Завдання:
1.Повторити ведення м'яча різними способами.
2.Закріпити удари ногою по м'ячу, що котиться.
3.Навчати ударам по м'ячу головою.
4.Закріпити технічні елементи в навчальній грі.
Конспект уроку для учнів 9-го класу
Модуль: Футбол
Мета: виховувати морально і фізично здорову особистість із почуттям відповідальності за своє здоров’я, тренувати основні фізичні якості школярів.
Завдання:
1.Повторити ведення м’яча різними способами.
2.Закріпити удари ногою по м’ячу, що котиться.
3.Навчати ударам по м’ячу головою.
4.Закріпити технічні елементи в навчальній грі.
Обладнання: свисток, секундомір, футбольні м’ячі, фішки.
Місце проведення:спортивний майданчик
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина 10-12хв 1. Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку. 2. Бесіда про запобігання травматизму на уроках футболу. 3. Вступне слово: Футбол підкорив серця багатьох людей своєю доступністю і простотою, тому що в футбол може грати кожний. Кожен 25-й житель Землі активно грає в футбол — це 240 млн. людей, із них 20 млн. — жінки. До речі, в Китаї жінки грали в футбол вже 2 тис. років тому. Футбол — це буря емоцій від захоплення до повного розчарування. Інтерес до футболу настільки високий, що люди придумують все нові й нові види цієї гри. У деяких країнах створили навіть свій особливий футбол — американський, австралійський. Проводиться навіть чемпіонат світу з футболу для роботів. Є багато знаменитих футбольних клубів, гра яких захоплює уболівальників. — Які європейські футбольні клуби ви знаєте? А хто знає футбольні клуби України? (Футболісти, які демонструють найвищу техніку, відмінну фізичну підготовку, стають національними героями.) — Яких відомих футболістів ви знаєте?! А зараз проведемо розминку справжніх футболістів. Це значить, що треба особливу увагу приділити підготовці тих м'язів і частин тіла, на які припадає основне навантаження — Які це м'язи і частини тіла?
4.Вимірювання ЧСС за 15с 5.Організуючі вправи: - повороти: праворуч, ліворуч, кругом; - перешикування з однієї шеренги в дві . 6.Ходьба: - звичайним кроком; - на носках; - на п’ятках; - на зовнішній стороні ступні; - на внутрішній стороні ступні; - у напівприсіді; - у присіді; - стрибки у присіді; 7. Біг: - звичайний; - з високим підніманням стегна; - із закиданням гомілки назад; - приставними кроками правим та лівим боком з імітацією удару по мячу внутрішньою стороною ступні; - спиною вперед; 8. Вправи на відновлення дихання 9. Вправи для розвитку сили: - підтягування на перекладині ; - згинання та розгинання рук в упорі лежачи; - вправи для розвитку сили м’язів живота; 10. Вимірювання ЧСС за 15с
Основна частина 25-30хв Перешикування в дві шеренги
1.Ведення м’яча : - внутрішньою та зовнішньою частинами стопи, середньою та зовнішньою частинами підйому; - ведення з передачами один одному; - введення з прискоренням;
2. Жонглювання м’ячем. 3. Удари ногою по м’ячу , що котиться: - з легкого накочування самому собі; - після передачі партнера; - після ведення; 4.Удари по м’ячу головою: - імітація удару по м’ячу; - удар з власного накидання; - удар з накидання партнера в руки партнерові; - імітація удару по м’ячу у стрибку; - удар у стрибку з власного накидання; - удар у стрибку з накидання партнера в руки партнерові; 5.Навчальна гра із застосуванням вивчених елементів. Заключна частина 5хв 1. Шикування. 2. Вправи на відновлення дихання. 3. Вимірювання ЧСС за 15с 4. Підведення підсумків уроку
Гра ,,Відкритий мікрофон“ - Які техніки ведення м’яча в футболі ми вивчили? - Чим подобається вам футбол?
|
30с
1хв
3хв
30с
2хв
2хв
30с
2хв
5хв
2хв 5хв
5хв
12хв
30с 30с
30с 3хв
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів Нагадати про техніку безпеки під час виконання вправ
Протягом бесіди діти відповідають на запитання вчителя
Чітке виконання команд
Темп повільний
Дистанція 2-3 кроки Темп середній Стежити за роботою рук та ніг
Дихання глибоке
Слідкувати за правильністю виконання вправ;
Звернути увагу на самопочуття учнів
Робота в парах
При веденні намагатися тримати голову так, щоб бачити м’яч і навколишню обстановку
Удари виконуються на влучність
Дивитися на м’яч
Удари виконуються середньою частиною лоба
Нагадати про правила ТБ під час гри
Дихання глибоке
Відзначити кращих учнів
|
5. Домашнє завдання
|
|
Піднімання тулуба в сід за 1хв. |