План-конспект уроку . Тема: Легка атлетика.

Про матеріал

Завдання :

1) Закріпити техніку стрибка у довжину з місця .

2) Сприяти профілактиці плоскостопості .

3) Сприяти розвивати увагу, кмітливість, спритність, швидкість реакції, орієнтування в просторі у рухливих іграх.

Перегляд файлу

                                          План-конспект урок №17

                                                Для учнів   4х класу

Завдання :

1) Закріпити техніку стрибка у довжину з місця .

2) Сприяти профілактиці плоскостопості .

3) Сприяти розвивати увагу, кмітливість, спритність, швидкість реакції, орієнтування в просторі у рухливих іграх.

 

Місце проведення –спортивна зала

Інвентар-скакалки ,рулетка …

№п.п

                          Зміст уроку

дозування

   ОМВ

  І

                                Підготовча частина уроку 15 хв.

1.

Шикування, перевірка відсутніх, повідомлення завдань уроку.

ТБ при роботі зі скакалками.

3’

Шеренга , звернути увагу на зовнішній вигляд

2.

 

 Різновиди ходьби:

- ходьба на носках (руки на пояс. Йдемо на носках. Спинки рівненько. Йдемо як „лисички”);

- ходьба на п’ятах (руки на пояс);

- на зовнішній стороні стопи (покладіть руки за спину в замочок і йдемо на зовнішній стороні стопи, як „ведмеді”);

- ходьба з високим підніманням колін, як „конячка” (підійміть зігнуті руки на рівні поясу, доторкніться коліном руки);

- ходьба у напівприсяді, як „їжачки”;

- звичайною ходьбою: 1, 2, 3, 4.

    3. Різновиди бігу:

- біг звичайний (по залу повільним темпом бігом руш!);

- біг з високим підніманням стегна;

- звичайний біг (перейшли в звичайний біг);

- біг із закиданням гомілок (руки за спиною, біжимо з закиданнямгомілок вздовж тулуба: 1, 2, 3, 4);

- перехід в ходьбу.

- Зараз звичайним кроком руш: 1, 2, 3, 4. Спину тримайте рівно, не опускайте голови.

    4. Вправи на розслаблення та дихальні вправи.

- Руки вгору – зробіть вдих, опустіть вниз і скажіть голосно „видих”.

- Звичайним кроком руш, візьміть по ходу по два „султанчики” з лавочки. Направляючий на місці стій! Раз, два!

 

5Комплекс ЗРВ в русі:

1.В.п. - руки вгору, ходьба на носках

 

 

2.В.п. - руки за голову ходьба на п'ятках  Тулуб прямий.

 

3.В.п. - руки вперед, убік, кругові рухи, передпліччями.

1-4  до себе.

 

5-8 від себе.

 

4.В.п. - Руки вгору, кругові оберти руками

 

1-4 Уперед

 

5-8 Назад.

 

5.В.п. - Руки всторони

1.     Крок правою ногою, поворот тулуба вправо.

 

2.     Крок лівою ногою, поворот тулуба вліво.

 

 

6.В.п. - руки на поясі, ходьба в пів присиді 

 

 

7.В.п. - Руки за головою, стрибки в в пів присиді 

 

 

 

8.В.п. - Руки на поясі стрибки приставними кроками.

 

-         -правим боком;

-         -лівим боком ;

 

9. зичайним кроком.

 

 

 

 

 

3’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1’

 

 

 

 

 

 

 

3’

 

30-50 м.)

 

 

(30-50 м.)

 

 

(5-7 разів).

 

 

(8-10 разів).

 

 

 

 

(15-20 разів).

 

 

(30-40 м).

 

 

(30-40 м).

 

(

(30-40 м).

 

 

10м.

 

 

 

Формувати правильну поставу, уміння правильно дихати.

Формувати правильне склепіння стоп.

 

 

 

 

 

Фронтально-потоковий метод організації діяльності учнів.

 

 

 

 

Формування уміння правильно дихати під час бігу.

Глибокі вдихи та видихи.

 

 

                           Тулуб прямий

 

Плечі не опускати.

 

 

Виконувати з максимальною амплітудою.

 

 

Виконувати кроки з виступом.

 

 

Спину тримати рівно.

 

Ноги не випрямляти.

 

 

Слідкувати за правильним виконанням.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   ІІ

                                  Основна частина уроку 20 хв.

1.

 

2.

 

 

 

 

3.

Стрибки зі скакалкою

 

 

Стрибки у довжину з місця .

 

 

 

Рухлива гра «піймай жабу»

2х30р.

 

 

3р.

 

 

 

5’

Триматися на передній частині стопи.

 

 

Слідкувати за правильністю виконання вправи.

 


Всі гравці (на обмеженій площадці) приймають положення упору присівши з опорою на руки, виставлені вперед. У такому ж становищі за межами майданчика знаходяться і двоє ведучих. За сигналом вони встрибують жабою (з почергової опорою на руки і ноги) на площадку і, просуваючись таким способом, намагаються наблизитися до граючих і осалить кого-небудь з них. Ті мають право тікати теж тільки способом «жаба». Нікому не дозволяється в ході гри сидіти навпочіпки, відірвавши руки від підлоги. Просуватися можна вперед або назад поштовхом двох ніг або рук. Кожен, кого осалить провідні, стає жабою і починає ловити інших гравців. Учасник, спійманий останнім, оголошується переможцем.

 

ІІІ

                          Заключна частина уроку 5’

1.

 

2.

 

3.

Вправи на відновлення дихання.

 

 Шикування

 

Підбиття підсумку уроку.

 

3’

 

30’’

 

2’

Глибокі вдихи, видихи.

Концентрація уваги.

 

 

 

docx
Додано
24 квітня 2018
Переглядів
980
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку