Завдання :
1) Закріпити техніку стрибка у довжину з місця .
2) Сприяти профілактиці плоскостопості .
3) Сприяти розвивати увагу, кмітливість, спритність, швидкість реакції, орієнтування в просторі у рухливих іграх.
План-конспект урок №17
Для учнів 4х класу
Завдання :
1) Закріпити техніку стрибка у довжину з місця .
2) Сприяти профілактиці плоскостопості .
3) Сприяти розвивати увагу, кмітливість, спритність, швидкість реакції, орієнтування в просторі у рухливих іграх.
Місце проведення –спортивна зала
Інвентар-скакалки ,рулетка …
№п.п |
Зміст уроку |
дозування |
ОМВ |
І |
Підготовча частина уроку 15 хв. |
||
1. |
Шикування, перевірка відсутніх, повідомлення завдань уроку. ТБ при роботі зі скакалками. |
3’ |
Шеренга , звернути увагу на зовнішній вигляд |
2. |
Різновиди ходьби: - ходьба на носках (руки на пояс. Йдемо на носках. Спинки рівненько. Йдемо як „лисички”); - ходьба на п’ятах (руки на пояс); - на зовнішній стороні стопи (покладіть руки за спину в замочок і йдемо на зовнішній стороні стопи, як „ведмеді”); - ходьба з високим підніманням колін, як „конячка” (підійміть зігнуті руки на рівні поясу, доторкніться коліном руки); - ходьба у напівприсяді, як „їжачки”; - звичайною ходьбою: 1, 2, 3, 4. 3. Різновиди бігу: - біг звичайний (по залу повільним темпом бігом руш!); - біг з високим підніманням стегна; - звичайний біг (перейшли в звичайний біг); - біг із закиданням гомілок (руки за спиною, біжимо з закиданнямгомілок вздовж тулуба: 1, 2, 3, 4); - перехід в ходьбу. - Зараз звичайним кроком руш: 1, 2, 3, 4. Спину тримайте рівно, не опускайте голови. 4. Вправи на розслаблення та дихальні вправи. - Руки вгору – зробіть вдих, опустіть вниз і скажіть голосно „видих”. - Звичайним кроком руш, візьміть по ходу по два „султанчики” з лавочки. Направляючий на місці стій! Раз, два!
5Комплекс ЗРВ в русі: 1.В.п. - руки вгору, ходьба на носках
2.В.п. - руки за голову ходьба на п'ятках Тулуб прямий.
3.В.п. - руки вперед, убік, кругові рухи, передпліччями. 1-4 до себе.
5-8 від себе.
4.В.п. - Руки вгору, кругові оберти руками
1-4 Уперед
5-8 Назад.
5.В.п. - Руки всторони 1. Крок правою ногою, поворот тулуба вправо.
2. Крок лівою ногою, поворот тулуба вліво.
6.В.п. - руки на поясі, ходьба в пів присиді
7.В.п. - Руки за головою, стрибки в в пів присиді
8.В.п. - Руки на поясі стрибки приставними кроками.
- -правим боком; - -лівим боком ;
9. зичайним кроком.
|
3’
3’
1’
3’
30-50 м.)
(30-50 м.)
(5-7 разів).
(8-10 разів).
(15-20 разів).
(30-40 м).
(30-40 м).
( (30-40 м).
10м. |
Формувати правильну поставу, уміння правильно дихати. Формувати правильне склепіння стоп.
Фронтально-потоковий метод організації діяльності учнів.
Формування уміння правильно дихати під час бігу. Глибокі вдихи та видихи.
Тулуб прямий
Плечі не опускати.
Виконувати з максимальною амплітудою.
Виконувати кроки з виступом.
Спину тримати рівно.
Ноги не випрямляти.
Слідкувати за правильним виконанням.
|
ІІ |
Основна частина уроку 20 хв. |
||
1.
2.
3. |
Стрибки зі скакалкою
Стрибки у довжину з місця .
Рухлива гра «піймай жабу» |
2х30р.
3р.
5’ |
Триматися на передній частині стопи.
Слідкувати за правильністю виконання вправи.
|
ІІІ |
Заключна частина уроку 5’ |
||
1.
2.
3. |
Вправи на відновлення дихання.
Шикування
Підбиття підсумку уроку.
|
3’
30’’
2’ |
Глибокі вдихи, видихи. Концентрація уваги.
|