Конспект уроку "Додавання і віднімання іменованих чисел, розв’язування задач."

Про матеріал
Мета уроку: ознайомити учнів із виразами письмового додавання і віднімання іменованих чисел, удосконалювати обчислювальні вміння та навички; закріплювати вміння учнів розв’язувати задачі, вивчених видів; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять; виховувати старанність, самостійність у роботі.
Перегляд файлу

Тема. Додавання і віднімання іменованих чисел, розв’язування задач.

Мета уроку: ознайомити учнів із виразами письмового додавання і віднімання іменованих чисел, удосконалювати обчислювальні вміння та навички; закріплювати вміння учнів розв’язувати задачі, вивчених видів; розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять; виховувати старанність, самостійність у роботі. 

Обладнання: картки для роботи в групах, в парах,  презентація до уроку, мікрофон.

Тип уроку: закріплення вивченого матеріалу.

 

Хід уроку

І. Організаційна частина

          Пролунав уже дзвінок,

           Починається урок.

           На уроці не куняй –

           Математику вивчай.

 Девіз нашого уроку:

          Міркуємо — швидко!

          Відповідаємо - точно! 

         Рахуємо - правильно!

         Пишемо - гарно!

 

ІІ. Повторення вивчення матеріалу

1. Перевірка домашнього завдання.

2. Каліграфічна хвилинка

- Числа 230-235. Підкреслити однією лінією одиниці, двома десятки, трьома сотні.

3. Мозковий штурм

- Як називаються числа при додаванні?

- Як називаються числа при відніманні?

- Продовжить речення.

При перестановці доданків ….

- 1 км =__________   м?

- 1м =____________ см?

- 1м=_____________ мм?

- 1дм=____________ см

- 1т=_______________ кг?

- 1кг= ______________г?

- 1ц=______________ кг?

- Розташуйте одиниці вимірювання в порядку зростання та зменшення.

4. Метод «Прес».  Робота в парах.

- Замініть подані міри меншими мірами:

72 км =            М

45 см =            ММ

12 см =            ММ

- Замініть подані міри більшими мірами:

450 кг =        Ц

1140 г =         КГ

2750 кг =        Т

 

ІІІ. Повідомлення теми уроку

 

ІV. Пояснення нового  матеріалу.

1 Усний рахунок. Гра «Хто швидший»

- Зараз ви побачите приклади з №431, хто швидше розв’яже.

- Перші 2 дають зошити а інші перевірте на телевізорі. Слайд № 5

2. Завдання № 432 (метод «Мікрофон»)

- Перевірте, чи правильно виконано віднімання й проясніть, чим різняться подані записи.

53 м 08 см9 м 73 см = 43 м 35 см

 

   5308                                   53 м 08 см

    973                                   9 м  73 см

  1.                                                               43 м  35 см

- Отже можна зробити висновок, що складені іменовані числа можна віднімати так, як вони записані у виразі, а можна спочатку виконати перетворення їх у прості іменовані числа, а потім записати здобутий результат складеними іменованими числами.

- А тепер розв'яжемо наступні приклади.

3. Фронтальна робота.

1 варіант - знайдіть суму: 7 км 080 м і 5 км 185 м.

2 варіант - знайдіть різницю: 7 км 080 м і 5 км 185 м.

(Кожен самостійно виконує вправу, потім учні обмінюються зошитами, перевіряють, обговорюють)

 

Фізкультхвилинка

 

V . Закріплення та узагальнення вивченого.

1. Робота з підручником.(Вправа 433-434)

2. Фронтальна робота (Вправа 435)

 (Розв’язуючи задачу, учні орієнтуються на план-алгоритм розв’язування задачі, записаний на дошці або на роздаткових аркушах. Представники кожної групи демонструють розв’язання задачі на дошці. Обговорення відбувається в загальному колі).

План розв’язування задачі

  1.   Уважно прочитай умову і запитання задачі.
  2.   З’ясуй, про що йде мова у задачі.
  3.   Назви опорі слова.
  4.   Назви числові дані.
  5.   Якими діями розв’язується задача.
  6.   Розв’яжи задачу.

3. Вправа 436.

4. Гра «Естафета»

Хід гри. Учні класу діляться на три групи. По одному учневі з кожної групи виходять до дошки, обчислюють один приклад, повертаються за парти, передають естафету своєму товаришеві. Яка команда завершить обчислення першою, та перемогла!


1 ряд

790 – 270

430 + 540

63 : 9 + 0

х + 110 = 380

2 ряд

880 – 360

150 + 440

9 : 3 + 0

240 + х = 490

3 ряд

570 – 330

630 + 210

25 : 5 – 0

890 – х = 320


- Молодці!

5. Релаксація.

 

VІ. Підсумок уроку

1. Висновки (повторити)

- Що ви сьогодні на уроці дізналися …

- Що ви сьогодні на уроці повторили …

- Що ви сьогодні на уроці навчивчилися …

2. Оцінювання.

 

VII. Домашнє завдання

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
25 липня 2019
Переглядів
8865
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку