Конспект уроку математики 1 клас
Тема уроку. Назви компонентів дії віднімання.
Предметні компетентності:
-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;
-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;
-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.
Очікувані результати:
Лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, хаотично)
Лічить в прямому і зворотному порядку до 10
Співвідносить кількість елементів у групі з відповідним числом і навпаки
Утворює рівності на основі складу чисел
Порівнює об’єкти навколишнього світу за однією ознакою
Класифікує об’єкти навколишнього світу за однією або декількома ознаками
Читає і записує числа – словами і цифрами
Утворює числа прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа
Порівнює числа , використовуючи знаки >, <, =
Співвідносить кількість елементів у групі об’єктів навколишнього середовища з відповідним числом і навпаки
Співвідносить цифру з її зображенням
Утворює рівності і нерівності, читає і записує їх
Порівнює обєкти навколишнього світу за масою
Обчислює суму і різницю
Розпізнає геометричні фігури – чотирикутник, трикутник, квадрат
Обладнання: підручник Математика 1 клас авт. О.М. Гісь,І.В. Філяк, зошити олівці, набори
«Лего», ілюстративний та роздатковий матеріал, картки з завданнями, математичними пазлами, , таблиці ,книги, журнали , відео фізкультхвилинки
Тип уроку: урок засвоєння знань, умінь і навичок
І.Організація класу
ІІ. Актуалізація опорних знань
1 .Бесіда
2 .Гра « Весела лічба». ЛЕГО
- Відгадайте в якій укр.нар. казці головні герої ведуть таку розмову:
- Кізонько моя мила, кізонько моя люба, чи ти їла, чи ти пила?
-Ні, не їла я і не пила. Тільки бігла через гребельку, ухопила водиці крапельку. Тільки бігла через місточок . ухопила кленовий листочок.
-Справді ,це хитра коза з казки « Коза-дереза». Ось вона ,сьогодні завітала до нас на урок.Спробуємо її і ми «попасти» : розв’яжемо прклади на картках листочках.
(На дошці розкидані листочки з виразами ,діти показують відповідь певним кольором ЛЕГО)
3. Гра «Відтвори картинку»
- Яка найбільша домівка для книг.? (Бібліотека))
- Розташуй числа в порядку зростання і прочитай назву книги (пазли)
- Назви числа в зворотньому порядку.
Завдання у кожного учня на парті.
5. Каліграфічна хвилинка
-Яке сьогодні число?
-Де воно зустрічається нам в житті?
- З яких двох цифр воно складається ?
- Давайте напишемо рядочок цифри 1.
- А тепер обміняйтесь зошитами ,знайдіть красуню і поставте корону. (Взаємоперевірка)
ІV . Повідомлення теми і мети уроку Вивчення нового матеріалу
- Давайте повернемось до наших пркладів на листочках. Усі приклади , що ми розв’язували, чимось схожі між собою, тобто вони мають спільну ознаку, і лише 1 на них не схожий, він є «зайвим».
Знайдіть цей зайвий приклад.
-Поясніть свій вибір.
-Прочитайте його, називаючи компоненти .
-А як називається решта виразів ?
- Сьогодні ми довідаємося ,як називаються компоненти дії віднімання.
1. Складання виразу на віднімання з допомогою ґудзиків.
5-3=2
2. Робота з підручником с. 125 завд. 2. Пояснення ВИВЧАЙКА
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
V.Удосконалення знань,умінь і навичок
1.С.125 завд. 3
- Допоможемо нашій кізоньці рівності на віднімання за зразком:
8-2=6 7-2=5
8-6=2 7-5=2
- Прочитайте вирази,називаючи компоненти дії віднімання.
2.
3.Складання виразів на віднімання з допомогою грошових купюр. Робота в парах
ФІЗКУЛЬТФВИЛИНКА
5.Робота над задачею .(підр.126 завд . 5)
- Прочитайте уважно задачу.
-Про що в ній йдеться?
- Хто з вас читав журнал « Пізнайко» ?
- Які ще дитячі журнали ви знаєте ? Чим вони цікаві ? (демонструю дитячі журнали)
- Що означає слово КІОСК ?
VІ. Підсумок уроку. Рефлексія
-Що ви сьогодні дізналися на уроці?
-Що ми сьогодні ми навчилисяна уроці?
-Як вам працювалося на уроці?
Оцініть свою роботу з допомогою ЛЕГО.