Конспект уроку фізичної культури для учнів 5 класу НУШ

Про матеріал
Конспект уроку з фізичної культури за Новою програмою НУШ. Конспект допоможе молодим спеціалістам, а також досвідченим вителям фізичної культури для підготовки своїх уроків
Перегляд файлу

План конспект уроку фізичної культури  для учнів

5 класу НУШ

Тема: 

Спортивне орієнтування: робота з картою, умовними знаками та компасом.

Волейбол. Передача м’яча двома руками зверху.

Баскетбол 3х3.  Кидки м’яча .

Мета:

Підвищити інтерес учнів до систематичних занять фізичною  культурою та спортом.

Сприяти зміцненню здоров’я, розвивати рухові здібності учнів засобами спортивних ігор.

Виховувати в учнів морально-вольові якості засобами спортивних ігор.    

Завдання:

1. Ознайомити учнів з умовними знаками, навчити орієнтувати карту за допомогою компасу.

2.Удосконалити передачу м’яча двома руками зверху (в/б) та кидкам у корзину(б/б)..

3. Виховувати в учнів відповідальне, шанобливе ставлення до інших, вміння працювати в колективі.

Тип уроку:   змішаний.

Місце проведення: спортивна зала.

Інвентар: баскетбольні м’ячі, волейбольні м ячі, волейбольна сітка , карти з умовними знаками для спортивного орієнтування (для кожного учасника), компас спортивний, свисток, секундомір.

п\п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичнівказівки

І.  Підготовчачастина уроку   (5-10 хв.)

1.

Привітання, перевірка спортивної форми та готовності учнів до уроку

 

30 с.

Звернути увагу на поставу, та охайність спорт.форми.

Виміряти ЧСС за 15 с.звернути увагу на дітей, в кого ЧСС перевищує 20 уд/15сек.

2

Повідомлення завдань уроку.

Мотивація

 

 

 

 

 

Бліц-опитування (перевірити теоретичні знання учнів з теми волейбол).

30 с.

 

1 хв.

 

 

 

 

 

1хв.

У формі бесіди

 

Розповісти про захоплюючі можливості спортивного орієнтування, про вплив на організм систематичних занять фізичними вправами та спортом

 

Розміри ігрового майданчика?

Скільки гравців 1 команди перебуває на майданчику?

Скільки є партій ?

До скількох очків ведеться гра у партії?

3

Різновиди ходьби та бігу:

а) ходьба;

б) біг зі зміною швидкості напрямку;  спиною вперед;  приставним кроком правим та лівим боком.

 

1хв.

Слідкувати за дотриманням дистанції

 

 

 

 

4

Загальнорозвиваючі вправи на місці:

1.В.п. руки на поясі:

нахили голови вперед, назад, вправо, вліво

 

2. В.п. руки до плечей:

кругові рухи зігнутими руками вперед, назад

 

3. В.п. -  руки перед грудьми:

1-2 – ривки руками;

  1. – відведення прямих рук в сторони (праву, ліву)

 

4. В.п. руки на поясі:

1-2 – нахили тулуба вправо;

3-4 – нахил тулуба вліво;


5.В.п. –  руки на поясі:.

1-4 –нахил до правої ноги;

3-4 –нахил до лівої ноги;

 

 

6 хв

 

 

 

 

 

 

Вчитель рахує до 4

 

 

 

Темп середній, амплітуда максимальна.

 

Руки прямі, рухи пружні.

 

 

 

 

Темп середній

.

 

 

Ноги в колінах не згинаємо

 

 

 

ІІ. Основна частина уроку  (30-35 хв.)

1

Пересування в стійці баскетболіста:

  •    правим приставним  кроком;
  •    лівим приставним кроком
  •    спиною вперед.

5хв.

Виконувати за свистком або командою вчителя

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRRQvo8XyXd8UbRno3gYhuv_koDiAYcjHWktQykrLXo4MAVu_wA

2

Баскетбол

 Спеціальна фізична підготовка:

• повторити стійки баскетболіста та

техніку пересування в захисті

• ловіння та передача м’яча двома

руками від грудей

• ловіння та передача м’яча однією

рукою від плеча

 

 

 

Робота  в парах

 

Дотримуватися дистанції та тб

Виконувати за командою вчителя

Урок "Передачі м'яча двома руками від грудей"

3

 

Волейбол

1)  Передача м’яча над собою двома руками зверху в високій стійці волейболіста

 

 

 

 

5 хв.

8 – 10 р . кожен учень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

  1. Ознайомити учнів з картою:
  •           пояснити основні елементи карти (масштаб, позначення рельєфу, умовні знаки).
  •           розгляньте різні типи ліній і позначень, які відповідають лісам, річкам, дорогам і стежкам.
  1. Робота з компасом:
  •           розповісти будову компасу;
  •           пояснити принципи роботи компасу.
  •           навчити учнів визначати сторони горизонту за допомогою компасу та карти.

3. Вправи на місцевості: 

- знайти контрольні пункти, використовуючи карту і компас. Діти повинні зорієнтувати карту, обрати найкоротший маршрут.

4. Завдання з визначення напрямків:

- учні обирають контрольну точку і повинні обчислити кут на компасі, за яким їм потрібно рухатись.

 

20 хв.

 

5хв.

 

 

 

 

 

 

5хв.

 

 

 

 

5хв.

 

 

 

5хв.

 

Роздати кожному учню спортивну карту (додаток1)

 

 

 

 

 

 

По можливості, роздати компаси кожному учню

(додаток2)

 

 

 

Розділити учнів на пари або невеликі групи.

Роздати кожній групі карту і компас.

 

Слідкувати за алгоритмом дій учнів

 

 

 

ІІІ. Заключначастина уроку   ( 5 хв.)

1

Довільне шикування

 

15с.

Темп повільний

2.

Комплекс вправ на  відновлення дихання

30 с

Темп довільний

3

Підсумок уроку.

 

 

Визначення ЧСС

3хв.

 

 

15 с.

Запитати в учнів поділитися враженнями, що вдалося добре і з де виникли труднощі.

Показники ЧСС прямують до вихідного рівня.

4

Домашнє завдання.

 

1 хв.

Намалювати власний маршрут додому із позначенням ключових крапок

 

 

 

 

                                                                                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                 Додаток 1 

 

                                                                                                               Додаток 2

  1.  
  2. 1.https://fc.vseosvita.ua/002q7v-1b0e/001.pngМ агнітна стрілка,
  3. 2. Резервуар з рідиною („колба").
  4. 3. Масштабна шкала.
  5. 4. Направляючі лінії.
  6. 5. Лімба, підписаного в градусах,
  7. 6. Лінії для визначення напрямку

руху.

  1. 6. Міліметрова шкала.
  2. 7. Збільшувальне скло.
  3. 8.Шайба - крокометр.

 

 

 

Для того щоб визначити сторони горизонту за допомогою компасу потрібно:

  1. Розмістити компас в руці в горизонтальному положенні;
  2. Сумістити лінії, які знаходяться на основі коробочки („колби") з лініями, які
    вказують напрямок руху на планці компасу.

 як орієнтуватись за компасом під час руху

Для визначення азимута за допомогою рідинного компаса потрібно:

  1. Розмістити компас на карті так, щоб його боковий край з'єднував вихідну і кінцеву точку руху.
  2. Повернути частину корпуса так, щоб смужки на його дні стали паралельні магнітному меридіану на карті. При цьому велику увагу потрібно звернути на те, щоб подвійна смужка на рухливій частині корпусу була повернута на північ. В протилежному випадку ви направитесь в протилежний бік.
  3. Забрати карту і, тримаючи компас горизонтально, повернутися так, щоб північний кінець стрілки зупинився між подвійною смужкою на корпусі компасу. Осьова лінія пластини вкаже напрямок руху.

 

 

docx
Додано
9 листопада
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку