Календарне планування 9 клас І семестр

Про матеріал

Календарно - тематичне планування з англійської мови у 9 класі на І семестр до підручника автора Несвіт А.М. Планування складено відповідно до чинної програми, розраховано на навантаження у дві години в тиждень.

Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування за підручником А. Несвіт  We learn English9 клас, 2 уроки  на тиждень

 

уроку

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістична компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокуль-турна компетенція

Загально- навчальна компетенція

Домашнє завдання

Лексична

Грама-тична

Фоне-тична

Письмо

 

Аудію-вання

Читання

 

Говорін-ня

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Unit 1 Family and friends

1

 

Повернення до школи

Запитувати та надавати інформацію про навчання у девятому класі

The ninth form is different from the other school years.

To maintain discipline, to remain up-to-date, to set high standards, etc

Present Simple,

Past Simple,

Furture Simple,

 

 

Ex 6,7 p8

Ex. 2 p7

Ex. 2 p7

Ex 3 p8

Ex. 1,2 p7

Ex 4,5 p8 Ex 8 p9

Повсякден-не життя школярів. Вживання та вибір форм звертання

Активно застосовува-ти мову, що вивчається

Ex 9 p9

2

 

Базова середня освіта в Україні

Висловлювати власне ставлення до загальної середньої освіти

A school year is a period of studies. It usually starts in August or September and lasts for 9 months.

the Headmaster, a Vice Principle, the Certificate of Basic Secondary Education, etc

Present Perfect,

Present Perfect

Continuous,

Passive Voice

 

Ex 5,6, p11

 

Ex. 2 p10

Ex 3,4 p11

 

Ex. 1 p9-10

Ex. 7 p12

 

Цінності, ідеали, норми поведінки.

Уважно стежити за презентова-ною інформацією

Ex 8 p12

 

3

 

Відкрий себе

Описувати людей, характеризувати якості особистості, вчинки людей, стосунки між людьми

She is friendly and enjoys being with other people.

A personality, to succeed in, to possess, a fault, the inner world, etc

 

 

Ex 3 p16

 

 

Ex 4b p17

 

Ex 1 p15

Ex 4a  p16

 

Міжособис-тісні стосунки школярів

Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання

Ex 5,6 p17

 

4

 

Відкрий себе

Запитувати та надавати інформацію про риси характеру людини

Do you think that parents should treat their children as equals?

 

Reported Speech

 

Ex 10 p19

 

 

Ex 7,8,9

p. 18

 

Повсякден-не життя школярів

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Ex 11 p19

5

 

Як справи?

Запитувати та надавати інформацію про події, факти

The reporter asked Adrian Aftanaziv if his childhood dream came true.

 

Reported Questions

 

 

Ex 1,2 p19

Ex 1 p19 Ex 3,4 p20

 

Умови життя

Уважно стежити за презентованою інформацією

Ex 5p21

6

 

Як справи?

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Why do children meet so many challenges at the age of 14?

 

Reported Questions

 

Ex 6p21

 

 

Ex 7 p21

 

Норми поведінки

Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання

Ex. 8p22

7

 

Зачіски

Аргументувати власну думку про різні стилі молодіжних зачісок

Maryna had bright red hair last year. She has short hair now, but she used to have long hair.

 

 

 

 

 

Ex 2,3 p24

 

Ex 1a,b,c p23

 

 

Соціальні правила поведінки

Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання

Ex. 4 p25

8

 

Зачіски

Висловлювати своє враження , почуття та емоції у звязку почутим, побаченим.

 

Unique, colours, involved, invention, safety, attractiveness, etc

 

 

Ex. 5 p25

 

 

Ex. 6 p25

Ex. 7 p26

 

Повсякден-не життя школярів

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Ex. 8 p26

9

 

Сучасна молодь

Характеризувати вчинки людей, стосунки між людьми

I’ve never thought I can paint on somebody’s face.

 

 

 

 

 

 

Ex 2 p27

Ex 3 p28

 

 

Ex 1a,b p26

 

Цінності, ідеали, норми поведінки.

Знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію

Ex. 4 p28

10

 

Сучасна молодь

Висловлювати своє враження , почуття та емоції у звязку почутим, побаченим.

Is the youth subculture influence increasing in the place where you live?

 

Present Simple,

Past Simple,

Active Voice, Passive Voice

 

Ex 7 p29

 

 

Ex. 9a p29

Ex 5,6 p28

Ex 8 p29

 

Соціальні правила поведінки

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Ex. 9b p29

11

 

Написання автобіографії

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Is the language of an autobiography formal or informal?

