Конспект уроку для 6 класу "У Лондоні"

Про матеріал

Тема: «У Лондоні»

Мета:

1) Ознайомити учнів із новою лексикою теми.

2) Поглиблювати знання учнів про країни світу.

3) Продовжувати розвивати навички писемного мовлення.

4) Продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення.

5) Удосконалювати техніку читання.

6) Виховувати пізнавальний інтерес до життя людей в інших країнах.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Розробка уроку

для учнів 6 класу за темою:

« У Лондоні»

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель англійської мови Троїцької ЗОШ I-III ступенів Новоодеського району,Миколаївської області

Савечко Я.В.

 

 

 

 

Тема: «У Лондоні»

Мета:

1) Ознайомити учнів із новою лексикою теми.

2) Поглиблювати знання учнів про країни світу.

3) Продовжувати розвивати навички писемного мовлення.

4) Продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення.

5) Удосконалювати техніку читання.

6) Виховувати пізнавальний інтерес до життя людей в інших країнах.

Обладнання: підручник (О.Д. Карп’юк) , робочі зошити, комп’ютер, мультимедійна дошка

 

Хід уроку

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.Організація класу. Привітання.

T: Good morning, children.

Ps : Good morning, teacher.

2. Уведення в іншомовну атмосферу

 «The Travel Song» (відео)

3. Повідомлення теми та мети уроку

T: This lesson we’ll speak about London. You’ll know more about this country and the

life of children there.

II. Основна частина уроку

1. Перевірка домашнього завдання

Словниковий диктант (Континент, столиця, країна¸ відмінності, у наш час, складається з , національний, походження, частина, площа)

2.  Подання тексту для читання.

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

a) Ознайомлення з новою лексикою

New vocabulary

1. fascinating – [ˈfæsɪˌneɪtɪŋ]  - чарівний

2. exciting -  [ɪk'saɪtɪŋ] – вражаючий

3. situated - ['sɪtʃu:‚eɪtɪd] – розташований

4. the Thames – [temz]  - р. Темза

5.to found -  [faʋnd] – засновувати

7. Europe - ['jʋrəp] – Європа

8. commercial - [ kəˈməʃ(ə)l ] – комерційний

9. administrative  - [æd'mɪnɪstreɪtɪv] – адміністративний

10. Underground - [‚ʌndər'graʋnd] – метрополітен

b) Гра- асоціація

I associate London  with …

c) Подання відео ролика «About London»

2) Reading. Етап читання. Учні ланцюжком читають речення тексту. Учитель контролює правильність вимови слів.

London

London is the capital of Great Britain. It’s a fascinating and exciting city with a very long history. London is situated on the river Thames.  London has a population of about seven million. It was founded more than two thousand years ago.It’s a big city. London is the largest city in Europe and one of the largest cities in the world. London is a very big port and very important commercial and political centre of Great Britain.

London consists of four parts. They are: the City, the West End, the East End and Westminster. The City is small in area but it is the commercial centre of the capital. Westminster is the administrative centre of  London. The West End is the richest part of London. The rich people live in the West End.  The East End is the part of London where the working people live.

There are many sights in London. It’s a very beautiful city.

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

a) Дати відповідь на запитання

1. What is the capital of Great Britain?

2. Where is London situated?

3. How many parts does London consist of? What are they?

4. What is the commercial part of London?

5. What is the richest part of London?

b) Знайти відповідник. (Вчитель читає українською мовою речення з тексту, а діти знаходять дані речення в тексті та зачитують їх на англ.мові)

1. Лондон розташований на р. Темза.

2. Лондон складається з 4 частин.

3. Лондон є також великим портом і дуже важливим комерційним і політичним центром Великої Бринанії.

4. Вест Енд є найбагатшою частиною Лондону.

5. Населення Лондона сягає близько семи мільйонів людей.

3. Фізкультхвилинка

        Hands up! Hands down! Shake! Shake! Shake!

        Stand up! On the tiptoes!

        Turn around! Step aside!

        Step left! Step right!

4. Розвиток навичок письма

На дошці зображена таблиця. Учні заповнюють її

 

HO2: Read the text and complete the form.

Name of the country: ________________________

            Population: ________________________________

            It is situated  _______________________________

London consists of __________________________ . They are_________________

The City is _________________________________

Westminster is ______________________________

The East End is _____________________________

 

 

Заключна частина уроку

          1. Домашнє завдання  

          2. Підведення підсумків уроку

Вікторина «Do You Know London

Клас поділяється на дві команди, члени яких із закритими підручниками по черзі

відповідають на запитання учителя. Якщо одна команда не може відповісти, право

відповіді переходить до іншої. За кожну правильну відповідь надається один бал.

Перемагає команда, яка набере більше балів.

T: What is the capital of the country? Where is London situated? What is the largest city of the country? What is the population of the country? How many parts does London consist of? What is the richest part of London?

 

doc
Додано
3 липня 2018
Переглядів
304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку