Конспект уроку ЛФК для 5 класів" Ігри"

Про матеріал
Завдання: 1) Розучити гру для розвитку швидкості «Рухома мішень». Повторити гру« Ну, постривай! ». 2) Повторити загально - розвивальні вправи з предметом (Помпонами ). 3) Зміцнювати м’язи гомілко ступних суглобів. 4) Розвивати швидкісно-силові якості та координацію рухів. 5) Прищепити дітям бажання бути здоровими та інтересу до занять фізичною культурою.
Перегляд файлу

План – конспект

на урока  ЛФК   для  5Р класу

на тему: «Ігри»

Вчитель: Демиденко Тетяна Олексіївна

Мета:    - розвивати  фізичні здібності дітей за допомогою фізичних вправ;

   - корекція постави та профілактика плоскостопості;

    - виховувати  свідоме ставлення до занять фізичною культурою.

 

Завдання: 1)  Розучити гру  для розвитку швидкості  «Рухома мішень».

Повторити  гру« Ну, постривай! ».

2)   Повторити  загально - розвивальні вправи з  предметом (Помпонами ).                                                                                                                            3) Зміцнювати  м’язи  гомілко ступних суглобів.

 4) Розвивати швидкісно-силові якості та координацію  рухів.                                                                                                                      5) Прищепити  дітям бажання бути здоровими та інтересу до занять фізичною культурою.

Дата проведення:                 2020-2021 н.р. 

Обладнання: мішечки з сіллю, помпони, фітболи,  лавочки , доріжка для корекції стопи, палиці гімнастичні, тренажери.

 

 

 

 

Хід уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина

15 хв.

 

Шикування

– Рівняйсь! Струнко! Добрий день!

30с.

В одну шеренгу

Повідомлення теми і завдань уроку

 

30с.

Чітке повідомлення завдань уроку

Ходьба з мішечком на голові

- на носках

- на п‘ятках

- навприсядки

Гра « Красива хода»

Гравці  шикуються  в шеренгу на лінії старту. Кожен з учнів має пройти з мішечком    на голові, не притримуючи його руками, до лінії фінішу:

  -передача під ногою,

 -мішечок покласти на спину .

5хв

Спину тримати рівно,підборіддя при підняти.

Стежити за дистанцією

Коліно піднімати вище

Стежити за поставою.

Перемагає найбільш спритний

Біг приставним кроком правим боком , лівим боком.

30 с.

Повільний темп

Загально-розвиваючі  вправи   з помпонами.

1.В. п. — стоячи, руки на пояс.

  1. П’яту лівої ноги  вперед.

2-Носочок лівої ноги вперед.

  1. П’яту правої ноги вперед. 
  2. – Носочок лівої ноги вперед.

 

2.В.п.- о.с. руки зігнуті в ліктях

  1-4-Переміщення  з поворотами стоп праворуч .

  5-8 – Переміщення з поворотами  стоп ліворуч

   3.В. п. — о.с. . Кругові оберти  правою, лівою п’яткою.

 

4. В. п. — о.с. Кругові оберти  правим , лівим носком.

 

5.В. п. —  ногу на п’явочку ставити,  руки вперед

 

  6.В.п  .-  Праву ногу  праворуч на носок ,руки вгору, ліву ногу ліворуч на носок руки вгору.

 

  7.В.п.-стоячи ноги нарізно . Права рука зігнута з переду , ліва  з заді . На кожний рахунок змінювати положення рук.

 

  8.- В.п.- Ноги роблять « гусеницю» праворуч ,ліворуч.

 

 9.В.п.- Ходьба праворуч приставним кроком,руки  зігнуті в ліктях.

 

  10.В.п.- . Ходьба праворуч з високо піднятою стопою, ліворуч.

 

11. В. п. — Ходьба праворуч з п’явочки на носочок  

 

12. В. п. — о.с. Ходьба з  махом  правої ноги назад ,Махом  лівої  назад.

 

13. В. п. — о. с. Стрибки: . — на правій нозі,  — на лівій,. — на двох ногах.

.

Відновлення дихання. В. п. — о. с. 1 — руки вгору, вдих; 2 — руки вниз, видих.

5хв

 

6-8раз

 

 

 

 

 

 

6-8р

 

 

 

 

6-8раз

 

 

6-8раз

 

 

6-8раз

 

 

 

6-8раз

 

 

 

 

6-8раз

 

 

6-8раз

 

 

6-8раз

 

 

6-8раз

 

 

6-8раз

 

 

6-8раз

 

 

 

6-8 раз

 

 

 

30с

 

 

 

 

Увага на вчителя

 

 

 

Чітке виконання

 

 

 

 

Нога  на носку

 

 

Нога стоїть на п’яті

 

Руки в ліктях прямі

 

 

 

Вдихаємо через ніс видихаємо ротом.

 

 

Руки в ліктях зігнути

 

 

Ноги не на ширині пліч

 

Не широкий крок

 

 

Високо піднімати коліно.

 

Ставити ногу з п’явочки

 

П’явочкою доторкнутись  до сідничної  мишци.

 

 

 

 

Дихання повільне

Загально-розвиваючі вправи на підлозі

 3хв

 

1).В.п.- сидячи з опором . Розігнути і зігнути стопу ( носок до себе,від себе)

6-8раз

Потягнути  носок максимально

2) В.п.- .- сидячи з опором . Розігнути і зігнути стопу ( носок праворуч,ліворуч)

6 -8 раз

Потягнути  носок максимально

3)В.п.-сидячи. Намалювати ступнями коло.

8 -10 раз

Невелике коло

4)В.п -  покласти литку однієї ноги на коліно іншої, зробити кругові рухи стопою за годинниковою стрілкою і проти.

5-6 раз

 

 

 

Робити круг ногою

 

 

 

 5)В.п.- лежачи на спині ,ноги вгорі.

   1-4 кругові оберти ногами , як на велосипеді .

5-6раз

Повільний темп

  6)В.п.-  лежачи на спині. Ноги зігнуті в колінах та розведені , стопи торкаються одна одної підошвами . Відведення та приведення п’ят з опорою на пальці стоп.

6-8 раз

Руки  за голову.

7) В.п.- лежачи на спині. Покласти зігнуту ногу на коліно другої, напівзігнутої ноги. Колові рухи стопи в різні сторони. Теж саме змінивши положення ніг.

6-8 раз

На коліно.

8)В.п.- сидячи , упор по заду себе. Ковзаючи рухи стопи по гомілці другої ноги, обіймаючи гомілку.

6-8 раз

 

 

Середина стопи ковзає

 

9) В.п.- сидячи в упорі. Розвести коліна та підтягнути стопи до торкання підошвами.

6-8 раз

 

 

 

 

10) В.п. – лежачи на спині. Розслабитись і подумати про приємне.

 

 

 

 

Дихання повільне

 ІІ  Основна частина

20хв

 

Гра « Рухома мішень» .

 Гравці стають у коло на відстані витягнутих рук. Обирають одного  ведучого, який знаходиться в центрі кола. Гравці починають перекидати волейбольний м’яч крізь коло, намагаючись влучити ним у ведучого. Ведучий ухиляється від м’яча, не виходячи з кола. Гравець, якому вдалося влучити в ведучого, міняється з ним місцями.

 

5хв.

Влучати  дозволено в тулуб , руки, ноги.

В обличчя недозволено цілити

Гра «Ну постривай»

Учні стоять в колі тримаючись за руки. Заєць  в колі, вовк за колом. Вовк повинен наздогнати зайця. Учні ті ,що стоять у колі ,не повинні пропускати вовка .

5 хв.

Доторкнутися вовку до зайця рукою. Діти повинні допомагати вовку наздогнати зайця.

Колове тренування на снарядах.

  1. - Бігова доріжка.
  2. -  Орбітрек.
  3. - Велотренажер.
  4. - Стопер.
  5. - Тренажер для силової підготовки.
  6. –  Вправи на фітбольному м’ячі.

6хв.

Перехід проти часової  стрілки.

 Переміщення по гімнастичній лавці, сидячи  ноги на ширині плечей.

На в.п. повертатись ходьба по гімнастичній палиці.( з лівого боку)

2 хв.

Руки вгорі

 

Руки на поясі

 

Переміщення лежачи на животі.

На в.п. повертатись з правого боку по корекційному килимку .

 

2 хв.

 

Підтягуватись руками.

Руки на поясі

ІІІ. Заключна частина

5 хв

 

1) шикування класу

 

В одну шеренгу

2)вправи, які приводять організм в стан відносного спокою:

 закрити очі і доторкнутись до кінчика носа правою рукою, а потім лівою.

3 хв.

В повільному темпі

3) підсумок уроку

Який я(яка я)красивий(а) і здоровий(а).

2 хв

 

 

 

 

Організований вихід з уроку

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
31 січня 2023
Переглядів
272
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку