Конспект уроку фізичної культури з гімнастики 7 клас.

Про матеріал
Тема уроку: гімнастика. Завдання уроку: 1. Ознайомити з правилами поведінки на уроці з метою запобігання травматизму. 2. Вивчити комплекс вправ ритмічної гімнастики без музичного супроводу. 3. Провести рухливі ігри та естафети. Мета уроку: – навчити дітей виконувати гімнастичні вправи; – розвивати гнучкість, спритність, уважність. Місце проведення: спортивний зал.
Перегляд файлу

Конспект уроку фізичної культури з гімнастики 7 клас.

 

Тема уроку: гімнастика.

Завдання уроку:

1.          Ознайомити з правилами поведінки на уроці з метою запобігання травматизму.

2.          Вивчити комплекс вправ ритмічної гімнастики без музичного супроводу.

3.          Провести рухливі ігри та естафети.

 

Мета уроку: – навчити дітей виконувати гімнастичні вправи; – розвивати гнучкість, спритність, уважність.

Місце проведення: спортивний зал.

 

уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

I

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА 

10 хв

 

1.

 

2.

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

Організований перехід до місць занять.

Шикування класу. 

                    Діти, шикуйсь! Рівняйсь.

Струнко.

Привітання.

                    Добрий день!

                    Вільно.

 

Повідомлення теми уроку.

                    Діти, сьогодні з вами вивчимо комплекс гімнастичних вправ без музичного супроводу, а також пограємо у гру.

 

Ознайомити учнів з правилами поведінки на уроках фізичнї культури. – Пам’ятайте, що на уроках фізичнї культури не можна штовхатися, переганяти одне одного. Необхідно

60 с

 

20 с

 

 

 

10 с

 

 

 

 

20 с

 

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

Перехід у колону по одному.

 

Звернути увагу на правильне положення ніг і на поставу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нагадати правила поведінки на уроці фізичнї культури. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

дотримуватись дистанції при бігу і стройових вправах в русі, уважно слухати всі вказівки вчителя, не розпочинати вправи без команди вчителя.

 

Стройові вправи:

                   розмикання на інтервал рук в сторони.

                   Направо! Руки в сторони. Переставним кроками вліво розімкнись! 

 

Різні види ходьби:

image

                   звичайна ходьба;

                   ходьба на носках;

                   ходьба на п’ятках;  – ходьба на внутрішній стороні стопи; 

                   ходьба на зовнішній стороні стопи;

image

                   ходьба напівприсяді;

                   ходьба в повному присяді.

image

 

Різні види бігу:

                   біг приставними кроками;

                   1-4 правим боком, руки на поясі;

                   5-8 лівим, руки за голову;

                   біг з високим підніманням колін; 

                   біг з підскоком.

 

 

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

до 20м

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на правильність виконання поворотів

 

 

 

 

 

Звернути увагу на ритм дихання. Темп ходьби середній. Виконувати  переходи по команді вчителя. 

Виправляти помилки.

Формувати правильне склепіння ступнів.

 

 

 

 

 

Слідкувати за правильністю, чіткістю і енергійністю виконання вправ.

II

ОСНОВНА ЧАСТИНА

 

30 хв

 

1.

 

 

 

 

 

 

Комплекс вправ ритмічної гімнастики.

– В.п. – основна стійка 

1-4-колові рухи голови в праву сторону;

1-4– в ліву сторону

– В.п. – основна стійка 

 

 

4 р

 

 

 

 

При виконані гімнастичних вправ звернути увагу на правильність і точність виконання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

1-2-нахили голови вправо; 3-4 – вліво.

– В.п. – о. с. 

1-2-нахили голови вперед;

3-4 – назад

В.п. – руки перед грудьми  1-2-ривки зігнутими руками; 3-4 – прямими руками.

                    В.п. – права рука вверху, ліва внизу. Ривки руками зі зміною положення рук.

                    В.п. – руки зігнуті біля плечей

1-4-колові рухи вперед;

1-4-назад;

В.п. – руки на пояс, ноги нарізно.

1-2-нахил тулуба в праву сторону; 3-4-вліву.

В.п. – руки на пояс, ноги нарізно.

1-2-нахили тулуба вперед;

3-4-нахили тулуба назад – В.п. – руки на пояс, ноги нарізно.

1-4-колові повороти тулуба вправо;

1-4-вліво

– В.п. – о.с. 

1-присіли-руки вперед; 3-4-нахили тулуба назад.

2– В.п.

3 – присіли руки вперед

4– В.п.

 

Стрибки:

– на лівій нозі; – на правій; – на двох ногах. В.п. – о.с.

1-стрибок, ноги нарізно, з хлопком над головою;

2 - В.п.

Рухлива гра “День, ніч”.

 

 

4 р

 

 

6 р

 

 

6 р

 

 

8 р

 

 

 

6 р

 

 

 

 

6 р

 

 

 

4 р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 р

10 р

10 р

 

8 р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати, щоб при нахилах діти не згинали ноги в колінах, щоб було правильне положення тіла.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати, щоб під час стрибків діти відривали носки від підлоги.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

Діти уявляють, що вони сови, один гравець – ведучий, коли він каже “ніч”, усі рухаються, бігають, ходять, а коли каже “день” – завмирають, хто не замре – виходить з гри. Естафета.

Дві команди. Учасник кожної команди повинен оббігти фішки, ведучи баскетбольний м’яч  і передати естафету наступному ігроку.

 

 

Слідкувати щоб учні дотримувались  правил проведення гри.

 

 

 

Фішки не збивати

III

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

 

5 хв

 

1.

 

2.

3.

4.

5.

 

 

6.

Біг, ходьба, вправи для

розслаблення

Шикування класу.

Підсумок проведеного уроку.

Оцінювання.

Завдання додому: вправи для розвитку швидкісно-силових якостей.

Організований перехід до роздягалень.

 

 

Виконувати з командами у повільному темпі.

 

pdf
Додано
6 березня
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку