Конспект уроку "Досліджуємо склад числа 7"

Про матеріал
Конспект уроку математики з використанням здоров'язберігаючої технології мнемотехніки. Учні досліджують склад числа з допомогою цифрообразів.Це підвищує навчальну мотивацію,допомогає учням засвоїти матеріал на належному рівні.Сприяє інтелектуальному розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Тема уроку. Досліджуємо склад числа 7.

Цілі уроку:

1)   формувати уявлення дітей про ціле число та його частини, з’ясувати склад  числа 7 шляхом дослідження, застосовуючи знання  складу числа, записувати і розв’язувати приклади на додавання.

2)  розвивати спостережливість, кмітливість, формувати уміння і навички самонавчання.

3)   виховувати культуру математичного мовлення, інтерес до уроків математики, бажання робити добрі справи;

4)створити позитивний психологічний мікроклімат ,комфортне освітнє середовище.

Завдання :

  • закріпити вміння правильно писати цифру 7;
  • вивести і записати таблицю складу числа 7;
  • тренуватися у розв’язуванні прикладів на додавання;
  • працювати в парах;
  • за допомогою цифрообразів та  практичних вправ запам’ятати склад числа 7.

Компетентності, що формуються на уроці:

  • інформаційна;
  • навчально-пізнавальна;
  • комунікативна;
  • соціальна;
  • духовна.

Компетенції, що формуються на уроці:

  • освітня;
  • діяльнісна;
  • соціальної взаємодії;
  • здоров’язберігаюча;
  • загальнокультурна.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Хід уроку

І.  Стимулювання та мотивація навчальної діяльності.

1.Організаційна хвилинка

Пролунав  уже дзвінок, починаємо урок.

Працюємо старанно, щоб почути у кінці, 

Що у нашім першім класі діти-просто молодці!

 

 

ІІ.   Цілепокладання.

1.   Складання плану уроку

- Які завдання на нас можуть чекати на цьому уроці?

- Пропоную працювати за таким планом:

(На дошці  план уроку)


1.Знаю,вмію

2.Дізнаюся-навчуся.

3.Ура!Успіх

 

 

 

 

 

 

 

.


  • Сьогодні   ми будемо   вивчати склад числа 7.

ІІІ.   Активізація опорних знань та  життєвого досвіду учнів.

  1. Математичний диктант

(При диктуванні вчитель називає цифру та її цифрообраз)

2(ластівка), 6(чайник), 5 ( яблуко),1 (олівець), сім (молоток ).

  • Запишіть ці  цифри у порядку зростання.
  • Яка цифра записана останньою?

3.2 Каліграфічна хвилинка  

-  Пропишіть рядочок цифри 7.

Пам’ятайте!Красиво писати – себе поважати.

3.3 Гра «Знайди пару»

- З’єднайте  цифри з відповідними цифрообразами

1                    6                    5                    2                3                7             4

                                      

3.4  Гра «Яке число сховалося?»

 

 4        5

 

     3          4      

 

      5         6 

 - Ми виконали перший пункт нашого плану: повторили те, що знаємо.

     

3.5 Фізкультхвилинка

«Числова зарядка»

Нуль ,один,два,(Діти плескають в долоні)

Є цікава гра.(Діти тупотять ніжками)

Три,чотири, п’ять, ,(Діти плескають в долоні)

Цифри ще не сплять.(Діти хитають головою)

Шість,а потім сім, ,(Діти плескають в долоні)

В цифри є свій дім.(Діти руками зображають дах будинку)

Вісім і дев’ятка, ,(Діти плескають в долоні)

А в кінці десятка.(Діти показують на руках десять пальців)

ІV.   Сприймання, усвідомлення і засвоєння нового матеріалу

4.1. Слухання мнемоказки «Майстер -молоток»

У казковій країні живе Молоток – майстер на всі руки. Щоранку відкриває він свою майстерню на зеленому лузі. Одного дня до Молотка прийшли друзі по допомогу.

Олівець поросив полагодити чайник. «Ввечері до мене прийдуть гості на чай, допоможи, будь ласка» – попросив він. 

Ластівка з яблучком гралися та поламали хвостик яблучку. Вони просять майстра полагодити зламаний хвостик.

  • «Треба було гратися обережніше!» – зауважив Молоток

А лисичка принесла до майстра свій зламаний будиночок.    

Всім допоможе майстер Молоток!

4.2 Дослідження складу числа 7.


7= 1+6   або 6+1

7= 2+5  або 5+2

7=3+4   або 4+3

 

 

 


  • Ми складали частини. Що дістаємо, коли складаємо частини числа? (Ціле число)
  • Що ми з вами записали? (Склад числа 7)

 

V. Первинне закріплення  вивченого   матеріалу.

5.1 Робота в парах

7= 6+ □          7= 5+□        7=□+□

 

 5. 2 Самостійна робота

   -    Виконай тільки ті приклади відповіддю яких є  число  7.

1+5 =          2+4=         6+1=         4+3=          5+2=   

 

Чудово! Майстер Молоток   вітає вас з тим,що ви вмієте з частинок складати чило 7.Отже,ви виконали другий пункт плану уроку!

 

VI. Підсумок уроку.

6.1. Робота з картками

-Розфарбуйте малюнок. Назвіть, які числа утворюють число 7. 

6.2.Рефлексія.

Чи справдились ваші сподівання, які були на початку уроку?

  • Молодці!Ви досягли успіху! Дякую за урок!

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
19 грудня 2021
Переглядів
401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку