Конспект уроку фізичної культури 4 клас

Про матеріал
Конспект уроку фізичної культури "Подорож казковим святом". Завдання уроку: 1. Навчати техніці ловіння м’яча і ведення м’яча. 2. Повторити отримані знання з математики, англійської мови. 3. Закріпити вивчені технічні прийоми в естафетах. 4. Сприяти вихованню морально-вольових якостей, витримки, вмінню долати труднощі, організованості, взаємодопомоги, дисциплінованості, цілеспрямованості.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Урок з фізичної культури

 

«Подорож казковим світом»

 

(формування навичок володіння м’ячем)

 

4 клас

 

 

D:\mama\флешка\фото\images.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                             Підготувала : Христік М.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання уроку:

 

  1. Навчати техніці ловіння м’яча і ведення м’яча.
  2. Повторити отримані знання з математики, англійської мови.
  3. Закріпити вивчені технічні прийоми в естафетах.
  4. Сприяти вихованню морально-вольових якостей, витримки, вмінню долати труднощі, організованості, взаємодопомоги, дисциплінованості, цілеспрямованості.

 

Інвентар: малюнки із зображенням тварин, секундомір, картки з завданнями, м’ячі, обручі.

 

Місце проведення: спортивний зал.

 

№ з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-

методичні вказівки

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

3.

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

7.

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

 

2.

 

 

3.

 

4.

 

5.

 

                 Підготовча частина

 

Шикування,  привітання, завдання уроку.

-Сьогодні у нас незвичайний урок, а урок-подорож. Ми будемо мандрувати  казковими країнами. Але перед тим, як вирушити в дорогу, нам треба добре підготуватися.

Правила поведінки і  безпеки.

 

Стройові вправи: повороти на місці; перешикування  із однієї шеренги в дві.

 

Бесіда:

-Під час подорожі ми будемо зустрічатися з різними тваринами, , щоб залишитися непомітними, змушені будемо пересуватися такою ходою, якою рухається дана тварина.

- Давайте подумаємо, як ми будемо йти, коли побачимо лисичку? ( На носках )

( Аналогічно називаються інші тварини ).

 

Різновиди ходьби:

 

 

  • на носках,

 

 

  • на зовнішній стороні стопи,

 

 

  • на внутрішній стороні стопи,

 

 

  • у напівприсіді,

 

 

  • у повному присіді.

 

Біг

 

Перешикування з однієї шеренги в дві

 

Зупинка « Країна  ЗРВ – ритмічний м’яч»

 

I. в.п. - о.с., м'яч в руках:

1- м'яч вгору, ліва нога назад на носок,

прогнутись;

2- в.п.;

3- м'яч вгору, права нога назад на носок,

прогнутись;

4-в.п.;

II.  в.п. - стійка ноги на ширині плечей, м'яч

підтримується на голові(за голову)руками, зігнутими у ліктьових суглобах:

1-2 - поворот тулуба ліворуч;

3-4 - поворот тулуба праворуч.

III. в.п. - о.с, м'яч в руках спереду

1- м'яч до грудей;

2- м'яч перед грудьми(руки прямі);

3- м'яч до грудей;

4- в.п.

IV. в.п. - ноги на ширині плечей, м'яч знизу:

1- не згинаючи ніг, нахилитися вперед і

взяти м'яч;

2- присісти, витягуючи руки з м'ячем

вперед;

3- не згинаючи ніг, нахилитися вперед і

покласти м'яч;

4- в.п.

V. в.п. - стійка ноги нарізно, м'яч зверху

(вдих):

1 - не згинаючи ніг, нахилитися вперед і

покласти м'яч на підлогу (видих);

2- випрямляючись, руки в сторони –

угору, сплеск у долоні, дивитися на

руки (вдих);

3- опускаючи руки в сторони-вниз,

нахилитися і взяти м'яч (видих);

4- в.п.

VI. в.п. - ноги нарізно, м'яч в руках

спереду :

1-2 - нахил на праву ногу, м'яч

покласти на коліно правої ноги;

3-4 - нахил на ліву ногу, м'яч покласти

на коліно лівої ноги.

VII. в.п. - о.с, руки на пояс м'яч на підлозі з

лівого боку. Стрибки через м'ячі, відштовхуючись однією і приземляючись на іншу.

VIII. в.п. - о.с. Ходьба на місці, високо піднімаючи стегна.

 

 

Основна частина

 

Зупинка «Країна  Баскетболія»

В шерензі по два обличчям один до одного

  1. Передача двома руками від грудей з низькою траєкторією польоту (по прямій).
  2. Передача двома руками від грудей з високою траєкторією польоту (дугою).
  3. Передача двома руками від грудей із стрибком.
  4.    Передача двома руками із-за голови.
  5. Передача м' яча однією рукою з    відскоком від підлоги.
  6. Ведення м’яча на місці лівою і правою руками.
  7. Ведення м’яча на місці з поворотами.

 

 

Зупинка «Країна Піфагорія»

 

 

 

- естафета «Знайди правильне число»

(ведення м’яча пересуваючись кроком)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зупинка «Країна English”

 

 

 

- естафета з перекладом англійських слів

( ведення м’яча бігом по прямій)

 

 

 

 

 

 

Зупинка «Країна Логіка»

 

Спортивна вікторина:

  1. Скільки гравців грає у баскетбол?(5)
  2. Який м’яч найлегший, а який найважчий?(Найлегший – тенісний, найважчий – баскетбольний)
  3. В якій грі при попаданні дають відразу 2 очки? ( в баскетболі)
  4. В якій грі є порушення «пробіжка»?

      (баскетбол)

  1. Скільки очок призначається за штрафний кидок? (1)
  2. На які висоті знаходиться баскетбольне кільце? (3м05см)

 

Зупинка «Країна  Олімпія»

 

- естафета з веденням м’яча і закиданням в баскетбольне кільце

 

 

 

Заключна частина

 

Шикування в колону.

 

Вправи на відновлення спокійного дихання.

 

Гра на увагу.

 

Підведення підсумків уроку.

 

Організований вихід учнів із спортзалу.

 

13 хв

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

30 с

 

2 хв

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

1 хв

 

 

 

3,5 хв

 

 

30 м

 

 

30 м

 

 

30 м

 

 

30 м

 

 

30 м

 

50 м

 

 

 

 

5 хв

 

3 – 4 рази

 

 

 

 

 

 

3 – 4 рази

 

 

 

 

3 – 4 рази

 

 

 

 

3 – 4 рази

 

 

 

 

 

 

 

3 – 4 рази

 

 

 

 

 

 

 

3 – 4 рази

 

 

 

3 – 4 рази

 

 

 

10 с

 

 

 

22 хв

 

10 хв

 

5 передач

 

 

5 передач

 

5 передач

 

5 передач

5 передач

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

 

Організація учнів до виконання завдань уроку

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за чіткістю виконання команд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За показом зображення тварин :

 

- лисиця (руки підняті вгору),

 

- ведмідь ( руки на поясі)

 

- пінгвін ( руки вздовж тулуба),

 

- мавпа ( руки за голову),

 

- качка (руки на коліна ).

- вовк.

Під час ходьби та бігу дистанція 2 кроки.

 

Під музичний супровід

Ноги не згинати.

 

 

 

 

 

 

Ноги не згинати.

 

 

 

 

Лікті не опускати, тримати під прямим кутом до тулуба.

 

 

Ноги не згинати, лікті не опускати.

 

 

 

 

 

 

 

Ноги не згинати.

 

 

 

 

 

 

Не відривати ніг від

підлоги.

 

 

 

 

Під час відштовхування

повністю випрямляти

ногу, а стегно іншої

ноги виносити вперед

 

Правильне дихання.

 

 

 

 

 

 

 

Відстань один від одного 5 – 6 м.

Темп середній

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас працює потоковим методом у 2 колонах. Кожна колона – це окрема команда ( «Знайки» «Умійки»). Кожен з учасників по черзі веде м’яча до обруча та забирає потрібну цифру. «Знайки» - цифру, яка ділиться на 5, «Умійки» - цифру, яка ділиться на 3.Та команда, яка виконає завдання першою, отримає почесний значок цієї країни. Дотримуватись правил техніки безпеки.

 

Кожен з учасників по черзі веде м’яча бігом по прямій до стіни, і перекладає заздалегідь написані слова . Та команда, яка виконає завдання першою, отримає почесний значок цієї країни.

 

 

 

Кожна команда повинна відповісти на поставлені питання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на точність попадання в ціль.

Та команда, яка виконає завдання першою, отримає почесний значок цієї країни.

 

 

За зростом

 

Виконувати дихальні вправи.

 

Слідкувати за точністю виконання.

 

Оцінити роботу учнів на уроці

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1.  Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 березня
Переглядів
119
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку