Конспект уроку географія 7 клас Природні зони Північної Америки

Про матеріал
Конспект уроку географіїу 7 класі Тема: Природні зони Північної Америки. Мета: формувати знання про особливості природної зональності та вертикальної поясності в горах материка; вдосконалювати практичні вміння та навички визначати особливості розташування та характерні ознаки компонентів природних зон материка за матеріалом підручника та картами атласу; удосконалити практичні вміння та навички працювати з картами атласу ; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення теми.
Перегляд файлу

Урок географії  7 клас № 40                       Дата проведення уроку : _________

 

   ТЕМА : Природні зони материка.

   МЕТА: формувати знання про особливості  природної зональності та вертикальної поясності в горах материка; вдосконалювати практичні вміння та навички визначати особливості розташування та характерні ознаки компонентів природних зон материка за матеріалом підручника та картами атласу; удосконалити практичні вміння та навички  працювати з картами атласу ; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення  теми.

ОБЛАДНАННЯ: атласи, підручник,  фізична карта світу

ТИП УРОКУ: урок вивчення нового матеріалу.

 

                                                         ХІД УРОКУ:

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань і умінь учнів.

1. - Дати характеристику клімату материка.

    - Дати характеристику водам материка.

2.Подорож в сліпу.

На шаблонах підписати   названі географічні об’єкти: гори Кордильєри, річка Міссісіпі, озеро Верхнє, річка Міссурі, озеро Мічиган, Скелясті гори, При мексиканську низовину, Центральні рівнини, Великі рівнини, річку Колумбія, річку Колорадо, озеро Ері.

ІІІ. Повідомлення тами і мети уроку.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Розповідь вчителя з елементами роботи з картами атласу а контурною картою

( природні зони учні підписують на контурних картах)  «Природні зони материка»

Назва природної зони

Характеристика природної зони

Арктичні пустелі

 

 

 

Тундра й лісотундра

 

 

 

 

Тайга

 

 

Мішані широколисті ліси

 

Лісостеп і степ.

 

 

 

Напівпустелі і пустелі.

 

 

Суворий клімат арктичного поясу. Майже не  має рослинності. Зустрічаються мохи, лишайники. Життя тварин пов’язане з океаном. На суходолі мешкають невеличкі гризуни – лемінги, якими живляться песець і вовк.

Розташована в субарктичному поясі територія заболочена. Поширені тундрово-болотяні ґрунти. Рослинність – мохи. Лишайники, різноманітні трави, низькорослі  чагарники. Зустрічається карликова береза та вільхи. Тварини –  вівцебик, олені.

Зима холодна , тривала, літо – тепле й коротке. Поширені хвойні породи рослинності – ялина, ялиця, сосна. Ґрунти перезволожені підзолисті. Тварини – вовки, рисі, лосі, ведмідь , олень.

На сході материка. Дерново-підзолисті ґрунти. Тепла більше ніж у тайзі. Поряд з хвойними деревами є і листяні – липа, осика, береза. Тварини –олені, дикобраз, бурий ведмідь, опосум.

Крайній південь помірного поясу. Отримує значну кількість тепла. Лісостеп – добре зволожений. Родючі чорноземи. Рослинний і тваринний світ багатий.

Багато гризунів та степових птахів.

В помірному й субтропічному поясі. Рослинність – терен. Кактуси, агави. Ґрунти сіроземні. Серед тваринного світу переважають гризуни.

 

2.Робота з підручником. Читання та обговорення прочитаного. Висотна поясність.

 Ст. 159

V. Закріплення вивченого матеріалу.

Перечислити природні зони материка? В якій природній зоні найбідніший рослинний та тваринний світ ? В якій природній зоні найбагатший рослинний світ? З чим це пов’язано?Як змінюється рослинність в Кордильєрах?

VІ. Підсумок уроку.

Читання рубрики «Нотатки до теми» ст.159

 Заключне слово учнів.

VІІ. Домашнє завдання

Опрацювати текст параграфа 44

Підготувати повідомлення про держави материка (випереджене  завдання )

 

docx
Додано
11 березня 2019
Переглядів
1414
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку