Регламент змагань з кіберфутболу 2024

Про матеріал
РЕГЛАМЕНТ відкритого онлайн турніру з кіберфутболу «Open CyberFootball Cup 2024»Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.
Перегляд файлу

РЕГЛАМЕНТ  

відкритого онлайн турніру з кіберфутболу «Open CyberFootball Cup 2024»

Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» 

Харківської обласної ради 

 

Мета змагань: Метою змагань є формування професійно-методичних знань, теоретичних основ тактики гри у футбол, методики організації змагань, розвиток рівня кіберспортивної майстерності, популяризація та піднесення престижу кіберфутболу який має великий інтерес із боку української віртуальної спільноти що засвідчує масштабні перспективи розвитку проекту електронного футболу.

Місце проведення: Он-лайн, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

Платформа проведення: PlayStation 5, PC

Дисципліна: FC 24 (FIFA 24)

Дата проведення: 22.02.24-03.03.24

Кваліфікація (заявочна кампанія) – 16-22 лютого

Жеребкування – у додатку Zoom – 22 лютого 12:00 за посиланням URL:

https://us04web.zoom.us/j/4641072780?pwd=Y2NNVXROZ3VRMHdkbm5QQkdwdURMQT09  

Групова стадія до 01.03.24 22:00

Фінальна стадія –  02.03.24 (03.03.24 резервний день)

Час проведення: Визначається парами що зустрічаються (орієнтовно 12:00)

Учасники: відкрита реєстрація

Реєстрація: до 12:00, 22 лютого 2024 року

Організатори турніру: Олексій СУРОВОВ, Дмитро ХРИСТЕНКО, Дмитро СИЧОВ,

Володимир АКСЬОНОВ, Вадим ЧАЛИЙ

Максимальна кількість учасників одного кваліфікаційного турніру: 24 Технічні умови, необхідні для участі в кваліфікації.

Для того, щоб мати змогу взяти участь у турнірі, гравець повинен мати: 

-                Консоль Sony PlayStation 5, PC, встановлену ліцензійну гру FC 24 (FIFA 24) та доступ до інтернету.

Налаштування гри FC 24 (FIFA 24). Налаштування матчу:

-                Тривалість тайму: 6 хвилин;

-                Команди: рівня 4,5 зірок, список команд пропонується надати гравцям до процедури жеребкування; 

-                Рівень складності: легендарний;

-                Швидкість гри: нормальна;

-                Гра рукою: вимкнено;

-                Травми: вимкнено;

-                Погода: будь-яка, краще – ясна;

-                Своя тактика та вказівки гравцям: дозволено (крім зміни тактичної схеми шляхом) пересування гравців у самій схемі); - Захист: лише тактичний. 

-                Для гри в турнірі всі повинні оновити склади команд до актуальних.

(Меню гри, налаштування (шестерня), керування командами, завантажити оновлення) Жеребкування та призначення команди:

Перед   початком          змагань            методом           жеребкування (https://randomizer.uk) гравцям призначаються у рандомному порядку футбольна команда (рівень зірковості визначається окремо як і список команд пропонується гравцями), і гравець використовує цю команду на весь період змагань в цьому турнірі. 

Формат кваліфікації:  

1.                   У кваліфікації можуть брати участь тільки гравці, які здійснили реєстрацію у зазначений термін, і виконують умови даного регламенту.

2.                   Організатори самостійно проводять випадкове жеребкування гравців для формування турнірної структури для он-лайн відборів 3. Гравцям надається ігрова таблиця, в якій вони отримують PSN опонента для зв’язку. 

 

 

Проведення змагань та звітування результатів:

1.                   Якщо декілька гравців ведуть матчі з однієї ігрової консолі під одним аккаунтом/обліковим записом (PSN) наприклад в академії під записом (PSN) «Crusader» то для запобігання сумнівів та випадків нечесної гри, учасники змагань для ідентифікації повинні вести паралельно з матчем відео трансляцію ведення саме ігрових дій з мобільного пристрою на ресурсі Twitch (https://www.twitch.tv), YouTube (https://www.youtube.com) та (https://www.tiktok.com)  з наданням посилання в групі «Кіберфутбол ХГПА» в Telegram.

2.                   При бажанні гравці в попередніх стадіях турніру можуть вести трансляції саме матчу, а вже у фінальних іграх (пів-фінал та фінал) вести трансляцію ігор обов’язково на ресурсах Twitch (https://www.twitch.tv), YouTube (https://www.youtube.com) та (https://www.tiktok.com) .

3.                   Після проведення матчів між гравцями зробити фото екрану з результатами ігор та нікнеймами гравців та відправляти у групі «Кіберфутбол ХГПА» в Telegram.

4.                   У випадку завершення матчу з нічийним результатом в стадії плей-офф, гравці мають застосувати формат двох додаткових екстра таймів по 5 ігрових хвилин із можливою серією пенальті. 

Визначення місць команд у змаганнях

1.                   За перемогу у матчах команді нараховується три очки, за нічию – одне очко, за поразку очки не нараховуються.

2.                   Місця команд визначаються за кількістю очок, набраних у всіх матчах.

3.                   У разі рівності очок у двох та/або більше команд, місця команд визначаються за такими показниками:

3.1.               більша кількість набраних очок в особистих зустрічах між цими командами;

3.2.               краща різниця забитих і пропущених м’ячів в особистих зустрічах між цими командами;

3.3.               більша кількість забитих м’ячів в особистих зустрічах між цими командами;

3.4.               краща різниця забитих і пропущених м’ячів в усіх матчах;

3.5.               більша кількість забитих м’ячів в особистих зустрічах між цими командами;

3.6.               менша кількість пропущених м’ячів в особистих зустрічах між цими командами;

3.7.               більша кількість забитих м’ячів в усіх матчах;

3.8.               менша кількість пропущених м’ячів в усіх матчах;

3.9.               якщо всі показники співпадають, або неможливо визначити за показниками вище – місце визначається методом жеребкування.

Матчі плей-офф граються: 

-    півфінали дома/на виїзді (2 матчі) 

-    фінал 1 матч на нейтральному полі

-    матч за 3 місце 1 матч на нейтральному полі

При неспроможності провести гру/ігри до 01.03.24, 22:00 технічна поразка 3:0

Трансляція матчів на відеохостингах - групова стадія рекомендовано, фінальна обов’язково.

Результати матчів мають бути відправлені суддям Турніру у групі в Telegram - не пізніше часу, відведеного на поточний тур. 

-    після матчу гравці зобов’язані надати 1-й скриншот/фото з результатом матчу (рахунок, кількість жовтих і червоних карток) та 2-й скриншот/фото з статистичними даними гравців(для підрахування кращих бомбардирів та асистентів)

У випадку, якщо лунає повітряна тривога:

-    треба негайно призупинити матч, перейти в укриття, повідомити організаторів турніру(скріншотом або фото с позначенням часу та небезпечного регіону у якому перебуваєте), та дограти матч після завершення небезпечних умов проведення змагань. (рекомендовано отримувати інформацію про небезпеку на цьому ресурсі https://map.ukrainealarm.com)

Часто поставлені, поширені питання.

1. Суперник не виходить на зв’язок, які мої дії? 

Повідомте організаторів у Telegram, і додайте скріншот листування. (Контакти:

https://sites.google.com/view/cyberfootball-khgpa/контакти?authuser=0)

2. У разі наявності проблем зі зв’язком спробуйте: 

-                       повторно увійти в гру  

-                       перезавантажити гру та Консоль Sony PlayStation 5

-                       спробувати в інший час / в інший день (Повідомте організаторів у Telegram,  і додайте скріншот листування.)

3. Після розриву з’єднання: 

-                      кожен гравець робить скріншот або відео як найбільш надійний спосіб розгляду спірної ситуації  щоб показати, який розрив з’єднання стався. 

-                      Починаючи з рахунку матчу на момент розриву з’єднання, закінчите час, що залишився в грі, + 5 хвилин (Ігровий час). Приклад: розрив на 27-й хвилині матчу =, противники грають 90 - 27 + 5 = 68  хвилин ігрового часу. На 68:00 за володіння м’ячем на половині будь-якого гравця, матч перервано паузою і виходом з матчу гравцем, що програє (в разі нічиї, будь-який гравець зупиняє гру).  

-                      Маючи червоні картки, учасник швидко отримує червону картку за того ж самого футболіста на початку матчу (підкат ззаду) й ігровий час матчу починається з пробиття штрафного (вільного) удару.  

-                      Якщо у гравця стався розрив з’єднання в другій грі (або другому турі) поспіль – він автоматично отримує технічну поразку.  

-                      У разі, якщо в наступному турі гравець не може з’єднатися для гри вже з іншим суперником, він автоматично отримує технічну поразку в даному турі!  4. Суперник відмовляється догравати матч. 

У разі, якщо протягом 5 хвилин після розриву матчу будь-який з суперників відмовляється  догравати матч, йому автоматично зараховується технічна поразка в даному матчі. 

5. Спірні питання. 

-    Всі спірні питання вирішуються цими Правилами Турніру.  

-    Питання, які не передбачені правилами розглядаються суддями Турніру.   

6. Нечесна гра. 

- При будь-яких підозрах в нечесній грі зробіть запис відео (або хоча б скріншот) і надішліть суддям. Усі сумнівні ситуації повинні бути вирішені тільки суддями Турніру. 

7. Рішення суддів Турніру оскарженню не підлягає.

 

Заключні положення: 

1.Зміни і доповнення до цього Регламенту розглядає і приймає організатор турніру. 

2.Питання, не передбачені цим Регламентом, регулюються організатором турніру. 

 

Посилання для отримання актуальної інформації щодо проведення змагань: 

 

Канал в Telegram - https://t.me/+nKB_7KuPfq41NmJi  

Сайт «Кіберфутбол ХГПА» - https://sites.google.com/view/cyberfootball-khgpa/головнасторінка?authuser=0  

Контакти організаторів - https://sites.google.com/view/cyberfootball-khgpa/контакти?authuser=0 Конференція Zoom

https://us04web.zoom.us/j/4641072780?pwd=Y2NNVXROZ3VRMHdkbm5QQkdwdURMQT09  

Ідентификатор конференції: 464 107 2780

Код доступу: 1234

 

 

 

 

 

imageГоловний суддя змагань                                                                     Олексій СУРОВОВ

 

 

pdf
Додано
6 березня
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку