Урок удосконалення і закріплення знань, умінь та навичок, на якому учні вчать безпечні правила пішоходів, користуватися світлофором та застосовувати ці вміння у повсякденному житті. А також закріплюють техніку передачі м'яча, рухові навички під час музично-ритмічних вправ, формують здатність дотримання здорового способу життя.
ЧЕРНІГІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І СТУПЕНЯ № 25
Показовий бінарний урок з основ здоров’я та фізичної культури, проведений у 2-Г класі
на тему:
«Весела подорож»
вчитель початкового навчання
Мрія О.М.
вчитель фізичної культуи
Красільник Т.С.
Чернігів, 2018
Цілі:
Тип уроку: удосконалення і закріплення знань, умінь та навичок.
Обладнання та наочність: об’ємні малюнки потяга та світлофора, картонні смайли, магнітофон, мікрофони, музичний супровід, футбольні м’ячі, кеглі,обручі,фішки, сині комірці .
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Діти під музичний супровід заходять до спортивної зали, тримаючи малюнок потягу і співають:
Сьогодні ми вирушаєм у подорож таку:
Де кожен з нас пізнає цікавинку свою!
Зможемо подолати завдання спортивні,
А ще пішохідні згадати правила усі!
Учні зупиняються на першій станції «Загадково-стройовій»
Добрий день! Ми вас вітаєм!
Про здоров’я своє дбаєм.
І готові розпочать
На уроці працювать!
Загадки
1.Стоять вони всі при дорозі,
Допомогти людині в змозі:
Одні із них нам сповіщають.
А інші щось забороняють.
Це знає кожен,знає всякий:
Слід поважать дорожні знаки.
2.Він різним кольором моргає,
Ніколи він не спочиває.
Уранці, вдень,в вечірню пору
Всі люди вдячні світлофору.
3.Цього звіра звати зебра,
В нього є смугасті ребра.
Знає кожний пішохід-
Це безпечний перехід.
4.Не кричать і не пустують,
Дуже ввічливо крокують.
Симпатичні всі на вроду
Наші діти-пішоходи!
Завдання ( оплесками спіймати правильну відповідь)
Після виконання завдань інспектор Дорожний віддає Червоний смайл за добре виконане завлання. Цей смайл прикріплюється на Світлофор і всі вирушають далі до наступної станції.
Діти співають і зупиняються на “ Ситуаційно-спортивній” станції.
Інспектор Дорожний:
- Допоможіть, будь ласка виправити життєві ситуації, знайти вірні рішення.
Ситуація перша “ Діти грають у небезпечному місці” ( правильне користування пішохідним переходом “ Зеброю”).
Ситуація друга “ Як правильно перейти дорогу ” ( правильне користування світлофором).
Ситуація третя “ Ввічливий пасажир ” ( поведінка у громадському транспорті).
Інспектор Дорожний:
- Ситуації розібрали всі,
Тепер завдання є спортивні!
Інспектор Дорожний:
- Добре виконали все
Заробили смайл за це! (віддає жовтий смайл, який також прикріплюється до світлофору)
Діти співають і вирушають на наступну “ Музично-естафетну” станцію
Інспектор Дорожний:
- Танцювати про здоров’я дбати
І спортивними,звичайно, стати!
- А де можна танцювати?І чи можна танцювати біля дороги?
(Діти відповідають)
- Всі скоріш на дитячий майданчик ставайте
І веселий, спортивний танок починайте!
Перешикування учнів з шеренги у п’ять колон для проведення аеробіки.
Після танцювальних вправ учні шикуються в шеренгу, а потім у три колони для проведення естафет командами.
Проведення естафет
Команди шикуються в шеренги взявшись за руки. У першого учня в руках м’яч. За сигналом перший гравець біжить змійкою між гравцями своєї команди. Зупиняється біля останнього гравця і передає (котить) м’яч другому гравцеві. Естафета продовжується поки усі учні не виконають завдання. Перемагає команда,яка перша прибігла до фінішу.
Команди перешиковуються в три кола і кладуть руки на плечі один одному. За сигналом учні присідають 10 раз. Перемагає команда,яка швидше виконала завдання.
Учні шикуються у колони у кожного в руках кегля. Перша команда кеглі червоного кольору,друга – жовтого,третя – зеленого. За сигналом перший учень біжить і ставить кеглю в обруч. Повертається назад і передає естафету наступному учню. Перемагає команда,яка правильно і швидко виконала завдання.
Команди шикуються в кола. У центрі кола капітан з м’ячем. За командою капітан передає м’яч по черзі кожному гравцеві,а вони у свою чергу віддають м’яч капітану. Перемагає команда,яка швидко виконала завдання.
Інспектор Дорожний:
- Добре всі так працювали
І смайл свій чесно заробляли! (прикріплює зелений смайл до світлофору)
- А що означають кольори світлофору? (Діти відповідають)
Після цього учні шикуються в колону по одному і вирушають знову з піснею на останню станцію “ Підсумково-Зразкову”.
Інспектор Дорожний:
- Сьогодні на уроці працювали від душі:
Ви такі розумнички усі!
Діти висловлюють підсумок уроку у віршованій формі:
Щоб спортивну мать фігуру,
Любити треба фізкультуру!
Бути щоб завжди спортивним,
На уроці будь активним!
Бігати тоді , стрибати
Зможемо як акробати!
Розвиває нас фізично
Аеробіка музична!
Про безпеку на дорозі
Пам’ ятати кожен в змозі!
Добре знаємо усі
Світлофора кольори!
Правильний для нас є хід:
“ Зебра”- це наш перехід!
Подолали всі ми сходи
Як спортсмени й пішоходи!
Пам’ ятати ще потрібно:
Жити як в країні гідно!
На своїй святій землі
Ми щасливі точно всі!
Вчителі та учні співають фінальну пісню:
1. На нашій планеті прекрасній
Лиш милий один серцю край:
Небо блакитне і зіроньки ясні
Ти гарна Земля,наче рай!
Приспів:
Я і ти, я і ти,
Ніде правди діти:
На своїй Землі святій
Ми щасливі діти!
Панує краса і любов!
За все,що дала нам Земля наша рідна,
Ми дякуєм знову і знов!
Приспів:
Я і ти, я і ти,
Ніде правди діти:
На своїй Землі святій
Ми щасливі діти!