Конспект уроку інтегрованого уроку з фізичної культури для учнів 3-х класів з теми туризм

Про матеріал

Конспект уроку інтегрованого уроку з фізичної культури для учнів 3-х класів з теми туризм дає можливість наочно побачити застосовані методи роботи вчителя та учнів, допоможе швидко змінювати при необхідності варіанти вправ, завдань.

Перегляд файлу

                                                                                                                          Методична розробка

 

Практична робота

вчителя фізичної культури  

Калиновській Ірини Павлівни

 

 План - схема  інтегрованого рольвого уроку – змагання  « День на Січі».

Клас  учнів: 3                                                    Вік учнів : 8-9 років                                          Тема: Елементи туризму. Оздоровчі системи.

Педагогічні завдання:

--Розширення рухового досвіду, використання його в повсякденному житті.

--Скласти умови для  розвитку критичного мислення  при  виконанні  колективної роботи.

--Забеспечити  можливість  самореалізації  творчого потенціалу  учнів в незвичних умовах.

 

 

№№

 Назва завдання

Стислий опис

Форма організації роботи учнів

Вимога

Принцип

Метод

Тривалість

ЧСС,

уд/хв.

Частина

Вступна

 

1

Вправи на увагу

«Відгадай, де твої частини тіла»

Фронтальний в колі

Забеспечення освітньої, виховної, розвивальної спрямованості  навчального процесу

Принцип доступності ,

Принцип зворотного зв’язку

 

Мозковий штурм

1 хв.

72

Уд\хв

2

Дихальні вправи

Видох, втягуючи живіт до спини  , з упором  руками на коліна, ноги  в полу присіді

 

Фронтальний в колі

Забезпечення оптимізації навчально  – виховного процесу із застосуванням елементів інноваційних методів навчання та здійснення між предметних зв’язків

Принцип активності та свідомості, принцип естетизації

Просто повтор

1хв.

76 уд/хв.

Частина

Підготовча

3

Оздоровча система «Дев’ять сил»

» Кремінь»

 

Вправи

»Кінник», « Лякливий заєць»

«Переступи»
«Підкова»

 

Індивідуально-груповий

Забезпечення диференційованого підходу до організації навчального процесу з урахуванням стану здоров’я, рівня фізичного розвитку, рухової підготовленості та статі учнів, урахування мотивів та інтересів учнів до занять фізичними вправами

Принцип вільного вибору, принцип доступності

Метод повтору

8 хв.

80

уд/хв

4

Самомасаж енергетичних центрів,каналів

Розтирання та по плескання долоней , кінцівок, проспівування звуків, нот

 

 

 

 

Індивідуально-груповий

Використання різноманітних організаційних форм, методів, прийомів навчання

Принцип зворотного зв’язку, принцип  проблемності навчання

Репродуктивний,  метод, метод повтору

7хв.

90уд/хв.

Частина

Основна

5

Танцювальна та прикладна підготовка

Імітація рухів вояка, елементи гопака,

Індивідуально-груповий

 

Досягнення  оптимальної рухової активності всіх учнів протягом кожного уроку з урахуванням стану здоров’я

 

 

 

 

Принцип діяльного характеру навчання, принцип міцності навчання та його циклічності

Частково – пошуковий,

Мозковий штурм

7хв.

120 уд/хв.

6

Рольовий похід

Координаційні та на спритність вправи

Індивідуально-груповий

Забезпечення диференційованого підходу до організації навчального процесу з урахуванням стану здоров’я, рівня фізичного розвитку, рухової підготовленості та статі учнів, урахування мотивів та інтересів учнів до занять фізичними вправами

Принцип діяльного характеру навчання, принцип коефіцієнта корисної дії,принцип підвищення впливу колективу на покращення якості освіти.

Змагальний, ігровий, частково - пошуковий

8хв.

140

уд/хв

7

Заняття за вибором, ігрові турніри

Жонглювання зброєю, козацькі забави, танці

Індивідуально-груповий

Формування в учнів умінь і навичок самостійно займатися фізичними вправами

 

 

 

Принцип вільного вибору, принцип,принцип активності та самостійності

Частково-пошуковий,ігровий

5хв.

120

уд/хв.

Частина

Заключна

 

8

Музична релаксація, рефлексія

Танок, співи, обговорювання

Індивідуально-груповий

Забезпечення освітньої, виховної, розвивальної спрямованості  навчального процесу

Принцип зворотного зв’язку(рефлексія),принцип націленості на рішення завдань гармонійного розвитку, принцип органічної єдності освіти, розвитку , навчання.

 

Частково-пошуковий

3хв.

98 уд/хв.

 

ПІБ учителя:    Калиновська Ірина Павлівна

 

 

 

docx
Додано
24 квітня 2018
Переглядів
816
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку