Виховний захід для учнів 1-2 класів
КВЕСТ «Маленькі детективи»
Мета. Формувати позитивну мотивацію для розвитку динамічної активності дітей; створити умови, що сприяють закріпленню дружніх взаємин у середині дитячого колективу, взаємодопомогу та взаємопідтримку; розвивати пізнавальні інтереси, почуття гумору, уяву, кмітливість; удосконалювати вміння виділяти під час слухання важливі за змістом слова, робити висновки; розвивати фізичні (спритність, швидкість реакції, координаційна здатність) і психічні (воля, цілеспрямованість, самоконтроль) якості.
Обладнання. Літери, фішбоун, «секретна абетка»; малюнки-завдання, посвідчення детективів, сліди тварин, листи-підказки, ключ.
Хід квесту
Емоційне налаштування. (всі діти стоять в колі)
-Ми сімейка невеличка, ми всі друзі, я і ти!
1-2-3 – сусіда обійми!
ІІ. Основна частина
Проблема: «Куди поділись (зникли) подарунки?»
Причини зникнення, до чого може призвести? (викрадення, чари, хитрість, змова, чари, погані вчинки, бандитизм, обман, проблеми, ...)
Переваги: (радість, задоволення, дружба, злагода, мир, порозуміння, вміння домовлятись)
ВИСНОВОК: - зробимо в кінці заняття. (Роби лише хороші вчинки! Добро завжди перемагає! )
Діти виходять в коридор і збирають сліди. На звороті написані частини підказки. Діти збирають всі сліди і читають наступну підказку: «Десь у другому класі… поряд з першим… конверт…»
Діти йдуть у другий клас і знаходять конверт. У ньому «Знайшли все таки! Тоді ось вам наступна підказка! Є відбитки лап, але хазяйни їх розбіглись по класу! Знайдіть їх і знайдете нову підказку!»
Пошук по класу тварин і співставлення їх з відбитками лап.
Коли знайшли всіх звірів, починається робота з зашифрованим текстом.
Кожній букві окреме число. «Ти на правильному шляху. Шукай зачіпку під партою у першому класі.»
Зачіпка 3. «Уважність»
Лист-невидимка: «Ага, і сюди дісталися! Значить перевіримо, які ви уважні! Конверт із завданням під підвіконням»»
Діти отримують лист, на якому не видно тексту. Потрібно знайти спосіб прочитати прихований напис. (Напис зроблено на папері свічкою. Якщо зафарбувати лист олівцями або фарбами, текст проявиться.
Підказка у конверті з завданнями.
Зупинка 4. «Винахідливість»
ІІІ. Підсумок заходу. Рефлексія.