Конспект уроку фізичної культури з гімнастики 7 клас.
Тема уроку: гімнастика.
Завдання уроку:
1. Ознайомити з правилами поведінки на уроці з метою запобігання травматизму.
2. Вивчити комплекс вправ ритмічної гімнастики без музичного супроводу.
3. Провести рухливі ігри та естафети.
Мета уроку: – навчити дітей виконувати гімнастичні вправи; – розвивати гнучкість, спритність, уважність.
Місце проведення: спортивний зал.
№ уроку |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
I |
ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА |
10 хв |
|
1.
2.
3.
4.
5.
|
Організований перехід до місць занять. Шикування класу. – Діти, шикуйсь! Рівняйсь. Струнко. Привітання. – Добрий день! – Вільно.
Повідомлення теми уроку. – Діти, сьогодні з вами вивчимо комплекс гімнастичних вправ без музичного супроводу, а також пограємо у гру.
Ознайомити учнів з правилами поведінки на уроках фізичнї культури. – Пам’ятайте, що на уроках фізичнї культури не можна штовхатися, переганяти одне одного. Необхідно |
60 с
20 с
10 с
20 с
2 хв
|
Перехід у колону по одному.
Звернути увагу на правильне положення ніг і на поставу.
Нагадати правила поведінки на уроці фізичнї культури.
|
6.
7.
8.
|
дотримуватись дистанції при бігу і стройових вправах в русі, уважно слухати всі вказівки вчителя, не розпочинати вправи без команди вчителя.
Стройові вправи: – розмикання на інтервал рук в сторони. – Направо! Руки в сторони. Переставним кроками вліво розімкнись!
Різні види ходьби:
– звичайна ходьба; – ходьба на носках; – ходьба на п’ятках; – ходьба на внутрішній стороні стопи; – ходьба на зовнішній стороні стопи;
– ходьба напівприсяді; – ходьба в повному присяді.
Різні види бігу: – біг приставними кроками; – 1-4 правим боком, руки на поясі; – 5-8 лівим, руки за голову; – біг з високим підніманням колін; – біг з підскоком. |
2 хв
до 20м |
Звернути увагу на правильність виконання поворотів
Звернути увагу на ритм дихання. Темп ходьби середній. Виконувати переходи по команді вчителя. Виправляти помилки. Формувати правильне склепіння ступнів.
Слідкувати за правильністю, чіткістю і енергійністю виконання вправ. |
II |
ОСНОВНА ЧАСТИНА
|
30 хв |
|
1.
|
Комплекс вправ ритмічної гімнастики. – В.п. – основна стійка 1-4-колові рухи голови в праву сторону; 1-4– в ліву сторону – В.п. – основна стійка |
4 р
|
При виконані гімнастичних вправ звернути увагу на правильність і точність виконання
|
2.
3. |
1-2-нахили голови вправо; 3-4 – вліво. – В.п. – о. с. 1-2-нахили голови вперед; 3-4 – назад В.п. – руки перед грудьми 1-2-ривки зігнутими руками; 3-4 – прямими руками. – В.п. – права рука вверху, ліва внизу. Ривки руками зі зміною положення рук. – В.п. – руки зігнуті біля плечей 1-4-колові рухи вперед; 1-4-назад; В.п. – руки на пояс, ноги нарізно. 1-2-нахил тулуба в праву сторону; 3-4-вліву. В.п. – руки на пояс, ноги нарізно. 1-2-нахили тулуба вперед; 3-4-нахили тулуба назад – В.п. – руки на пояс, ноги нарізно. 1-4-колові повороти тулуба вправо; 1-4-вліво – В.п. – о.с. 1-присіли-руки вперед; 3-4-нахили тулуба назад. 2– В.п. 3 – присіли руки вперед 4– В.п.
Стрибки: – на лівій нозі; – на правій; – на двох ногах. В.п. – о.с. 1-стрибок, ноги нарізно, з хлопком над головою; 2 - В.п. Рухлива гра “День, ніч”. |
4 р
6 р
6 р
8 р
6 р
6 р
4 р
10 р 10 р 10 р
8 р |
Слідкувати, щоб при нахилах діти не згинали ноги в колінах, щоб було правильне положення тіла.
Слідкувати, щоб під час стрибків діти відривали носки від підлоги.
|
4. |
Діти уявляють, що вони сови, один гравець – ведучий, коли він каже “ніч”, усі рухаються, бігають, ходять, а коли каже “день” – завмирають, хто не замре – виходить з гри. Естафета. Дві команди. Учасник кожної команди повинен оббігти фішки, ведучи баскетбольний м’яч і передати естафету наступному ігроку. |
|
Слідкувати щоб учні дотримувались правил проведення гри.
Фішки не збивати |
III |
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
|
5 хв |
|
1.
2. 3. 4. 5.
6. |
Біг, ходьба, вправи для розслаблення Шикування класу. Підсумок проведеного уроку. Оцінювання. Завдання додому: вправи для розвитку швидкісно-силових якостей. Організований перехід до роздягалень.
|
|
Виконувати з командами у повільному темпі. |