Тема: Додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів
Мета: формувати обчислювальні навички додавання й віднімання числа 4, вчити розв'язувати задачі та вдосконалювати вміння обчислювати значення виразів у дві дії; розвивати логічне мислення; виховувати культуру письма,інтерес до навчання.
Обладнання: предметні малюнки; картки для роботи в парах; малюнки із зображенням казкових героїв; набір цифр; дидактичний матеріал.
Хід уроку
І. Організаційний етап
- Діти, у нас на уроці гості! Привітайтесь!
Сядьте зручно, посміхніться,
І на мене подивіться
Зробимо в науку крок,
Починаємо урок!
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Усний рахунок
2. Приклади
2+5 = 7 1+ 5 = 6 10 – 9 = 1
9- 4 = 5 8 – 4 = 4
3+0 = 3 7 – 5 = 2
к |
а |
з |
к |
о |
в |
і |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
До нас на урок завітали казкові гості, а які ми з вами дізнаємось. Вони принесли для нас завдання. Якщо успішно виконаємо – отримаємо від них подарунки.
ІV. Вивчення нового матеріалу
1.Загадка
Працювала я у хатці,
Танцювала у палаці.
Є така у мене звичка —
Десь губити черевички.
(Попелюшка)
Мачуха змусила Попелюшку перебрати горох та просо. Давайте її допоможемо, обчисливши вирази та дізнаємось скільки вона перебрала проса.
4 + 3 + 2 = 9
2+ 6+ 2 = 10
3. Він веселий і не злобний,
Цей хороший дивачок.
З ним господар, хлопчик Робін,
І товариш — П'ятачок.
Задача від Вінні – Пуха
Допомогли ми йому порахувати глечики з медом.
У Вінні – Пуха було 4 глечика з медом. Кролик подарував 2 глечика, а П’ятачок – 1. Скільки всього глечиків з медом у Вінні – Пуха.
— Про що йдеться в задачі?
— Скільки було глечиків з медом у Вінні - Пуха?
— Скільки йому подарував Кролик? П’ятачок?
— Про шо запитується в задачі?
— Що для цього треба зробити?
4 + 2+ 1= 7
Відповідь: усього 7 глечиків з медом.
Фізкультхвилинка
4. Жила я у гномів, ласкава та ніжна,
І пташок я слухала спів дивовижний,
Мов кров, мої губи , волосся – мов нічка,
А личко – як сніг… Мене звуть…
(Білосніжка)
- Гра «слід гнома»
Білосніжка загубила одного з гнома, і просить нас допомогти його знайти.
Ми вирушимо по його слідам та знайдемо його, але вони не прості а з прикладами. Якщо ми вирішимо їх вірно то отримаємо назву де на Білосніжку чекає гном.
3+5 = 8+ 0 = 3 + 3 =
7- 5 = 10 – 7 = 5 – 5 =
Збирає квіти біля річки
V. Узагальнення і систематизація знань
1. Пазли
Розташуйте числа в порядку спадання і дізнаємось хто до нас завітав.
Щоб принц зміг піднятися до Рапунцель, потрібно вирішити приклади. Давайте йому допоможемо.
Робота в зошиті. ( з коментуванням)
Фізкультхвилинка
2. Буратіно
До школи прямує хлопчак дерев’яний,
Чомусь потрапляє у цирк полотняний.
Відома ця книжка тобі, чи не так? («Пригоди Буратіно»)
Робота в зошиті.
VІ. Підсумок уроку. Оцінювання