План конспект уроку з ЛФК
для учнів 7Р класу № 16
Вчитель фізичного виховання:Демиденко Тетяна Олексіївна
Тема: Профілактика плоскостопості та корекція склепінь ступень. Пальчикова гімнастика . Рухлива гра «Кулька».
Мета: - розвивати фізичні здібності дітей за допомогою фізичних вправ;
- корекція постави та профілактика плоскостопості;
- виховувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою .
Завдання: 1) освітня : Навчити під час виконання кистьової та пальчикової гімнастика - виверти долонями .
2) Профілактика плоскостопості та корекція склепінь ступень.
3) оздоровча: Формування просторового орієнтування під час виконання загально розвивальних вправ .
4) розвиваюча : Розвиток координаційних здібностей під час гри : «Кулька».
5) виховна: Сприяти розвитку в учнів позитивної мотивації до самостійних занять фізичними вправами.
Тип уроку : комбінований
Дата : ____________
Інвентар: Гумова кулька ( пакети для сміття нові)
Хід уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина. Перевірити ЧСС. |
15 хв. |
|
Шикування Повідомлення теми і завдань уроку . Правила техніки безпеки під час самостійних занять ЛФК в домашніх умовах. Ходьба: -Ходьба на носках, руки в сторони. -На п’явочках, руки за голову. -На зовнішній стороні стопи, руки на пояс. -На внутрішній стороні стопи. -Напів присіді. -Повним присіді, руки за голову.
Дихальні вправи: - вдих через носика, піднімаємось на носочки; - нюхаємо квіточку(носиком вдих); - «рубаємо дрова»; - вдих( носом), видих вимовляючи букву «ш», руки поставити на ребра; - вдих( носом) - піднімаємо ручки вгору( ніби відганяємо мух).
Загально розвиваючи вправи .
1-Поворот голови праворуч, руки на поясі; 2 - поворот голови ліворуч , руки на поясі; 3 -1; 4 -2.
1 - Лікті вперед ,2- лікті назад. 3-1, 4-2.
ІІ. Основна частина. Перевірити ЧСС. Корекція плоскостопості. В.п. о.с. руки в боки: 1 – повороти стопою правої ноги; 2 – повороти стопою лівої ноги; 3 - кругові оберти лівою п’явочкою; 4 – кругові оберти правою п’явочкою;
Кистьова та пальчикова гімнастика:
Гра « Кулька» Корекційна спрямованість: розвиток уваги, спритності, гнучкості; вдосконалення навички кидання; виховання комунікаційних навичок. Зміст. Гравці рівномірно розташовуються на майданчику. Використовують одну повітряну кульку. Вони перекидають кульку один одному, не рухаючись з місця. Перемагають три гравці, які не були оштрафовані. Індивідуальна робота. Корекція постави вправ біля стіни (в.п. спиною біля стіни, поворот доторкнутись руками стіни). Енурез (переміщення по підлозі на сідницях) ІІІ. Заключна частина 1) шикування класу. Перевірка ЧСС. 2) ходьба 3) вправи, які приводять організм в стан відносного спокою закрити очі і доторкнутись до кінчика носа. Організовано виходимо з кабінету ЛФК |
2хв
3хв
5хв
5хв 10-12 раз
10-12 раз 10-12 раз
10-12 раз
10-12 раз 10-12 раз 10-12 раз 10-12 раз 10-12 раз
20хв 7хв
7хв
6хв
5 хв |
В одну шеренгу
Спинка пряма. Лікті відвели назад.
Голову підняли.
Лікті відвели назад.
Вдихаємо через ніс, видихаємо носом гучно, плечі не рухаються. Спину тримати рівно. Плечі не піднімати вгору. Вдих через ніс гучно.
Спина рівніша
Плечі не піднімати вгору.
Вдих робимо носиком Підборіддя підняти , дивитись прямо.
Максимальна амплітуда
Високо піднімати коліно. Слідкувати за поставою
Плечи не піднімати вгору.
Спина пряма.
Тримати рівновагу.
Максимально розвертаємо ногу. Бути уважним Працює тільки стопа
Сісти за стіл. Слідкувати за диханням. Бути уважним.
Максимально розкриваємо кулачок.
Бути уважним.
Правила. 1. Гра починається за сигналом учителя (світловим чи звуковим). 2 . Ті гравці, хто зрушив з місця, відірвав ступні від підлоги, промахнувся (кулька впала на підлогу): штрафуються, але продовжують грати. 3. Заохочуються всі учні, котрі взяли участь у грі.
Глибокий вдих -видих
|