Музичне мистецтво
3 клас
Тема. Козацькому роду нема переводу. Українські козаки в мистецтві. Розучування пісні: «Ми нащадки козаків» (музика А. Олєйнікова, слова І. Чайченко)
Мета: знайомити учнів із козацькою музичною спадщиною; вчити учнів уважно слухати й споглядати твори мистецтва, виявляти власні враження, шукати зміст, розуміти, яким чином він розкривається, описувати емоційний стан, викликаний почутим і побаченим; розвивати творчі здібності учнів, допомогти їм у музиці відчути неповторність образів козаків – захисників Батьківщини; формувати культуру емоційного сприймання.
Обладнання: відеозапис к/ф «Вогнем і мечем», музичні ребуси, картки із шифром, ілюстрації козаків, кубик Блума, фрагменти карти, музичні інструменти.
Хід уроку
І. Емоційне налаштування класу до уроку
1. Музичне вітання.
2. Ранкове коло.
- Який у вас сьогодні настрій? Оберіть відповідний смайлик.
- Допоможіть одне одному відчувати підтримку, добро, дружелюбність. Подаруйте краплинку щастя, побажавши щось однокласнику… (Діти передають повітряну кульку, промовляючи побажання).
ІІ. Актуалізація опорних знань.
15
|
19 |
10 |
1 |
15 |
|
|
|
|
|
ІІІ. Оголошення теми уроку. Мотивація навчальної діяльності.
IV. Робота над новим матеріалом.
Частинка 1
Завдання:
Відповіді на запитання (Використання кубика Блума).
Частинка 2
Частинка 3
(Учитель ділить дітей на групи. Кожна група обирає для себе певний інструмент: бубни, дзвіночок, трикутник, маракаси, ксилофон. Діти тренуються, обирають одного представника з групи для оркестру).
Частинка 4
Частинка 5
V. Рефлексія
- Наш козак дуже щасливий, адже завдяки вам, любі третьокласники, він зможе повернутися на свою Батьківщину. Туди, де його завжди чекають друзі. Він щиро дякуємо вам за чудові результати, гарну роботу та величезну допомогу.