 

Present Simple,

Past Simple,

Future Simple, Present Perfect

 

 

 

Ex 2 p30

 

Ex 3 p31

 

Ex 1 p30

Ex 4 p31

 

 

Повсякден-не життя школярів

Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання

Ex 5 p32

 

12

 

Написання автобіографії

Описувати події, розповідати про свої захоплення, уподобання, ідеали, спосіб життя

 

 

Present Simple

 

 

Ex 6b,c p32

 

 

Ex. 5 p32

Ex 6a p32

 

Повсякден-не життя школярів

Активно застосовувати мову, що вивчається

Ex 6d,e p33

 

13

 

Молодіжна організація

Аргументувати власну думку про молодіжні організації в Україні

 

Truthful, conscientious, punctual, frugal, just, fair, productive

 

 

Ex 4b p34

 

 

Ex 1a p33

Ex 2,3 p34

 

Ex 1b p33

Ex 4a,c p34

 

 

Повсякден-не життя школярів

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Ex 2 p34

 

14

 

Узагальнення знань

 

 

 

Reported Speech Active Voice, Passive

 

Ex 3,4 p36

Ex 5 p37

Ex 7 p37

 

Ex 1 p35

 

Ex 2 p36

 

Ex 6 p37

 

 

Повсякден-не життя школярів

Активно застосовувати мову, що вивчається

 

 

 

 

Тематичне оцінювання.

Unit 2. Nature Magic/ Чарівна природа

15

 

Це – наша земля

Аргументувати власну думку про навколишнє середовище

The environment means simply what is around us.

The environment, to refer, to comprise, to concern, destruction, etc

 

 

 

Ex 1 p41

 

Ex 4 p42

 

Ex 2 p41

Ex 3 p42

Ex 5 p43

 

 

Умови життя школярів

Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання

Ex 5, 6 p43

 

16

 

Це – наша земля

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

What different types of environment do you know?

 

 

 

Ex 8 p43

 

 

Ex 7 p43

 

Ex 9 p43

Ex 10 p43

 

Умови життя школярів

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Ex 11 p44

 

17

 

Запрошуємо до Асканії-Нової

Описувати рослинний і  тваринний світ українського національного заповідника Асканія -Нова

There are hundreds of species of plants to be found there.

A lion, a tiger, a deer, a hippopotamus, a fox, an orangutan, a hare, a parrot, a squirrel, etc

 

 

Ex 5 p46

 

Ex 1,2,3 p44

Ex 4 p46

 

 

Повсякден-не життя школярів

Уважно стежити за презентованою інформацією

Ex 6 p46

18

 

Запрошуємо до Асканії-Нової

Аргументувати власну думку про рослинний і  тваринний світ українського національного заповідника Асканія -Нова

Ascania – Nova, the place where I’ve never been before, is famous for its unique collection of plants, and animals from around the world.

To spread over, steppe, to occupy, species, a shelter, graceful, rare, endangered, a crane, a mammal

Relative Clauses

 

Ex 10 p48

 

Ex 7 p47

Ex 8 p48

Ex 9 p48

Ex 11 p49

 

 

Ex 12 p48

 

Повсякден-не життя школярів

Знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію

Ex 13p48

19

 

Національні парки Великобританії

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Why are people so interested in nature protection?

Beautiful nature, the majestic beauty, a picturesque view, a marvelous/breathtaking landscape, etc

 

 

Ex 1a p50

 

Ex 2a p50

Ex 3 p51

Ex 4 p52

 

Ex 1b p50

Ex 2b p50

Здатність використовувати різні стратегії для контакту з представни-ками інших культур

Уважно стежити за презентова-ною інформацією

Ex 5 p54

20

 

Національні парки Великобританії

Надавати схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям

The National Parks have some of the best areas in Britain, from traditional routes, where the sport of rock climbing began, to dangerous rocky cliffs hanging above the ocean waves.

Walking, cycling, watersports, horse riding, climbing, fishing,  air trip, wildlife watching, balooning

 

 

Ex 8 p55

Ex 7a p55

 

 

Ex 6 p54 Ex 7b p55 Ex 9 p56

Умови життя

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Ex 10 p56

 

21

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

23

 

Національні парки світу

 

 

 

Урок домашнього читання

 

 

Павутина життя

Розповідати про національні парки світу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вживання сполучних слів

 

 

 

Ex 2 p57

 

 

 

Ex 1 p57 Ex 3 p57

 

Норми поведінки під час дискусії

Використовувати нові технології

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картки

24

 

Узагальнення знань

 

 

 

 

 

Ex 1,2 p58

Ex 6 p60

 

Ex 4 p59

 

Ex 3 p58

Ex 5 p59

 

 

Повсякден-не життя школярів

Усвідомлю-вати мету поставленого завдання

 

Unit 3. Environment and Greener Living/ Навколишнє середовище

25

 

Охорона довкілля

Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей

Nowadays more and more chemicals are used by farmers to increase the amount of food produced.

Rubbish, to end up, landfill, homegrown foods, charity, to cut smth down, etc

 

 

 

 

Ex 3 p64

Ex 4 p64

 

 

Ex 1 p63

Ex 2 p63

 

 

Умови життя

Усвідомлю-вати мету поставленого завдання

Ex 4 p64

Ex 5 p65

26

 

Охорона довкілля

Висловлювати своє враження , почуття та емоції у звязку почутим, побаченим.

Why do people have more health problems nowadays?

 

 

 

 

Ex 6 p65

 

Ex. 7 p65

Ex. 8 p65

 

 

Норми поведінки під час дискусії

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Ex 9 p66

27

 

Незаконне забруднення довкілля

Аргументувати власну думку, точку зору щодо забруднення довкілля

There’s so much litter in the streets!

Illegal, to dump, a bulky item, a taxpayer, to clear smth away, to commit a crime, a vehicle, identifiable, a prosecution, etc

 

 

Ex 5 p68

 

Ex 2 p66

 

Ex 3 p66

Ex 4 p67

 

Ex 1 p66

Ex 6 p68

 

 

Повсякден-не життя

Активно застосовувати мову, що вивчається

Ex 7 p68

 

28

 

Все залежить від людей

Висловлювати власне ставлення щодо використання людиною природних ресурсів

How much of the land in England and Wales is used for food production?

Farmland, housing, grassland, tilled, woodland, urban, suburban, etc

 

 

Ex5 p71

 

 

Ex 2 p69

Ex 3a p70

Ex4 p71

 

 

Ex 1 p69

Ex 3b p70

 

Умови життя

Активно застосовувати мову, що вивчається

Ex6 p71

 

29

 

Земля, де ми живемо

Аргументувати власну думку щодо природних ресурсів України

The great amount of farming land is being changed by people today.

 

Present Continuous Passive Voice

 

Ex9 p72

 

Ex 7 p71

 

Ex8 p72

 

Ex10 p73

 

Повсякден-не життя

Усвідомлю-вати мету поставленого завдання

Ex 11 p74

 

30

 

Тварини, які знаходяться на межі зникнення

Висловлювати своє враження , почуття та емоції у звязку почутим, побаченим.

Why is the protection of animals important?

A sea cow, a kangaroo, a giant turtle, an African elephant, a panda, a sea lion, a kiwi, a polar bear

 

 

 

Ex 1b p74

 

Ex 3 p75

Ex 4 p76

 

Ex 1a p74

Ex 2 p74

Ex 5 p76

Ex 6 p77

Ex 7 p77

 

Повсякден-не життя

Знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію

Ex 8 p77

 

31

 

Урок домашнього читання

Пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію

You’ d better

You’ d rather

It would be better …

In my opinion

Would it be possible …?

Do you mind if I …?

 

A compact fluorescent bulb, a full load, to require, to turn up, to switch on/off, to toss, trash, online trading, etc

 

 

 

Ex 1b p78

Ex 2 p79

 

 

Ex 3 p80

Ex 4 p80

 

 

Ex 1a p78

Ex 5 p81

Ex 6 p81

 

 

Умови життя

Активно застосовувати мову, що вивчається

Ex 7 p81

 

32

 

Контроль письма

Висловлювати своє враження , почуття та емоції у звязку почутим, побаченим.

As for me, I pay attention to buying products which have been recycled and I always ask the shop assistants not to put the products into plastic bags for me.

Grow, change, vegetation, waste, animals, planet, etc

 

 

 

 

Ex 3 p82

 

Ex 1 p82

Ex 2 p82

Ex 4 p83

Ex 5 p84

 

 

Повсякден-не життя

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Ex 6 p85

 

33

 

Яке наше довкілля?

 

Аргументувати власну думку, точку зору щодо охорони довкілля

 

 

 

 

 

 

 

Ex 1 p85

Ex 2 p86

 

 

Норми поведінки під час дискусії

Використовувати нові технології

Ex 3p87

 

34

 

 

 

 

35

 

 

 

 

 

  36

 

Контроль мовлення

 

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

Ex 2 p87

Ex 3 p88

Ex 6 p89

 

Ex 1a p87

 

Ex 4 p88

 

Ex 1b p87

Ex 5 p89

 

Повсякден-не життя школярів

Усвідомлю-вати мету поставленого завдання

 

37

 

 

38

 

Узагальнення знань

 

 

Підсумковий урок

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мороз Альона Юріївна
    Дуже дякую за планування
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Несвіт А.М.)
Додано
29 серпня 2018
Переглядів
4082
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку