МАТЕМАТИЧНО – АНГЛІЙСЬКА ПОДОРОЖ
КАЗКА «РУКАВИЧКА»
інтегрований урок: математика та англійська мова
1 клас
Тема. Узагальнюючий урок. Натуральні числа 1 – 10. Повторення числового ряду. Задачі на знаходження різниці (остачі)
Мета:
Предметні компетентності: узагальнити й систематизувати знання учнів, сприяти закріпленню знань та умінь додавання та віднімання чисел від 1 до 10, закріпити вміння розв’язувати задачі на знаходження різниці (остачі); відпрацювати обчислювальні навички англійською мовою;
Ключові компетентності:
- уміння вчитися: формувати в учнів уміння виконувати настанови вчитися, доводити роботу до кінця; сприяти розвитку розумових логічних операцій і процесів мислення; розвивати здатності утримувати в пам’яті невеликі порції інформації, навички каліграфічного письма;
- комунікативна: формувати навички співробітництва, розвивати вміння висловлюватися та активно слухати; розвивати мовлення школярів; виховувати працьовитість;
- інформаційна: розвивати вміння учнів працювати з роздавальним матеріалом, відтворювати інформацію з елементами логічного опрацювання матеріалу;
- соціальна: розвивати вміння працювати в команді; виховувати старанність, почуття дружби і взаємодопомоги.
Обладнання: презентація, роздатковий матеріал, кольорові олівці/
Вид уроку: інтегрований урок (урок закріплення)
ХІД УРОКУ
І. Організація класу
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів
Усі сідаймо тихо, діти,
Домовляймось не шуміти,
Голосно відповідати
І знання мерщій хапати.
То ж мерщій, часу не гаймо,
Заняття розпочинаймо.
Вчитель англійської мови: Good afternoon, dear children.
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку
Сьогодні у нас незвичайний урок. Що очікує вас на цьому уроці? Скажу так: відкриття знання, яке водночас нове для вас і вже знайоме…
Ми спробуємо поєднати математику і англійську мову. Будемо вправлятися в додаванні і відніманні чисел в межах 10, а також розв’язувати цікаві завдання.
Я знаю, що ви дуже любите казки, так? Сьогодні до нас завітала незвичайна казка – математична.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Жили – були дід та баба. Холодно взимку, дрова закінчилися, нічим топити. От і послала баба діда в ліс. А дід так поспішав, що загубив рукавичку. Холодно йому, бідолашному, зовсім замерз.
Допоможемо дідові зігрітися.
(Діти передають м’яч один одному і рахують прямою і зворотною лічбою)
Наш дідусь дуже змерз, нехай він повертається додому, а ми пошукаємо рукавичку і дров принесемо.
Вчитель математики: А тепер, діти, гра від Дідуся. На парті – різні цифри. Вам треба вибирати ту цифру, яку я назву (на столі картки з цифрами)
Вчитель англійської мови: Children, let’s play a game. Who will be the first? (на столі картки з цифрами)
Take number 6, 1, 8, 5, 3, 2, 7, 4, 9, 10.
ІV. Узагальнення, систематизація та закріплення вивченого матеріалу
1. Завдання від Мишки «Математичний диктант» англ..мовою
2. Завдання від Жабки «Геометрична рукавичка» (спочатку повторюємо фігури)
Вчитель англ.мови: Я називаю колір і геометричну фігуру, а ви шукаєте її на рукавичці і зафарбовуєте. (трикутники – сині, круг– жовтий, квадрати – зелені)
У коморі було 6 капустин. Зайчик з'їв 2 капустини. Скільки капустин залишилося у коморі?
Б. – 6 к.
З. – 2 к.
З. - ? к.
6-2=4 (к.)
Відповідь: 4 капустини залишилося у коморі.
Вчитель математики :А тепер, діти, перевіримо як ми навчилися усно обчислювати приклади українською та англійською мовами
7-2=5
8+1=10
3+5= 6
4-2=2
7-5=4
5+4=9
Вчитель англ..мови: даю інструкцію розповісти хором скоромовку про Ведмедика «Fuzzy Wuzzy».
V. Підсумки уроку. Рефлексія
1. Метод «Мікрофон»
— Які завдання виконували на уроці?
— Які з них здалися легкими? Які — складними?
2. Самооцінка
Вчитель математики: Ну що ж, діти, ми дуже сподіваємось, що вам сподобалось наше незвичайне заняття. Оцініть свою роботу, підіймаючи картки та аналізуючи (самооцінка). Дякуємо вам за урок.
Вчитель англійської мови: The lesson is over. I wish you good luck. Good bye.
Додаткове завдання від Кабана
Вчитель математики. Зараз – гра «Порівняй-ка». Потрібно поставити знаки рівності та нерівності.
Завдання від Мишки
Завдання від Зайчика
У коморі було 6 морквин. Зайчик з'їв 2 моркви. Скільки морквинок залишилося у коморі?
Задача
Розв’язання
Відповідь: ________ морквин залишилося у коморі.
Завдання від Лисички «Дешифрувальник»
7-3=
5+4=
4-0=
3+4=
Додаткове завдання від Кабана
Порівняти числа:
5 7 9 10
6 2 5 4
1 1 8 7
У коморі було 6 капустин. Зайчик з'їв 2 капустини. Скільки капустин залишилося у коморі?
Задача
Розв’язання
Відповідь: капустини залишилося у коморі.
Самооцінка
|
|
|
|
|
|