Конспект уроку" Іван Багряний. Тигролови. Гуманістична ідея перемоги добра над злом".

Про матеріал

Цей матеріал призначений для учителів української літератури, які викладають у 11 класі. застосування даного матеріалу на уроці допоже учням усвідомити гуманістичну, оптимістичну спрямованість роману;розвивати навички роботи з текстом художнього твору, аналізу великих епічних форм, визначення елементів сюжету і композиції; виховувати патріотизм, оптимістичне світобачення, вольові риси характеру, допитливість, любов до книги.

Перегляд файлу

КОНСПЕКТ УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 11 КЛАСУ

КЛАС:11

Тема: Іван Багряний. Тигролови. Гуманістична ідея перемоги добра

            над злом.

Мета: допомогти учням усвідомити гуманістичну, оптимістичну спрямованість роману;розвивати навички роботи з текстом художнього твору, аналізу великих епічних форм, визначення елементів сюжету і композиції; виховувати патріотизм, оптимістичне світобачення, вольові риси характеру, допитливість, любов до книги.

 

ХІД УРОКУ:

  1. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Вступне слово вчителя.

Роман І.Багряного «Тигролови», з яким ми розпочнемо знайомство на цьому уроці,- багатоплановий, багатопроблемний. Але передусім це-палкий протест проти порушення елементарних людських прав, зняття маски з «монстра», імя якого-тоталітаризм, недаремно і в еміграції органи радянської держбезпеки не полишали письменника в спокої. Чим сааме лякав радянську владу цей роман і чим приваблював читачів усього світу-спробуємо розібратися на сьогоднішньому уроці.

 

  1. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ.

 

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

 

*Переказ учнями прочитаних розділів роману «ТИГРОЛОВИ»,виділення ключових епізодів.

 

*Складання  «сюжетного ланцюжка». (Учні окрім сюжетних елементів виділяють позасюжетні елементи)

* Обговорення проблемних питань.

- Чи можна ототожнювати образи Григорія Многогрішного і самого автора, їхні життєві долі? Чому?

-Наскільки правдоподібними й типовими здаються вам пригоди Григорія Многогрішного?

 

  1. СПРИЙНЯТТЯ Й ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

*Виразне читання

( Учні по черзі виразно читають одинадцятий розділ пригодницького роману «НА КІШКУ» і до кінця твору за хрестоматією).

  • Обмін враженнями щодо прочитанного
  •  Евристична бесіда.

-Яке враження справив на вас твір? Чому сааме таке? Чи читали ви щось подібне в українській літературі?

-Чи правий Григорій Многогрішний, що так вчинив із майором медвиним? Свою думку обгрунтуйте.

* Переказування  твору підготовленими учнями.

 (Учні переказують розділи і частини, які не ввійшли до хрестоматії).

 

  1. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК
  • Заповніть таблицю «Значення твору І.Багряного «Тигролови»».

 

  1. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

*Інтерективна гра «Мікрофон».

Продовжіть речення

« Найбільше мені запамяталося…»

«Я в захопленні від…»

«Мені захотілося…»

 

  1. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Вміти переказувати роман «Тигролови» І. Багряного, дописати «сюжетний ланцюжок».

 

 

docx
Додано
25 листопада 2018
Переглядів
1367
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку