Математика
Математика : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти / С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко. — Харків : Вид-во «Ранок», 2018. — 144 с. : іл.
№ з/п |
Дата |
Примітка |
Тема уроку |
1. |
|
|
Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Досліджуємо форми об’єктів. Геометричні фігури. Розташування об’єктів («ліворуч», «праворуч», «над», «під», «між», «на», «вгорі», «внизу», «по центру», «попереду», «позаду», «поряд») (с. 8-9). |
2. |
|
|
Вивчаємо геометричні фігури (точка, пряма, крива). Встановлюємо просторові відношення. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 10). |
3. |
|
|
Вивчаємо геометричні фігури (промінь, відрізок, ламана). Розміщення об’єктів у просторі («на», «під», «над»). Підготовчі вправи до написання цифр (с. 11). |
4. |
|
|
Досліджуємо ознаки об’єктів (форма, колір, розмір). Об’єднання об’єктів у групи. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 12). |
5. |
|
|
Досліджуємо ознаки, пов’язані з величиною («довший — коротший», «вищий — нижчий», «вужчий — ширший», «однакові»). Підготовчі вправи до написання цифр (с. 13). |
6. |
|
|
Лічимо від 1 до 10. Кількісна лічба. Число і цифра. Порівняння об’єктів. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 14). |
7. |
|
|
Визначаємо кількість об’єктів. Кількісна лічба. Робота з геометричним матеріалом. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 15). |
8. |
|
|
Визначаємо порядковий номер об’єкта. Порядкова лічба. Дні тижня. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 16). |
9. |
|
|
Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою Множина. Поділ об’єктів на множини. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 17). |
10. |
|
|
Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою. Наступне і попереднє числа (с. 18). |
11. |
|
|
Вивчаємо число і цифру 1. Поняття «стільки ж». Знак дорівнює «=». Написання цифри 1 (с. 19). |
12. |
|
|
Вивчаємо число і цифру 2. Порівняння груп об’єктів. Знаки дорівнює «=», не дорівнює «*». Написання цифри 2 (с. 20). |
13. |
|
|
Вивчаємо число і цифру 3. Склад числа 3. Порівняння груп об’єктів. Написання цифри 3 (с. 21). |
14. |
|
|
Вивчаємо число і цифру 4. Порівняння груп об’єктів. Склад числа 4. Написання цифри 4 (с. 22). |
15. |
|
|
Вивчаємо число і цифру 5. Склад числа 5. Написання цифри 5 (с. 23). |
16. |
|
|
Працюємо з групою об’єктів: об’єднуємо, вилучаємо. Закріплення знань про склад чисел 1-5 (с. 24-25). |
17. |
|
|
Порівнюємо групи об’єктів за кількістю («більше», «менше»). Знаки порівняння («>», «<»). Поняття «нерівність» (с. 26). |
18. |
|
|
Вивчаємо арифметичні дії додавання і віднімання. Вираз, значення виразу, рівність (с. 27). |
19. |
|
|
Зображуємо додавання і віднімання схематично. Складання рівностей (с. 28). |
20. |
|
|
Вивчаємо число і цифру б. Попереднє і наступне числа. Написання цифри 6 (с. 29). |
21. |
|
|
Порівнюємо числа. Числовий промінь. Складання рівностей за числовим променем (с. 30). |
22. |
|
|
Досліджуємо склад числа б Обчислення виразів за числовим променем (с. 31). |
23. |
|
|
Повторюємо числа 1-6. Складання виразів і рівностей (с. 32). |
24. |
|
|
Додаємо і віднімаємо за числовим променем. Закріплення знань про склад чисел 1-6 (с. 33). |
25. |
|
|
Додаємо і віднімаємо в межах 6. Обчислення виразів за числовим променем (с. 34). |
26. |
|
|
Вивчаємо число і цифру 7. Складання рівностей за числовим променем. Написання цифри 7 (с. 35). |
27. |
|
|
Порівнюємо числа. Неправильна нерівність. Розподіл об’єктів на групи. Порівняння груп об’єктів (с. 36). |
28. |
|
|
Досліджуємо склад числа 7. Складання та обчислення виразів за схемами (с. 37). |
29. |
|
|
Повторюємо числа 1-7. Порівняння чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками (с. 38). |
30. |
|
|
Вивчаємо число і цифру 8. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. Написання цифри 8 (с. 39). |
31. |
|
|
Порівнюємо числа. Закріплення складу чисел 1-7 (с. 40). |
32. |
|
|
Досліджуємо склад числа 8. Обчислення виразів (с. 41). |
33. |
|
|
Повторюємо числа 1-8. Складання виразів за схемами (с. 42). |
34. |
|
|
Вивчаємо число і цифру 9. Співвіднесення схем і виразів із малюнками. Написання цифри 9 (с. 43). |
35. |
|
|
Порівнюємо числа. Порівняння на основі складу числа. Співвіднесення схем і виразів із малюнками (с. 44). |
36. |
|
|
Досліджуємо склад числа 9. Порівняння чисел. Складання рівностей за схемами (с. 45). |
37. |
|
|
Повторюємо числа 1-9. Закріпленім знань про склад чисел. Співвіднесення схем і виразів із малюнками (с. 46). |
38. |
|
|
Вивчаємо число 10. Натуральний ряд чисел. Розпізнавання геометричних фігур (с. 47). |
39. |
|
|
Порівнюємо числа. Повторення складу чисел. Складання рівностей (с. 48). |
40. |
|
|
Досліджуємо склад числа 10. Складання рівностей на додавання і віднімання за схемами (с. 49). |
41. |
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 50). |
42. |
|
|
Повторюємо числа 1-10. Повторення способів утворення попереднього і наступного чисел. Знаходження значень виразів (с. 51). |
43. |
|
|
Досліджуємо склад чисел першого десятка. Співвіднесення схем і виразів із малюнками (с. 52). |
44. |
|
|
Називаємо компоненти та результат дії додавання («перший доданок», «другий доданок», «сума»). Складання рівностей (с. 53). |
45. |
|
|
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 2. Обчислення виразів за схемами (с. 54). |
46. |
|
|
Одержуємо число 0. Віднімаємо рівні числа (с. 55). |
47. |
|
|
Відкриваємо спосіб міркування при додаванні і відніманні числа 0. Складання рівностей на додавання (с. 56). |
48. |
|
|
Вчимося додавати і віднімати числа. Складання схем та виразів до сюжетних малюнків (с. 57). |
49. |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2. Складання рівностей (с. 58). |
50. |
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 1. Додавання і віднімання на числовому промені (с. 59). |
51. |
|
|
Відкриваємо переставний закон додавання. Обчислення виразів (с. 60). |
52. |
|
|
Вимірюємо довжини відрізків. Сантиметр. Закріплення знань про склад чисел (с. 61). |
53. |
|
|
Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання. Вимірювання довжини відрізків (с. 62). |
54. |
|
|
Досліджуємо взаємозв’язок додавання і віднімання. Вимірювання довжини відрізків за допомогою смужки завдовжки 10 см (с. 63). |
55. |
|
|
Додаємо і віднімаємо число 2. Складання рівностей за схемами (с. 64). |
56. |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2. Знаходження значень виразів на основі складу числа (с. 65). |
57. |
|
|
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 2. Зміна суми залежно від зміни першого доданка при сталому другому доданку (с. 66). |
58. |
|
|
Досліджуємо різницеве порівняння. Порівняння множин предметів (с. 67). |
|
Моделюємо різницеве порівняння. Пропедевтика введення виразів на дві дії (с. 68). |
||
59. |
|
|
Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. Поняття «биіьше на кілька одиниць» і «менше на кілька одиниць» Співвіднесення малюнка зі схемою та виразом (с. 69). |
60. |
|
|
Збільшуємо або зменшуємо на кілька одиниць. Зміст понять «більше на...», «менше на...», (с. 70). |
61. |
|
|
Дізнаємося про математичний вираз «різниця». Закріплення знань про взаємозв’язок арифметичних дій додавання і віднімання (с. 71). |
62. |
|
|
Відкриваємо способи додавання і віднімання числа 3. Знаходження значень виразів на дві дії (с. 72). |
63. |
|
|
Додаємо і віднімаємо число 3. Знаходження значень виразів на дві дії (с. 73). |