Тема уроку: Електронні таблиці (ЕТ) та їх призначення. Можливості електронних таблиць, їх основні функції. Способи завантаження електронних таблиць. Середовище (вікно) електронних таблиць. Об’єкти електронних таблиць їх властивості. Збереження документу в електронних таблицях.
Мета уроку:
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: комп’ютер, проектор, програма Excel.
Хід уроку
1. Організаційний момент.
Основні терміни та поняття: електронна таблиця, можливості середовище, об’єкти, збереження. (робота з інформаційним вісником, визначення мети уроку)
2. Актуалізація опорних знань (використання графічного організатора)
Що я знаю |
Хочу знати |
Дізнався |
|
|
|
Учні записують все що вони знають про таблицю в перший організатор.
3.Пояснення теоретичного матеріалу: (учні працюють з другим організатором)
Призначення табличного процесора.
Електронна таблиця—таблиця з деякими даними, які зберігається в пам’яті комп’ютера. (Приклади: Super Calc, Lotus1-2-3, Ms Excel.)
Основні сфери використання ЕТ:
Основні можливості табличного процесора:
Способи завантаження( ЕТ)
1. Пуск – Всі програми – Microsoft Office – Excel.
2.З робочого столу(піктограма).
3. Контексне меню(створити)
Середовище програми Excel
1. назва документу;
2. елементи управління вікном;
3. рядок меню;
4. панель інструментів;
5. поле назви комірки;
6. рядок формул;
7. заголовки стовпчиків4
8. робоче поле;
9. активна комірка;
10.заголовки рядків;
11. ярлики робочих листів;
12. смужки прокручування;
13. рядок стану.
Об’єкти електронної таблиці Excel
(може бути 65536 рядків, які нумеруються числом);
Збереження таблиці.
1. Клацання мишею на значку «Зберегти»;
2. Обрати меню «Файл» виконати команду «Зберегти як…» далі вказати де і під яким іменем.
3. Скористатися елементом управління вікном, тоді комп’ютер збереже сам по замовчуванню.
4. Робота за комп’ютером з нагадуванням правил техніки безпеки при роботі за комп’ютером.
Практичне завдання:
5.Валеологічні вимоги до уроку, зняття зорової втоми. Виконання вправ.
6.Закріплення вивченого матеріалу. (учні працюють з третім організатором «Дізнався»).
7.Завдання додому: Опрацювати тему в конспекті, заповнити графічний організатор «Дізнався».
Випереджувальне завдання: підготувати повідомлення про сферу використання електронних таблиць.
8. Підсумки уроку, виставлення оцінок.
Практичне завдання: