Конспект уроку фізичної культури "Козацькому роду нема переводу"

Про матеріал
Конспект уроку фізичної культури "Козацькому роду нема переводу" ЗАВДАННЯ УРОКУ: 1. ОСВІТНІ: Поглибити знання учнів з історії українського козацтва. Ознайомити учнів з новим комплексом ЗРВ в русі та новими рухливими іграми та естафетами. 2. ОЗДОРОВЧІ: Сприяти розвитку гнучкості, координаційних здібностей, спритності, швидкості, силових якостей під час проведення комплексу ЗРВ, різновидів ходьби та бігу. Сприяти розвитку швидкості, спритності, витривалості, сили, гнучкості та координаційних здібностей при проведенні рухливих ігор та естафет. 3. ВИХОВНІ: Виховання морально-вольових якостей: патріотизму, любові до рідної України, дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду за допомогою спортивних естафет. Виховувати увагу, організованість, дисциплінованість та одночасність виконання комплексу ЗРВ. Виховувати товариськість, дисциплінованість під час проведення рухливих ігор та естафет. Виховувати позитивне ставлення до занять фізкультури.
Перегляд файлу

Державний професійно-технічний навчальний заклад

«Дубровицький професійний ліцей»

 

 

КОНСПЕКТ УРОКУ

 фізичної культури

 

 

 

                                           

 

 

Підготувала: викладачка фізичної культури

                                                                                          Руслана ЛЯСКОВЕЦЬ

 

 

                                 

 

  1. ОСВІТНІ: Поглибити знання учнів з історії українського козацтва. Ознайомити учнів з новим комплексом ЗРВ в русі та  новими рухливими іграми та естафетами.
  2. ОЗДОРОВЧІ: Сприяти розвитку гнучкості, координаційних здібностей, спритності, швидкості, силових якостей під час проведення комплексу ЗРВ, різновидів ходьби та бігу.

Сприяти розвитку швидкості, спритності, витривалості, сили, гнучкості та координаційних здібностей  при проведенні рухливих ігор та естафет.

  1. ВИХОВНІ: Виховання морально-вольових якостей: патріотизму, любові до рідної України, дружби, взаємодопомоги, відповідальності за свою команду за допомогою спортивних естафет. Виховувати увагу, організованість, дисциплінованість та одночасність виконання комплексу ЗРВ. Виховувати товариськість, дисциплінованість під час проведення рухливих ігор та естафет. Виховувати позитивне ставлення до занять фізкультури.

 

футбольний м’яч (1шт), волейбольний м’яч (2шт),  малі футбольні ворота (2шт), мішок (2шт.), гімнастичне кільце (1шт.), гімнастичний мат (1шт.), гімнастична лава (2шт.), гімнастичний обруч (2шт.), свисток, секундомір.

спортзал

 

Частина уроку

Зміст навчального матеріалу

Дозування

ОМВ

П

І

Д

Г

О

Т

О

В

Ч

А

 

Ч

А

С

Т

И

Н

А

 

 

П

І

Д

Г

О

Т

О

В

Ч

А

 

Ч

А

С

Т

И

Н

А

 

 

1.Організація групи:

  • Шикування
  • Привітання
  • Рапорт
  • Повідомлення теми і завдань уроку
  •      Мотивація діяльності учнів

Сьогодні наш незвичайний урок фізкультури присвячений історії нашої рідної України! А давайте разом згадаємо хто такі вони козаки? Хто були наші далекі предки, які жили у стародавні часи на Україні? Ці люди називалися запорізькими козаками, які захищали нашу рідну Україну від лютих ворогів.

Показ відео про козаків https://www.youtube.com/watch?v=NsidAJbjcT8

А чи хочете ви хоча б на 1 урок спробувати побути справжніми козаками, дізнатися як вони жили, чим займалися, як розважалися? Отож зараз я вам пропоную спробувати стати справжніми козаками.

Щоб козаками стати, треба багато знати, бути сильними, спритними, умілими, кмітливими, любити свою Батьківщину!

  • для початку уроку нам треба розім’ятися, розім’яти свої м’язи. Перед початком воєнних дії козаки звичайно розминалися, вони швидко бігали, виконували різні силові вправи. Зараз ми дізнаємось чи гідні ви бути справжніми козаками.
  1. Біг за сигналом «Світлофор»
  • Червоний – на місці;
  • Жовтий – ходьба;
  • Зелений – біг.

3. Комплекс загальнорозвиваючих вправ в русі

  • В.п. – руки на поясі, колові рухи головою:

1-4 – вліво;

5-8 – вправо.

  • В.п. – колові рухи руками:

1-4 – вперед;

5-8 – назад.

  • В.п. – руки до плечей, колові рухи передпліччям:

1-4 – вперед;

5-8 – назад.

  • В.п. – права рука вгорі, махи руками:

1-2 – права вгорі;

3-4 – ліва вгорі.

  • В.п. – руки вперед, долоні донизу, ножиці:

1-3 – перед собою;

4 – в сторони.

  • В.п. – кисті з замок перед грудьми, колові рухи кистями рук:

1-4 – вліво;

5-8 – вправо.

  • В.п. –нахили тулуба на кожен крок:

1-3 – до лівої;

2-4 – до правої;

  • В.п. – о.с., стрибки

8 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

5хв.

5-6р.

 

 

5-6р.

 

 

5-6р.

 

 

 

5-6р.

 

 

5-6р.

 

 

5-6р.

 

 

 

5-6р.

 

 

5-6р.

 

Група шикується в одну шеренгу

 



 

 

 

 

 

Слідкувати за технікою безпеки під час бігу, за дотриманням дистанції у колоні

 

Слідкувати за правильністю виконання вправ.

Амплітуда повна, темп середній.

 

Амплітуда повна, темп середній.

 

 

Амплітуда повна, темп середній.

 

 

 

Енергійні махи руками. Рука пряма (не згинається в ліктьовому суглобі).

Швидкий темп.

 

Максимальний темп

 

 

Середній темп

 

 

Повний нахил тулуба, долонями торкнутися носків.

 

У середньому темпі.

 

 

О

С

Н

О

В

Н

А

 

Ч

А

С

Т

И

Н

А

 

 

 

 

 

О

С

Н

О

В

Н

А

 

Ч

А

С

Т

И

Н

А

 

 

 

 

 

О

С

Н

О

В

Н

А

 

Ч

А

С

Т

И

Н

А

 

 

 

 

 

О

С

Н

О

В

Н

А

 

Ч

А

С

Т

И

Н

А

 

 

 

 

На підлозі креслять коло діаметром 2 м. Гравці стають у дві шеренги біля кола одна проти одної. Капітани посилають по одному гравцю зі своїх команд у коло. Кожний із цих гравців стає на одну но­гу, другу підтягує, руку кладе за спину. За сигналом «півні» починають виштовхувати плечем і тулубом один одного з кола, причому намагаються не оступитись. Кому це вдається, той вважається переможцем і виграє одне очко для своєї команди. Виграє команда, гравці якої більше разів були пе­реможцями.

Якщо учасник, який перебуває в колі, стане на обидві ноги, він вважа­ється переможеним. Під час поєдинку не дозволяється забирати руку з-за спини.

 

 

 

 

 

 

 

Гравці шикуються в дві шеренги одна навпроти одної. Кожна команда по черзі висилає свого козака змагатись. Козаки сідають на гімнастичний мат один проти одного, стопа до стопи, тримаються за гімнастичне кільце. По сигналу перетягують кільце, козак, який піднявся з місця або випустив кільце з рук, той програв.

 

 

 

 

 Кожна команда утворює коло, гравці кладуть руки на плечі своїх товаришів по команді. За сигналом вчителя команди присідають і го­лосно рахують до десяти. Команда, яка швидше присяде 10 разів, переможець гри.

 

 

 

 

 

Перший учасник кожної команди стоїть в мішку. За командою виконує пересування стрибками в мішку до позначки та назад до команди. Виконують всі учасники команди. Виграє команда, яка першою завершить естафету.

 

 

 

Усі члени команди стоять один за одним та тримають ліву руку на лівому плечі того, хто стоїть попереду, а правою рукою тримають свою праву ногу. За сигналом всі команди починають стрибати на одній нозі до протилежного кінця залу. Виграє команда, яка прибула першою і жодного разу не розірвала ланцюг.

 

 

 

 

 

  • Ходьба по рейці гімнастичної лави (утримання рівноваги);
  • Стрибки «Кенгуру» (з м’ячем поміж ногами);
  • Розгадування козацького кросворду

 

 

 

 

 

На одній половині спортивного залу ставляться маленькі футбольні ворота.  Команди грають футбол за звичайними правилами, але у положенні «присід». Забороняється вставати і воротарю. Не дозволяється торкатися м’яча руками. Можна приймати положення «упор присівши позаду». Виграє та команда, яка не порушуючи правил заб’є найбільше голів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Потрібно стежити за правильним виштовхуванням з кола. Гравцям за­бороняється виштовхувати один одного руками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hopak.jpeg (101×160)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З

А

К

Л

Ю

Ч

Н

А

 

  • Вправи на відновлення дихання

 

 

  • Підведення підсумку уроку.

 

 

  •  Домашнє завдання.

 

 

1хв.

 

 

1 хв.

 

 

1хв.

Організоване закінчення уроку.

 

doc
Додано
3 січня 2021
Переглядів
594
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку