Тема: "Amazing
Підтема:« Сapital of the UK»
Тема: "Amazing Britain”
Підтема:«Сultural heritage of the United Kingdom»
Мета:
Ознайомити учнів з новими ЛО
Цілі:
Практичні:
Освітні:
Виховна:
Виховувати пізнавальний інтерес до теми
Розвиваюча:
Розширення знань учнів про культуру та визначні місця в Британії
ОБЛАДНАННЯ: підручник Alla Nesvit «English, наочність
Хід уроку
І. Greeting
ІІ. Introduction
IІI. Warming up
IV. Checking up the homework
V. Practice
VІ. Assesment VІІ. Conclusion
|
Teacher: Good morning. Pupils: Good morning. T: I am glad to see you! P: We are glad to see you too! T: Sit down please.Who is on duty today? P: I am on duty today. Today is Monday, the tenth of February. T: Thank you, sit down.
Objectives T: Pupils, today we have a new topic we are going to speak about Great Britain and its culture.
Group work Teacher: Explain one of the phrases given in the book on page 116:
Учні розповідають про основні факти з біографії Томаса Едісона, використовуючи план
Учні здають письмові роботи(есе) на перевірку
Speaking Розвиток умінь мовлення Вправа 1, ст.117 Учні самостійно обмірковують завдання вправи протягом 1-2 хвилин, а потім четверо-шестеро з них називають місця, зображені на картинках на с.117 підручника Решта доповнюють, якщо необхідно. Учитель стежить за правильністю граматичної побудови речень. Робота в парах: Учні отримують картки (НО) і в парах складають діалоги за поданим завданням. По закінченні роботи дві – три пари інсценують свої діалоги перед класом. Учитель контролює правильність граматичної побудови речень.
НО:
Vocabulary practice Подання нового лексичного матеріалу Вправа 2, ст.118 Впр. 2, ст.118(а) Учні самостійно за словником шукають значення слів, потім той, хто першим впорався, вголос читає англійські слова та перекладає їх українською. a heritage - спадщина a convention - Конвенція a site – місце, площадка the mankind - людство a landmark – віха, подія to inscribe - вписувати to launch – запустити, розпочати to exist - існувати
Впр. 2, ст.118(в) Учні самостійно виконують завдання вправи протягом 2- 3 хвилин. По закінченні роботи вони ланцюжком зачитують слова та дібрані до них визначення. Учитель стежить за правильністю відповідей. Впр. 2, ст.118(с) Учні самостійно письмово виконують завдання вправи протягом 3- 5 хвилин. По закінченні роботи вони ланцюжком читають доповнені речення. Listening comprehension Аудіювання Вправа 3, ст.118 Учні двічі уважно слухають текст та письмово доповнюють речення, подані у вправі. По закінченні вправи вони ланцюжком читають доповнені речення. Учитель контролює правильність виконання завдання. Reading Подання діалогу для читання
T: Have you ever heard about such organization as UNESCO? What does this abbreviation mean? What does this organization promote? Possible answer: United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization Организация ООН по вопросам образования, науки и культуры, ЮНЕСКО. It promotes international co – operation among the countries in the different fields/
Вправа 4,ст.119 Двоє учнів читають діалог за ролями. Учитель стежить за правильністю вимови слів
Вправа 5, ст.120 Учні ланцюжком читають речення вправи та визначають, чи відповідають вони змісту діалогу. Учитель контролює правильність відповідей.
Teacher: You’ve worked …Your marks are …
1.Homework
Teacher: What new facts have you learned today? Which of these fact amazed you? ? I hope you learnt some important and interesting facts about Great Britain
|