Конспект уроку математики 1 клас Тема "Назви компонентів дії віднімання"

Про матеріал
Конспект уроку математики 1 клас .Тема "Назви компонентів дії віднімання" . Урок розроблено за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ) Підручник Математика 1 клас авт.. О.М. Гісь,І.В. Філяк
Перегляд файлу

                              Конспект уроку     математики   1 клас

 

Тема уроку. Назви компонентів дії віднімання.

 Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

  Очікувані результати:

Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, хаотично)

Лічить в прямому і зворотному порядку до 10

Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки

Утворює рівності на основі складу чисел

Порівнює об’єкти навколишнього світу за однією ознакою

Класифікує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками

Читає і записує числа  – словами і цифрами

Утворює числа  прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа

Порівнює числа , використовуючи знаки >, <, =

Співвідносить кількість елементів у групі об’єктів навколишнього середовища з відповідним числом і навпаки

Співвідносить цифру з її зображенням

Утворює рівності і нерівності, читає і записує їх

Порівнює обєкти навколишнього світу за масою 

Обчислює суму і різницю

Розпізнає геометричні фігури – чотирикутник, трикутник, квадрат

Обладнання: підручник Математика 1 клас авт. О.М. Гісь,І.В. Філяк, зошити олівці, набори

«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, картки з завданнями, математичними пазлами,  , таблиці ,книги, журнали , відео фізкультхвилинки

Тип уроку: урок засвоєння знань, умінь і навичок

І.Організація класу

  1. Привітання
  2. Правила роботи на уроці

ІІ. Актуалізація опорних знань

1 .Бесіда

  •  Яка зараз у нас назва тижня?    (Мої улюблені книги.).
  • А ви любите читати книги?
  • - А навіщо їх потрібно читати?

2 .Гра « Весела лічба». ЛЕГО

 - Відгадайте в якій укр.нар. казці головні герої ведуть таку розмову:

- Кізонько моя мила, кізонько моя люба, чи ти їла,  чи ти пила?

-Ні, не їла я і не пила. Тільки бігла через гребельку, ухопила водиці крапельку. Тільки бігла через місточок . ухопила кленовий листочок.

-Справді ,це хитра коза з казки « Коза-дереза». Ось вона ,сьогодні завітала до нас на урок.Спробуємо її і ми «попасти» : розв’яжемо прклади на картках листочках.

(На дошці розкидані листочки з виразами ,діти показують відповідь певним кольором ЛЕГО)

3. Гра «Відтвори картинку»

- Яка найбільша домівка для книг.?   (Бібліотека)) 

- Розташуй числа в порядку зростання і прочитай назву книги (пазли)

  - Назви числа в зворотньому порядку.                 

 Завдання  у кожного учня  на парті.

5. Каліграфічна хвилинка

-Яке сьогодні число?

-Де воно зустрічається нам в житті?

- З яких двох цифр воно складається ?

- Давайте напишемо рядочок цифри 1.

- А тепер обміняйтесь зошитами ,знайдіть красуню і поставте корону. (Взаємоперевірка)

ІV . Повідомлення теми і мети уроку  Вивчення нового матеріалу

- Давайте повернемось до наших пркладів на листочках. Усі приклади , що ми розв’язували, чимось схожі між собою, тобто вони мають спільну ознаку, і лише 1 на них не схожий, він є «зайвим».

Знайдіть цей зайвий приклад.

-Поясніть свій вибір.

-Прочитайте його,  називаючи компоненти .

-А як називається решта виразів ?

 - Сьогодні ми довідаємося ,як називаються компоненти дії віднімання.

1.  Складання виразу на віднімання з допомогою ґудзиків.

                             5-3=2

 2. Робота з підручником с. 125   завд. 2. Пояснення ВИВЧАЙКА

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

V.Удосконалення знань,умінь і навичок

1.С.125 завд. 3

- Допоможемо нашій кізоньці рівності на віднімання  за зразком:

8-2=6             7-2=5

8-6=2             7-5=2

- Прочитайте вирази,називаючи компоненти дії віднімання.

 2.

3.Складання виразів на віднімання  з допомогою грошових купюр.   Робота в парах

ФІЗКУЛЬТФВИЛИНКА

5.Робота над задачею .(підр.126 завд . 5)

- Прочитайте уважно задачу.

-Про що в ній йдеться?

- Хто з вас читав журнал « Пізнайко» ?

 - Які ще дитячі журнали ви знаєте ? Чим вони цікаві ? (демонструю дитячі журнали)

 - Що означає слово КІОСК ?

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія

-Що ви сьогодні дізналися на уроці?

-Що ми сьогодні ми навчилисяна уроці?

-Як вам працювалося на уроці?

  Оцініть свою роботу з допомогою ЛЕГО.

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 лютого
Переглядів
1247
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку