Квест для 1-2 класів "Маленькі детективи"

Про матеріал
Квест, розроблений для 1-2 класів. В нього інтегровано українську мову, математику, Я досліджую світ
Перегляд файлу

Виховний захід для учнів 1-2 класів

КВЕСТ «Маленькі детективи»

Мета. Формувати позитивну мотивацію для розви­тку динамічної активності дітей; створити умови, що сприяють закріпленню дружніх взаємин у середині дитя­чого колективу, взаємодопомогу та взаємопідтримку; розвивати пізнавальні інтереси, почуття гумору, уяву, кмітливість; удосконалювати вміння виділяти під час слухання важливі за змістом слова, робити висновки; розвивати фізичні (спритність, швидкість реакції, координаційна здатність) і психічні (воля, цілеспрямованість, самоконтроль) якості.

Обладнання. Літери, фішбоун, «секретна абетка»; малюнки-завдання, посвідчення детективів, сліди тварин, листи-підказки, ключ.

Хід квесту

  1. Організаційна частина

Емоційне налаштування. (всі діти стоять в колі)

-Ми сімейка невеличка, ми всі друзі, я і ти!

1-2-3 – сусіда обійми!

  1. Вступне слово.
  • Діти, чи любите ви слухати казки? А цікаві розповіді? А страшні? Розповіді про чарівні перетворення? А історії, які мають поганий кінець? А історії, які мають добрий кінець?
  • А хочете послухати одну таку історію?
  • Отож...  «В одній самостійній, заможній, незалежній країні, ....а знаєте як вона називається? Хай нам скаже 1 клас  - починається назва на букву-  «У», - УКРАЇНІ, праворуч від річки на букву «С» - ? Саксагань, розкинулось славне місто – на букву «К» - Кривий Ріг!. А в тому місті, є школа, вона пофарбована в білий колір. А дах - ????. І навчаються там, дуже слухняні та розумні діти. Води старанно виконують домашні завдання, вміють товаришувати, слухаються своїх батьків... та багато-багато хорошого можна сказати про цих діток. Дуже часто школярі отримують за це подарунки.
  • Та, тільки но уявіть собі, що одного разу, коли діти мали вже отримувати подарунки... ВОНИ – ЗНИКЛИ!.. »
  • І виникла ПРОБЛЕМА!!

ІІ. Основна частина

  • Давайте спобуємо виконати  вправу «Фішбоун» і розібратися з нашою проблемою.

Проблема: «Куди поділись (зникли) подарунки?»

Причини зникнення, до чого може призвести? (викрадення, чари, хитрість, змова, чари, погані вчинки, бандитизм, обман, проблеми, ...)

Переваги: (радість, задоволення, дружба, злагода, мир, порозуміння, вміння домовлятись)

ВИСНОВОК: - зробимо в кінці заняття. (Роби лише хороші вчинки! Добро завжди перемагає! )

  • Чи готові ви пройти випробовування, врятувати подарунки?
  • Що нам знадобиться для цього? Чим ви повинні озброїтись? (взаємодопомога, розуміння, кмітливість, підтримка...)
  • Отож, вирушаємо на пошуки подарунків.
  • Сьогодні на місці злочину я знайшла зачіпку. Це лист, або записка, але тут так дрібно написано, що я нічого не можу розібрати. Щоб допомогло нам його прочитати?.... (Лупа)

В листі написано «Ваші подарунки я заховав дуже надійно, ви їх ніколи не знайдете! Але можете спробувати пошукати їх. Якщо знайдете, то заберете собі ваші подарунки. Йдіть по сліду!»

Діти виходять в коридор і збирають сліди. На звороті написані частини підказки. Діти збирають всі сліди і читають наступну підказку: «Десь у другому класі… поряд з першим… конверт…»

Діти йдуть у другий клас і знаходять конверт. У ньому «Знайшли все таки! Тоді ось вам наступна підказка! Є відбитки лап, але хазяйни їх розбіглись по класу! Знайдіть їх і знайдете нову підказку!»

Пошук по класу тварин і співставлення їх з відбитками лап.

Коли знайшли всіх звірів, починається робота з зашифрованим текстом.

Кожній букві окреме число. «Ти на правильному шляху. Шукай зачіпку під партою у першому класі.»

Зачіпка 3. «Уважність»

Лист-невидимка: «Ага, і сюди дісталися! Значить перевіримо, які ви уважні! Конверт із завданням під підвіконням»»

Діти отримують лист, на якому не видно тек­сту. Потрібно знайти спосіб прочитати прихований напис. (Напис зроблено на папері свічкою. Якщо зафарбувати лист олівцями або фарбами, текст проявиться.

Підказка у конверті з завданнями.

Зупинка 4. «Винахідливість»

  • «Знайдіть ключ від хованки». Букви слова КЛЮЧ заховані по всьому класу. Викладають слово ключ і відкриваємо хованку.

ІІІ. Підсумок заходу. Рефлексія.

  • Чи цікаво вам було?
  • Що найбільше  сподобалось?
  • Що було найскладнішим?
  • Отже, ви стаєте справжніми ДЕТЕКТИВАМИ нашої школи!
doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Позакласні заходи
НУШ
Додано
16 лютого
Переглядів
439
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку