності

Розповідь учителя.

Ми неодноразово підкреслювали на уроках, що комп’ютер в сучасному житті має дуже велике значення, без нього ми навіть не уявляємо себе ані на роботі, ані вдома. Свято, подорож, видатні події життя ми фіксуємо за допомогою фотоапарата. Своїми враженнями або почуттями ми хочемо поділитися з близькими. Як розповісти в незвичайному вигляді власну цікаву історію? створити презентацію

  1. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Робота з підручником (розділ 2, п.11 с. 82 – 85)

  1. Закріплення знань

Вправа. Планування презентації.

Завдання. Склади план майбутньої презентації «Моя родина»

  1. Визнач мету створення цієї презентації. Для кого вона може бути призначена? Де продемонстрована?
  2. Запиши можливий сценарій та зобрази схематично в зошиті макет слайдів цієї презентації.
  3. Створи структуру майбутньої презентації «Моя родина»

7. Застосування набутих знань

Отже, можемо перейти до виконання практичної роботи

(Робота за комп’ютером)

Отже, можемо перейти до виконання практичної роботи, яка буде присвячена створенню сімейного фотоальбому. При підготовці до уроку ми провели велику роботу: відібрали із сімейного альбому фотографії, принесли їх у школу, відсканували і зберегли в індивідуальних папках. А чому саме ми вибрали таке завдання?

Учень1: Фотографії – це пам’ять. У свій час відомий поет О. С. Пушкін писав: «Пишатися славою своїх предків не тільки можна, але й треба; неповага до неї є ганебна легковажність.» А з чого ж починається легковажність? Напевне, із забутого на підвіконні листа, припалого пилом портрета, вицвілої забутої фотографії…

Пам’ятайте про це, бережіть сімейні альбоми, щоб потім через роки передати своїм дітям. Бо родовід слід знати. Це не просто красиві слова, це обов’язок не тільки перед минулим, але й майбутнім поколінням.

Вчитель: 15 травня Генеральна Асамблея ООН оголосила Днем Сім'ї, тому цей фотоальбом можна буде подарувати батькам в цей день.

Учень 2: Усе, що є найкраще у дитини:
Її талант, культура, доброта —
Від тата й мами йде і від родини —
Незаперечна істина свята.

Учень 3: Сім’я, родина — це велике диво,
Там є любов і ласка, і тепло.
Там дітям затишно і радісно, й щасливо,
Тепер у нас і завжди так було.

Учень 4: Як тато є й матуся є рідненька,
Там добре дітям, є в них доброта.
В дітей тоді й сорочечка біленька,
І ластівкою мрія заліта.

Учень 5: Сім’я, родина в кожного хай буде,
В ній стільки щастя, мудрості й тепла!
Живіть щасливо на землі цій, люди,
Й щоб доля ваша світлою була!

Вправа 2. Презентація «Моя родина»

Завдання-проект. Сплануй і підготуй матеріали для створення історії у вигляді презентації за темою «Моя родина»

Мета роботи: сформувати навички створення презентації за обраним сценарієм та структурою, навчити створювати презентацію у вигляді фотоальбому та вибирати для нього параметри.

Хід роботи

  1. Завантажте презентацію MS PowerPoint.
  2. Оберіть тему для презентації
  3. Натисніть кнопку ВставитиРисунокСтворити фотоальбом.
  4. Натисніть кнопку Файли або диск, перейдіть у папку, де розміщені фото вашої родини, виберіть файли для презентації та натисніть кнопку Вставити.
  5. У діалоговому вікні Фотоальбом у полі Розмітка рисунка виберіть Рисунок із заголовком, у полі Форма рамкиЗакруглений прямокутник. Визначте активним прапорець біля напису Підписи під усіма рисунками розділу Параметри рисунка.
  6. Натисніть кнопку Створити.
  7. На кожному слайді уведіть необхідний текст.
  8. На першому слайді вставте назву фотоальбому та в підзаголовку запишіть власне прізвище та ім’я.
  9. Додайте останній слайд та уведіть до нього текст «Дякую за увагу».
  10. Збережіть презентацію під ім’ям Родина_Прізвище.pptx, у папці свого класу

Похожее изображениеРис. 1. Приклад фотоальбому

Вправа для очей

Подивись на кінчик носа,

Потім глянь удалину

Зиркни на сусіда скоса.

Вправо, вліво! Ну ж бо! Ну!

А тепер розправте спинку,

Прямо гляньте – відпочиньте.

Погляд в точці сфокусуйте

І довільно релаксуйте.

Міцно-міцно тріть долоні,

До очей їх прикладіть.

Масажуйте очі легко

І заняття знов почніть

Після виконання вправи учні презентують свої роботи.

Рефлексія

Вчитель просить учнів оцінити свій емоційний стан на уроці, помістивши на робочому столі смайлики, відповідні їх настрою.

8. Підбиття підсумків уроку

Перед вами на столі лежить лист оцінювання. Оцініть, будь ласка, свою роботу на уроці за допомогою відповідних критеріїв.

Лист оцінювання

учня 5-А класу _______________________

 

№ п/п

Критерії

Бали

Самооцінка

Оцінка

вчителя

 

Виконане домашнє завдання

+ 1

 

 

 

Підготовлено зображення для створення сімейного фотоальбому

+ 1

 

 

 

Правильні відповіді на питання вчителя

+1

 

 

Виконання практичної роботи

  1.  

Завантажено презентацію MS PowerPoint.

+1

 

 

  1.  

Обрано тема оформлення для презентації

+1

 

 

  1.  

Створено фотоальбом із використанням зображень, що розміщуються в папці Розділ 2/6 клас

+1

 

 

  1.  

У підзаголовку титульного слайду записане прізвище, ім’я, клас, в якому ти навчаєшся

+1

 

 

  1.  

Існує останній слайд з текстом «Дякую за увагу».

+1

 

 

  1.  

На слайдах існує анімація

+1

 

 

  1.  

Вставлено відповідну музику до слайдів

+1

 

 

  1.  

Виконано настройку часу показу презентації

+1

 

 

  1.  

Збережено презентацію під ім’ям Родина_Прізвище.pptx, у папці свого класу

+1

 

 

 

Разом

12

 

 

 

Результати розмістіть на дошці «Сходинки успіху»

Вчитель робить загальні підсумки.

9. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

  • опрацювати розділ 2, п.11, виконати вправу 5 с. 90
  • На основі домашніх фотографій (на вашому комп'ютері) створити фотоальбом «Мої друзі»
docx
Додано
16 січня 2018
Переглядів
4304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку