Конспект уроку для 9 класу "Amazing Britain”

Про матеріал

Тема: "Amazing Britain"

ПідтемаСapital of the UK»

Перегляд файлу

Тема: "Amazing Britain 

 

Підтема:«Сultural heritage of the United Kingdom»

 

Мета:

Ознайомити учнів з новими ЛО

 

Цілі:

 

Практичні:

  • навчити учнів читати тексти і вибирати головну думку прочитаного
  • розвиток умінь і навичок діалогічного мовлення за схемами, таблицями
  • розвиток умінь і навичок письма: активізація лексики

 

Освітні:

  • тренувати в аудіюванні: перевірка розуміння прочитаного
  • практикувати у письмі: виразів, ідіом, прийменників

 

Виховна:

Виховувати пізнавальний інтерес до теми

 

Розвиваюча:

Розширення знань учнів про культуру та визначні місця в Британії

 

ОБЛАДНАННЯ:  підручник Alla Nesvit «English, наочність

 

 

Хід уроку

 І.

Greeting

 

 

 

 

 

 

 

   ІІ.

Introduction

 

 

 

IІI. Warming up

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.

Checking up  the homework

 

 

 

 

 

 

 

V. Practice

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ.

 Assesment

VІІ.

Conclusion

 

 

Teacher: Good morning.

Pupils: Good morning.

T: I am glad to see you!

P: We are glad to see you too!

T: Sit down please.Who is on duty today?

P: I am on duty today. Today is Monday, the tenth of February.

T: Thank you, sit down.

 

 Objectives

T: Pupils, today we have a new topic  we are going to speak about Great Britain and its culture.

 

Group work

Teacher: Explain one of the phrases given in the book on page 116:

  1. A person needs an intervals to separate from family and companions and go to new places. One must go without familiars in order to be open to influences, to change
  2. Every city has it’s own character
  3. Cities are … distinguished by the forms they possess, and these forms are a vital part of their essential charm

 

 

  • Ex.15 p.210

Учні розповідають про основні факти з біографії Томаса Едісона, використовуючи план

  • Ex.16 p.210

   Учні здають письмові роботи(есе) на перевірку

 

 

 

Speaking

Розвиток умінь мовлення

Вправа 1, ст.117

Учні самостійно обмірковують завдання вправи протягом 1-2 хвилин, а потім четверо-шестеро з них називають місця, зображені на картинках на с.117 підручника Решта доповнюють, якщо необхідно. Учитель стежить за правильністю граматичної побудови речень.

Робота в парах:

Учні отримують картки (НО) і в парах складають діалоги за поданим завданням.  По закінченні роботи дві – три пари інсценують свої діалоги перед класом. Учитель контролює  правильність граматичної побудови речень.

 

НО:

Vocabulary practice

Подання нового лексичного матеріалу

Вправа 2, ст.118

Впр. 2, ст.118(а)

Учні самостійно за словником шукають значення слів, потім той, хто першим впорався, вголос читає англійські слова та перекладає їх українською.

a heritage - спадщина

a convention - Конвенція

a site – місце, площадка

the mankind - людство

a landmark – віха, подія

to inscribe - вписувати

to launch – запустити, розпочати

to exist - існувати

 

Впр. 2, ст.118(в)

Учні самостійно виконують завдання вправи протягом 2- 3 хвилин. По закінченні роботи  вони ланцюжком зачитують слова та дібрані до них визначення.  Учитель стежить за правильністю відповідей.

Впр. 2, ст.118(с)

Учні самостійно письмово виконують завдання вправи протягом  3- 5 хвилин. По закінченні роботи  вони ланцюжком читають доповнені речення.

Listening comprehension

Аудіювання

Вправа 3, ст.118

Учні двічі уважно слухають текст та письмово доповнюють речення, подані у вправі. По закінченні вправи вони ланцюжком читають доповнені речення. Учитель контролює правильність виконання завдання.

Reading 

Подання діалогу для читання

  1. Pre-reading activity

T: Have you ever heard about such organization as UNESCO?

What does this abbreviation mean?

What does this organization promote?

Possible answer:

United  Nations Educational, Scientific and Cultural Organization 

Организация ООН по вопросам образования, науки и культуры, ЮНЕСКО.

It promotes international co – operation among the countries in the different fields/

  1. Reading

Вправа 4,ст.119

Двоє учнів читають діалог за ролями. Учитель стежить за правильністю вимови слів

 

  1. Post-reading activity

Вправа 5, ст.120

Учні ланцюжком читають речення вправи та визначають, чи відповідають вони змісту діалогу. Учитель контролює  правильність відповідей.

 

 

 

Teacher: You’ve worked …Your marks are …

 

  1.Homework

  • Ex.6 p.120(письмово)
  • Ex.7 p.120(читати)
  1. Summarizing

Teacher: What new facts have you learned today? Which of these fact amazed you? ? I hope you learnt some important and interesting facts about Great Britain