Конспект уроку літературного читання 4 клас на тему :О.Дерманський "Чудове чудовисько"

Про матеріал
Розробка уроку літературного читання 4 клас .Тема:О.Дерманський "Чудове чудовисько"
Перегляд файлу

Літературне читання

4 клас

Тема :Олександр Дерманський «Чудове чудовисько»(уривок).Чемпіон з баранців.

Мета :ознайомити учнів із життєвим та творчим шляхом українського дитячого поета , прозаїка і казкаря Олександра Дерманського,з уривком з його твору «Чудове чудовисько»;вдосконалювати навички свідомого виразного читання прозових творів;розширювати словниковий запас учнів;удосконалювати зв’язне мовлення,творчу уяву,образне мислення;виховувати любов до художнього слова.

Обладнання:презентація «Казковий світ Сашка Дерманського»,шість кольорових капелюшків.

                         Хід  уроку

І.Організаційний момент

1.Привітання.Доброго дня!

                        Ми вас всіх вітаємо,

                        Щастя й радості бажаємо!

2.Правила роботи на уроці.

-Ваш гарний настрій

-Активність

-ТіЗ(працюємо тут і зараз)

3.Налаштування.

-А для успіху нам потрібно налаштуватися:посміхніться,зніміть долонькою посмішку зі своїх вуст і передайте сусідові по парті,отримайте посмішку від сусіда і прикрасьте нею своє обличчя.

ІІ.Повідомлення теми ,мети уроку,очікувань

-Сьогодні у нас незвичайний урок-ми поринемо у казковий світ українського поета,прозаїка та казкаря Сашка Дерманського,ознайомимося з його творами,прочитаємо уривок твору «Чудове чудовисько»

-Скажіть,будь ласка,а що ви очікуєте від уроку?запишіть свої думки  на прикрасах ,а вкінці  уроку,якщо очікування справдяться,прикріпите прикрасу.

ІІІ.Сприймання й усвідомлення нового матеріалу.

1.Біографічна довідка.Перегляд презентації «Казковий світ Сашка Дерманського»

2.Робота над уривком «Чудове чудовисько.Чемпіон з баранців»(с.110-112)

-Читання твору:а)починає читати вчитель;

                             б)читання «ланцюжком»;

                              в)читання мовчки.

Фізкультхвилинка(офтальмологічна пауза)

3.Робота за методикою шести капелюшків.

Білий капелюх-Які твори пише О.Дерманський ?

                    -Який за жанром твір «Чудове чудовисько»

                    -Назви героїв оповідання.

                    -Чим займалася Соня?

Чорний капелюх-Який настрій був у дівчинки?

                      -Хто намастив повидлом учительські окуляри?

                     -Зачитай, якого баранця ліпила Соня

                    -Яка погода була за вікном  ?

                    -Зачитай опис завірюхи.

                   -Який настрій у тебе,коли за вікном завірюха?

Жовтий капелюх-Що дівчинка побачила в першому вихорі?а в другому,а в третьому?

                    -Ати віриш у чудовиська?А Соня?

                    -Що сказала Соні бабуся?

                    -зачитай як дівчинка познайомилась з чудовиськом

                    -«Хвилинка мрійника»-якби я побачив чудовисько…

Червоний капелюх-Як змінився настрій дівчинки,після того як вона познайомилася з чудовиськом?

                    -Зачитай опис чудовиська

                   -Яким виявилося чудовисько?(за характером)

Зелений капелюх-1.прочитай скоромовку:

                  Еге-ге та еге-ги

                  Понесеться навкруги.

                  Невеличкі електрички

                  Привітались ,як сестрички.

                2.Гра «Вгадайте предмет за ознаками»

          Цікава,захоплююча,фантастична,чарівна-

          Білий,холодний,пухкий-

          Різнокольоровий,еластичний,неїстівний-

          Запашне,поживне,сухе,їстівне(не для людей)-

              3.Гра «Хто швидше читає»

       Знайдіть абзац зі словами:

-чому я повинна дурно страждати?..

-дівчинка навчалася в третьому класі…

-Соня підійшла до вікна…

Фізкультхвилинка(музична пауза)

4.Робота в групах

-Об’єднаємося в групи за кольорами капелюшків.

Група білого капелюшка-Літературний крос і робота з тлумачним словником;

Група чорного капелюшка-Довідкове бюро;

Група жовтого капелюшка-SMS-повідомлення Соні;

Група червоного капелюшка-Створює палітру настрою;

Група зеленого капелюшка-Створює мультфільм.

Учні працюють у групах.

-Якщо ви готові-переходимо до афішування результатів роботи.

ІV.Підсумок

Синій капелюшок-Гра «Закінчити речення»

        -Відверто кажучи,я запамятав…

        -Відверто кажучи,для мене цікавим було…

        -Відверто кажучи,мені найбільше сподобалось…

        -Відверто кажучи,у мене настрій…

-Якщо ваші очікування від уроку справдилися,прикріпіть прикраси на капелюшки.

-Всі сьогодні гарно працювали і отримуєте високі бали.

V.Домашнє завдання.

Навчитися читати уривок казки «Чудове чудовисько» в особах.За бажанням прочитати казку повністю.                  

docx
Додано
18 жовтня 2020
Переглядів
3334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку