Календарно - тематичне планування з англійської мови у 9 класі на І семестр до підручника автора Несвіт А.М. Планування складено відповідно до чинної програми, розраховано на навантаження у дві години в тиждень.
Календарно-тематичне планування за підручником А. Несвіт “We learn English”9 клас, 2 уроки на тиждень
№ уроку |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лінгвістична компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Соціокуль-турна компетенція |
Загально- навчальна компетенція |
Домашнє завдання |
|||||
Лексична |
Грама-тична |
Фоне-тична |
Письмо
|
Аудію-вання |
Читання
|
Говорін-ня |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Unit 1 Family and friends |
||||||||||||||
1 |
|
Повернення до школи |
Запитувати та надавати інформацію про навчання у дев’ятому класі |
The ninth form is different from the other school years. |
To maintain discipline, to remain up-to-date, to set high standards, etc |
Present Simple, Past Simple, Furture Simple,
|
|
Ex 6,7 p8 |
Ex. 2 p7 |
Ex. 2 p7 Ex 3 p8 |
Ex. 1,2 p7 Ex 4,5 p8 Ex 8 p9 |
Повсякден-не життя школярів. Вживання та вибір форм звертання |
Активно застосовува-ти мову, що вивчається |
Ex 9 p9 |
2 |
|
Базова середня освіта в Україні |
Висловлювати власне ставлення до загальної середньої освіти |
A school year is a period of studies. It usually starts in August or September and lasts for 9 months. |
the Headmaster, a Vice Principle, the Certificate of Basic Secondary Education, etc |
Present Perfect, Present Perfect Continuous, Passive Voice |
|
Ex 5,6, p11 |
|
Ex. 2 p10 Ex 3,4 p11
|
Ex. 1 p9-10 Ex. 7 p12
|
Цінності, ідеали, норми поведінки. |
Уважно стежити за презентова-ною інформацією |
Ex 8 p12 |
|
||||||||||||||
3 |
|
Відкрий себе |
Описувати людей, характеризувати якості особистості, вчинки людей, стосунки між людьми |
She is friendly and enjoys being with other people. |
A personality, to succeed in, to possess, a fault, the inner world, etc |
|
|
Ex 3 p16
|
|
Ex 4b p17
|
Ex 1 p15 Ex 4a p16
|
Міжособис-тісні стосунки школярів |
Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання |
Ex 5,6 p17
|
4 |
|
Відкрий себе |
Запитувати та надавати інформацію про риси характеру людини |
Do you think that parents should treat their children as equals? |
|
Reported Speech |
|
Ex 10 p19 |
|
|
Ex 7,8,9 p. 18
|
Повсякден-не життя школярів |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex 11 p19 |
5 |
|
Як справи? |
Запитувати та надавати інформацію про події, факти |
The reporter asked Adrian Aftanaziv if his childhood dream came true. |
|
Reported Questions |
|
|
Ex 1,2 p19 |
Ex 1 p19 Ex 3,4 p20 |
|
Умови життя |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Ex 5p21 |
6 |
|
Як справи? |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Why do children meet so many challenges at the age of 14? |
|
Reported Questions |
|
Ex 6p21 |
|
|
Ex 7 p21
|
Норми поведінки |
Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання |
Ex. 8p22 |
7 |
|
Зачіски |
Аргументувати власну думку про різні стилі молодіжних зачісок |
Maryna had bright red hair last year. She has short hair now, but she used to have long hair. |
|
|
|
|
|
Ex 2,3 p24
|
Ex 1a,b,c p23
|
Соціальні правила поведінки |
Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання |
Ex. 4 p25 |
8 |
|
Зачіски |
Висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. |
|
Unique, colours, involved, invention, safety, attractiveness, etc |
|
|
Ex. 5 p25 |
|
|
Ex. 6 p25 Ex. 7 p26
|
Повсякден-не життя школярів |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex. 8 p26 |
9 |
|
Сучасна молодь |
Характеризувати вчинки людей, стосунки між людьми |
I’ve never thought I can paint on somebody’s face. |
|
|
|
|
|
Ex 2 p27 Ex 3 p28
|
Ex 1a,b p26
|
Цінності, ідеали, норми поведінки. |
Знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію |
Ex. 4 p28 |
10 |
|
Сучасна молодь |
Висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. |
Is the youth subculture influence increasing in the place where you live? |
|
Present Simple, Past Simple, Active Voice, Passive Voice |
|
Ex 7 p29
|
|
Ex. 9a p29 |
Ex 5,6 p28 Ex 8 p29
|
Соціальні правила поведінки |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex. 9b p29 |
11 |
|
Написання автобіографії |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Is the language of an autobiography formal or informal? |
|
Present Simple, Past Simple, Future Simple, Present Perfect
|
|
|
Ex 2 p30
|
Ex 3 p31
|
Ex 1 p30 Ex 4 p31
|
Повсякден-не життя школярів |
Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання |
Ex 5 p32
|
12 |
|
Написання автобіографії |
Описувати події, розповідати про свої захоплення, уподобання, ідеали, спосіб життя |
|
|
Present Simple
|
|
Ex 6b,c p32
|
|
Ex. 5 p32 |
Ex 6a p32
|
Повсякден-не життя школярів |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex 6d,e p33
|
13 |
|
Молодіжна організація |
Аргументувати власну думку про молодіжні організації в Україні |
|
Truthful, conscientious, punctual, frugal, just, fair, productive |
|
|
Ex 4b p34
|
|
Ex 1a p33 Ex 2,3 p34
|
Ex 1b p33 Ex 4a,c p34
|
Повсякден-не життя школярів |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex 2 p34
|
14 |
|
Узагальнення знань |
|
|
|
Reported Speech Active Voice, Passive |
|
Ex 3,4 p36 Ex 5 p37 Ex 7 p37
|
Ex 1 p35
|
Ex 2 p36
|
Ex 6 p37
|
Повсякден-не життя школярів |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
|
|
|
Тематичне оцінювання. |
||||||||||||
Unit 2. Nature Magic/ Чарівна природа |
||||||||||||||
15 |
|
Це – наша земля |
Аргументувати власну думку про навколишнє середовище |
The environment means simply what is around us. |
The environment, to refer, to comprise, to concern, destruction, etc |
|
|
|
Ex 1 p41
|
Ex 4 p42
|
Ex 2 p41 Ex 3 p42 Ex 5 p43
|
Умови життя школярів |
Усвідомлюва-ти мету поставленого завдання |
Ex 5, 6 p43
|
16 |
|
Це – наша земля |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
What different types of environment do you know? |
|
|
|
Ex 8 p43
|
|
Ex 7 p43
|
Ex 9 p43 Ex 10 p43
|
Умови життя школярів |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex 11 p44
|
17 |
|
Запрошуємо до Асканії-Нової |
Описувати рослинний і тваринний світ українського національного заповідника Асканія -Нова |
There are hundreds of species of plants to be found there. |
A lion, a tiger, a deer, a hippopotamus, a fox, an orangutan, a hare, a parrot, a squirrel, etc |
|
|
Ex 5 p46 |
|
Ex 1,2,3 p44 Ex 4 p46
|
|
Повсякден-не життя школярів |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Ex 6 p46 |
18 |
|
Запрошуємо до Асканії-Нової |
Аргументувати власну думку про рослинний і тваринний світ українського національного заповідника Асканія -Нова |
Ascania – Nova, the place where I’ve never been before, is famous for its unique collection of plants, and animals from around the world. |
To spread over, steppe, to occupy, species, a shelter, graceful, rare, endangered, a crane, a mammal |
Relative Clauses |
|
Ex 10 p48 |
|
Ex 7 p47 Ex 8 p48 Ex 9 p48 Ex 11 p49
|
Ex 12 p48
|
Повсякден-не життя школярів |
Знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію |
Ex 13p48 |
19 |
|
Національні парки Великобританії |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Why are people so interested in nature protection? |
Beautiful nature, the majestic beauty, a picturesque view, a marvelous/breathtaking landscape, etc |
|
|
Ex 1a p50
|
Ex 2a p50 |
Ex 3 p51 Ex 4 p52
|
Ex 1b p50 Ex 2b p50 |
Здатність використовувати різні стратегії для контакту з представни-ками інших культур |
Уважно стежити за презентова-ною інформацією |
Ex 5 p54 |
20 |
|
Національні парки Великобританії |
Надавати схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям |
The National Parks have some of the best areas in Britain, from traditional routes, where the sport of rock climbing began, to dangerous rocky cliffs hanging above the ocean waves. |
Walking, cycling, watersports, horse riding, climbing, fishing, air trip, wildlife watching, balooning |
|
|
Ex 8 p55 |
Ex 7a p55 |
|
Ex 6 p54 Ex 7b p55 Ex 9 p56 |
Умови життя |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex 10 p56
|
21
22
23 |
|
Національні парки світу
Урок домашнього читання
Павутина життя |
Розповідати про національні парки світу |
Вживання сполучних слів |
|
|
|
Ex 2 p57
|
|
|
Ex 1 p57 Ex 3 p57
|
Норми поведінки під час дискусії |
Використовувати нові технології |
Картки |
24 |
|
Узагальнення знань |
|
|
|
|
|
Ex 1,2 p58 Ex 6 p60
|
Ex 4 p59 |
|
Ex 3 p58 Ex 5 p59
|
Повсякден-не життя школярів |
Усвідомлю-вати мету поставленого завдання |
|
Unit 3. Environment and Greener Living/ Навколишнє середовище |
||||||||||||||
25 |
|
Охорона довкілля |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей |
Nowadays more and more chemicals are used by farmers to increase the amount of food produced. |
Rubbish, to end up, landfill, homegrown foods, charity, to cut smth down, etc |
|
|
|
|
Ex 3 p64 Ex 4 p64
|
Ex 1 p63 Ex 2 p63
|
Умови життя |
Усвідомлю-вати мету поставленого завдання |
Ex 4 p64 Ex 5 p65 |
26 |
|
Охорона довкілля |
Висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. |
Why do people have more health problems nowadays? |
|
|
|
|
Ex 6 p65 |
|
Ex. 7 p65 Ex. 8 p65
|
Норми поведінки під час дискусії |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex 9 p66 |
27 |
|
Незаконне забруднення довкілля |
Аргументувати власну думку, точку зору щодо забруднення довкілля |
There’s so much litter in the streets! |
Illegal, to dump, a bulky item, a taxpayer, to clear smth away, to commit a crime, a vehicle, identifiable, a prosecution, etc |
|
|
Ex 5 p68
|
Ex 2 p66
|
Ex 3 p66 Ex 4 p67
|
Ex 1 p66 Ex 6 p68
|
Повсякден-не життя |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex 7 p68
|
28 |
|
Все залежить від людей |
Висловлювати власне ставлення щодо використання людиною природних ресурсів |
How much of the land in England and Wales is used for food production? |
Farmland, housing, grassland, tilled, woodland, urban, suburban, etc |
|
|
Ex5 p71
|
|
Ex 2 p69 Ex 3a p70 Ex4 p71
|
Ex 1 p69 Ex 3b p70
|
Умови життя |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex6 p71
|
29 |
|
Земля, де ми живемо |
Аргументувати власну думку щодо природних ресурсів України |
The great amount of farming land is being changed by people today. |
|
Present Continuous Passive Voice |
|
Ex9 p72
|
Ex 7 p71
|
Ex8 p72
|
Ex10 p73
|
Повсякден-не життя |
Усвідомлю-вати мету поставленого завдання |
Ex 11 p74
|
30 |
|
Тварини, які знаходяться на межі зникнення |
Висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. |
Why is the protection of animals important? |
A sea cow, a kangaroo, a giant turtle, an African elephant, a panda, a sea lion, a kiwi, a polar bear |
|
|
|
Ex 1b p74
|
Ex 3 p75 Ex 4 p76
|
Ex 1a p74 Ex 2 p74 Ex 5 p76 Ex 6 p77 Ex 7 p77
|
Повсякден-не життя |
Знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію |
Ex 8 p77
|
31 |
|
Урок домашнього читання |
Пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію |
You’ d better You’ d rather It would be better … In my opinion Would it be possible …? Do you mind if I …?
|
A compact fluorescent bulb, a full load, to require, to turn up, to switch on/off, to toss, trash, online trading, etc |
|
|
|
Ex 1b p78 Ex 2 p79
|
Ex 3 p80 Ex 4 p80
|
Ex 1a p78 Ex 5 p81 Ex 6 p81
|
Умови життя |
Активно застосовувати мову, що вивчається |
Ex 7 p81
|
32 |
|
Контроль письма |
Висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим. |
As for me, I pay attention to buying products which have been recycled and I always ask the shop assistants not to put the products into plastic bags for me. |
Grow, change, vegetation, waste, animals, planet, etc |
|
|
|
|
Ex 3 p82
|
Ex 1 p82 Ex 2 p82 Ex 4 p83 Ex 5 p84
|
Повсякден-не життя |
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи |
Ex 6 p85
|
33 |
|
Яке наше довкілля?
|
Аргументувати власну думку, точку зору щодо охорони довкілля |
|
|
|
|
|
|
|
Ex 1 p85 Ex 2 p86
|
Норми поведінки під час дискусії |
Використовувати нові технології |
Ex 3p87
|
34
35
36 |
|
Контроль мовлення
Контроль аудіювання
Контроль читання |
|
|
|
|
|
Ex 2 p87 Ex 3 p88 Ex 6 p89
|
Ex 1a p87
|
Ex 4 p88
|
Ex 1b p87 Ex 5 p89
|
Повсякден-не життя школярів |
Усвідомлю-вати мету поставленого завдання |
|
37
38 |
|
Узагальнення знань
Підсумковий урок |