Хід уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина Перевірити пульс Шикування Повідомлення теми і завдань уроку. Правила техніки безпеки під час занять фізичними вправами. Ходьба: -Ходьба на носках, руки в сторони. -На п’явочках, руки за голову. -На зовнішній стороні стопи, руки на пояс. -На внутрішній стороні стопи. -Напів присіді. -Повним присіді, руки за голову. Дихальні вправи на місці.( Вдихаємо та видихаємо тільки носом). 1 Кроки на місті: - коліно лівої ноги підняти - через ніс вдих; - коліно правої ноги підняти- через ніс вдих. 2 Вправа з долоньками : -на вдих стискаємо на видих розтискаємо. 3 Руки посилаємо вперед ніби помили їх: - на вдих випрямляємо ручки вперед. 4Вправа « кішка»(ніби ловимо мишку): -повороти тулуба праворуч , ліворуч з присідом. 5Вправа «обійми» : - Руки перед собою , і намагаємося звести разом (зводимо вдихаємо, розводимо видихаємо). 6Вправа «насос» : - нахил вперед( вдих) –піднятись (видих). 7Вправа для ніг: - закидаємо ліву ніжку назад( вдих)- опускаєм (видих); - закидаємо праву ніжку назад (вдих) –опускаєм (видих). 8Поворот голови : -ліворуч поворот( вдих); - праворуч поворот (вдих).
Загально розвивальні вправи .
2 –нахил голови ліворуч , руки на поясі; 3 -1; 4 -2.
5-8- кругові оберти назад передпліччям.
«Ножиці».
Основна частина.
Імітанційні вправи. Виконуємо рухи : -«пінгвіна» , -«мавпенятка» , - « жабенятка» , - « кенгуру», - « лелека», - «крокодил», -«метелика», Ритмопластичні вправи –Вправи з м’ячем. 1.В.п.о.с. ноги на ширенні пліч, двома руками тримати м'яч перед собою біля тулуба. 1- руки вперед, 2- в.п., 3- руки вперед, 4- в.п.. 2. В.п.о.с. м’яч в руках 1- ліву ногу на п’яточку , руки в гору вперед, 2- в.п. 3- праву ногу на п’яточку , руки в гору вперед, 4 – в.п. 3 . В.п.о.с. м’яч в руках 1 –праву ногу відставити в бік , руки з мячиком вгору. 2 – в.п. 3 – ліву ногу відставити в бік , руки вгору, 4-в.п. 4.В.п. ноги на ширині пліч, м’яч в руках перед собою. 1 – поворот ліворуч , 2 –в.п., 3 – поворот праворуч. 4 –в.п. 5. В.п.о.с. м’яч в руках. 1 – руки вгору , ліву ногу назад на носок, 2 – в.п. 3 – руки вгору , праву назад на носок.
6. – В.п.о.с. м’яч в руках. 1 – нахил вперед покласти м'яч, 2 – в.п. 3 – нахил вперед взяти м'яч, 4 – в.п. 7.В.п.о.с. м’яч в руках. 1 – крок вперед лівою ногою, напівприсід, м'яч вперед , 2 – в.п. 3 – крок вперед правою ногою, напівприсід, мяч вперед. 8 В.п.ноги на ширині пліч, м'яч біля грудей тримати. 1 – присісти, 2 – в.п. 3 – 1 4 – 2. 9. В.п.о.с. –підкидаєм м'яч вгору і ловимо. 10. В.п. підняти руки вгору розслабитись м'яч в лівій руці , повільно опустити руки.
Рухлива гра « Чаплі» Корекційна спрямованість: розвиток уваги, рівноваги, спритності, витривалості. Зміст. Учні шикуються на відстані витягнутої руки один від одного (в.п. зімкнута стійка, руки в сторони). За командою вчителя стійка на лівій. Вчитель (ведучий) командує та показує рухи правою ногою (вперед, вбік, назад). Учень, який втримався на одній нозі довше за інших, стає переможцем. Після паузи те ж саме в в.п. стійка на правій.
Індивідуальні завдання для корекції постави : 1 - переміщення по підлозі на сідницях, 2 – «велосипед», 3 –« кішечку».
ІІІ. Заключна частина 1) шикування класу. Перевірка пульсу. 2) ходьба 3) Вправа, яка приводить організм в стан відносного спокою. В.п. лежати на підлозі, руки вздовж тулуба , ноги разом , закрити очи . Уявіть , що ви в лісі на красивій галявині, співають пташки , один сонячний промінець упав на щічку вам, зробіть повільно – вдих і видих. Навколо красивий ліс , зробіть повільно – вдих і видих. Організований вихід. |
15хв
1хв 2хв
6 хв
6 хв 5-6 раз 5-6 раз
5-6 раз
5-6 раз 5-6 раз 5-6 раз
5-6 раз
5-6 раз
5-6 раз 5-6 раз
20хв 5 хв
7хв 8-10раз
8-10раз
8-10раз
8-10раз
8-10раз
8-10раз
8-10раз
8-10раз
8-10раз 6-7 раз
5хв
3хв
5хв
|
В одну шеренгу Чітке повідомлення завдань уроку Спинка пряма. Лікті відвели назад. Голову підняли. Лікті відвели назад.
Спину тримати рівно.
Слідкувати за поставою
Руки в ліктях не згинати
Міцний замок
Руки в ліктях не згинати
В повільному темпі
Доторкуємось підлоги
Ноги в колінах не згинати
Діти імітують рухи тварин, як вони їх уявляють. Бігають. Стрибають. Махають руками. Кружляють на місці навколо себе. Спину тримати рівно.
Руки в ліктяг не згинати
Слідкувати за поставою
Прогнутись максимально
Не кидати мяч
Повільно
Тримати поставу
Не високо підкидаємо
Правила. 1. Гра починається за сигналом учителя . 2. Учні повинні послідовно виконувати всі задані вчителем рухи. 3. Під час гри не треба заважати іншим. 4. Учні, що не втримався на одній нозі штрафуються, але продовжують грати. 5.Заохочуються всі учні, що взяли участь у грі.
Глибокий вдих, видих в повільному темпі
|
|
|
|