16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Конспект уроку-гри з математики у 1 класі. «Склад числа 7. Складання прикладів на додавання. Дні тижня. Написання цифр»

Про матеріал
Розробка конспекта уроку-гри з математики у 1 класі пропонується вчителям початкової школи НУШ. Під час уроку вчитель продовжує з учнями вивчати особливості натурального ряду чисел. Закріплюються вміння порівнювати числа, розглядаються всі варіанти складу числа 7. Діти вчаться складати приклади на додавання в межах 7. Під час уроку виховується спостережливість, охайність, культура мовлення учнів.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

вчитель початкових класів

Криворізької загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів № 48

Литвиненко Наталія Григорівна


Тема: Склад числа 7. Складання прикладів на додавання. Дні тижня. Написання цифр.

 

Мета: Продовжити вивчати особливості натурального ряду чисел, закріплювати вміння порівнювати числа, розглянути всі варіанти складу числа 7; вчити складати приклади на додавання в межах 7; розвивати увагу і мислення, математичну мову; виховувати спостережливість, охайність, культуру мовлення.

 

Обладнання: таблиці, геометричний матеріал, каса цифр; зображення персонажів казки "Колобок".

 

Тип уроку: закріплення знань і вмінь учнів.

 

Форма проведення: урок-гра.

 

Методи навчання: словесні (бесіда);

наочні (метод ілюстрації);

метод пізнавальної гри.

 

Форми навчання: індивідуальні, колективні.


Хід уроку

 

  1. Організація класу.

 

Мотивація навчальної діяльності.

Уже дзвінок нам дав сигнал,

І на урок він нас покликав,

А отже, часу не витрачаймо

Роботу швидше починаймо.

  • Урок сьогодні не звичайний, а казковий.

Відгадайте назву цієї казки.

 Я по засіку метений,

Я на яйцях запечений,

Я від баби втік,

Я від діда втік.

  ("Колобок")

  • Казка наша незвична, казка – математична.

(Вчитель вивішує малюнок колобка)

 

  1. – Колобок котиться по стежці, але весь час провалюється в ямки.

– Допоможіть Колобочкові хороше котитися. Вставте пропущені числа.

1

 

3

 

5

 

7

 

 

2

3

4

 

 

7

 

1

2

 

4

 

6

 

 

  1. – Котиться Колобочок далі, а назустріч йому Зайчик. Зайчик говорить:
  • Колобок, я тебе з'їм!
  • Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю.
  • Не треба мені пісеньку співати, краще допоможи мені приклади розв'язати.

Запис на дошці:

1 + 3  5 + 1  4 + 1

4 + 1  6 + 1  5 + 2

(Виходять діти до дошки і розв'язують приклади)

  • Дякую Колобочку.

– Відпустив Зайчик Колобочка і покотився далі.

 

Фіз.пауза. Поглядає наліво, направо, вгору, вниз. Крутиться наліво, направо, все навкруги поглядає.

(Діти виконують вправи, запропоновані вчителем)

 

  1. – Назустріч Колобку біжить Вовчик.
  • Колобочку, я тебе з'їм!
  • Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю.
    Не треба мені пісеньку співати, краще допоможи мені з оцими прикладами розібратися, дали завдання в лісовій школі, а я ніяк не впораюся. – Допоможи порівняти числа.

3 * 5  7 * 7  4 * 6

6 * 7  7 * 5  3 * 3

(Учні по-одному виходять до дошки, вставляють знаки)

– Подякував Вовк Колобкові і відпустив. Але Колобок втомився і вирішив відпочити. Давайте йому допоможемо і покажемо нашу фіз.хвилинку.

 

Фіз.хвилинка. Щось не хочеться сидіти,

треба трохи відпочити.

Руки – вгору, руки – вниз,

на сусіда подивись.

Руки – вгору, руки – вбоки,

зробимо чотири кроки.

Вище руки підніміть,

а тепер їх опустіть.

Плесніть, діти, кілька раз,

до роботи! Все гаразд!

 

  1. Актуалізація знань, тема уроку.

 

  1. – Викотився Колобок на галявину, бачить, Ведмідь сердиться, лютує, вуликів не може відчинити, до меду не достанеться.

(Вивішую ведмедя, малюнок вуликів)

– Діти, відкрийте зошити, можливо нам це також знадобиться.
 

– Почав Колобок рахувати квіточки і допомагав Ведмедеві. А ви, дітки, знайдіть у великому вулику в зошитах віконечка з такими числами і напишіть, які пропущені.

 


– Поласував Ведмедик медком, подякував Колобкові та й відпустив.

 

  1. Покотився Колобок далі по доріжці; коли це назустріч йому невідомий звір.

(Вивішую табличку – Лисичка із геометричних фігур)

 

 

  1. Робота з геометричним матеріалом.

 

  • Здогадалися, хто це? З яких фігур складається малюнок Лисички?
    (з трикутників та чотирикутників)
  • Скільки на малюнку трикутників? (5)
  • Чотирикутників? (2)
  • Чому фігури мають такі назви?

 

  • Зупинила Лисичка Колобка, але їсти не хотіла, а розповіла йому про чудове число 7, яке їй допомагає жити і робити багато різної роботи, бо кожен день, а їх 7 – складає тиждень, і кожен має свою назву, і Лисичка кожен день робить якусь нову справу.

 

  • Чому в календарях є червоні числа? (вихідні – субота, неділя; або святкові дні)

 

 

 


  • Колобочок уважно слухав Лисичку – це їй дуже сподобалося, тому вона його відпустила.
  • Так щасливо закінчилася подорож нашого Колобка. Він залишився живим тому, що знав математику. Колобок дякує і вам за допомогу.
  • А тепер попрацюємо в зошитах.

 

  1. Робота в зошитах

 

Знайди і полічи фігури:

– Скільки Δ ? (2)

– Скільки  ? (2)

– Скільки О ? (2)

 

  1. Підсумок уроку.

 

  • Ви сьогодні молодці! Отримайте малюночки – подяку за хорошу роботу.

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
27 березня
Переглядів
233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку