Урок 17. Запити на змінення.
Мета:
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: браузер, офісні програми.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивацій навчальної діяльності
За допомогою запитів на змінення можна не лише вибирати з таблиць необхідні дані, а й із вибраних даних:
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Приклад 1. Розробити запит, за допомогою якого на основі даних таблиць: МАГАЗИНИ та КАДРИ створюється нова таблиця з іменем ДОДАТКОВА, де містяться поля: Справа, Прізвища, Рік народження, Кількість працівників, тих магазинів, у яких кількість працівників більше 14.
Приклад 2. Створити Запит_8, за допомогою якого до таблиці ДОДАТКОВА додаються з таблиць МАГАЗИНИ та КАДРИ прізвища працівників магазинів, у яких працює 13 робітників, що народилися у 1975 році.
Робота з підручником: § 3.5
ІV. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Робота за комп’ютером
Підручник ст. 62
V. Підсумки уроку
Фронтальне опитування
Рефлексія
1. Під час уроку я
2. Найбільше мені сподобалося…
3. На уроках найкраще в мене виходило…
4. Я мав (-ла) труднощі з…
5. Я хотів би ще дізнатися про…
VІ. Домашнє завдання
Підручник § 3.5 ст. 59-62
VІІ. Оцінювання роботи учнів