Конспект уроку математики 6 Звичайні дроби

Про матеріал
Конспект уроку математики 6 з теми " Розв'язування вправ на всі дії зі звичайними дробами"
Перегляд файлу

Тема. Розвязування вправ на всі дії зі звичайними дробами.

Мета:   систематизувати і узагальнити знання учнів з теми: «Дії зі звичайними дробами»; закріпити вміння виконувати арифметичні дії зі звичайними дробами; розвивати логічне мислення, пам’ять, активність, виховувати культуру математичної мови, любов до математики, жагу до знань, .

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.

Обладнання: мультимедійний проектор, таблиці, плакати, картки, збірники, світлофори, фішки.

Хід уроку

І. Етап орієнтації.

Вчитель. Доброго дня, діти! Якщо усміхнутися перехожому – він посміхнеться у відповідь. Якщо посміхнутися небу та сонцю – розійдуться хмари. Давайте посміхнемося та подаруємо один одному найкращих побажань. Ці побажання нехай приносять вам успіх протягом уроку.

ІІ. Етап цілепокладання.

Сьогодні ми з вами продовжимо формувати ваші вміння та навички розв’язувати текстові задачі та приклади на всі дії зі звичайними дробами; будемо розвивати здатність правильно і лаконічно висловлювати свою думку, міркування, встановлювати зв’язки; розвивати культуру мовлення, інтерес до предмета; формувати вміння аналізувати, обґрунтовувати відповідь; виховувати толерантність, старанність, охайність, дружбу.

Девізом нашого уроку буде вислів:

«Щоб дійти до мети, треба йти!»

(Оноре де Бальзак)

Відкрийте зошити і запишіть дату і тему уроку. Для того, щоб продовжити наш урок, нам необхідно обєднатися в групи.. Кожна група обирає назву та вкапітана. Під час розв’язування задач і прикладів за кожну вірно виконану дію команді нараховується певна кількість балів. Переможцем буде вважатись та команда, яка набере більшу кількість балів. Крім того найбільш активні учні отримають картки з висловленнями видатних людей про математику. Для цього кожен з вас буде заповнювати картки самоконтролю.

ІІ. Етап планування.

1.  Вправа Хто знає більше?”

2. Вправа  Знайди помилку

3. Вправа Закодоване слово

4. Вправа  Розвязування задач

5. Вправа  Екскурс в історію

6. Тестування

7. Хвилинка відпочинку

8.  ВправаВірю-не вірю

ІІ. Етап організації виконання плану.

  1. Вправа ”Хто знає більше?”

 

«Дорогі діти! Допоможіть, будь-ласка, розкрити злочин!

У деякому місті М пограбували банк. Та, на щастя, був очевидець пограбування. Він не тільки запам’ятав вбрання злочинця, але й оцінив його вік, прізвисько, яке, очевидно, належало підозрілому чоловіку. Але свідок був надзвичайно веселою та кмітливою людиною, тому всі відомості він зашифрував.»

 

  1. Як додати два дроби з різними знаменниками?

 

  1. Що є спільним знаменником дробів, знаменники яких є взаємно простими числами

 

  1. Які числа називаються взаємно простими

 

  1. Як помножити два звичайних дроби?

 

  1. Як помножити мішані числа?

 

  1. Як знайти дріб від числа?
  2. Як зайти відсоток від числа?
  3. Як помножити натуральне число на дріб?
  4. Які дроби називаються взаємно оберненими?
  5. Як поділити два дроби?
  6. Як поділити мішані числа?
  7. Як знайти число за його дробом?
  8. Як знайти число за його відсотками?
  9. Як перетворити звичайний дріб у десятковий?
  1. Вправа ” Знайди помилку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вправа ”Закодоване слово”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вправа  ”Розв’язування задач”

 

Задача вчителя географії

       Площа суходолу на земній кулі приблизно дорівнює 150 млн. Південна Америка займає 12%, а Африка – 20% суходолу. Яка площа вказаних материків?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Вправа  ”Екскурс в історію”
  2. Вправа ”Вірю-не вірю”
  1. Число, обернене до числа 3 – це 0,3.
  2. До кожного числа є оберненею
  3. Щоб знайти дріб від числа, треба це число помножити на цей дріб.
  4. Щоб поділити мішані числа, треба спочатку поділити цілі, а потім  дробові частини.
  5. Взаємно обернені числа – це такі, добуток дорівнює 1.
  6. 50% - це 0,2.
  7. 50% -це 0,5.

IV. Контрольно-оціночний етап (тестування)

 

Прізвище учня ______________________ Варіант 1

1. Виконайте множення :

а)

б)

в)

г)

д)

2. Виконайте ділення  :

а)

б)

в)

г)

д)

3. Знайдіть число, обернене до :

а)

б)

в)

г)

д)

4. Запишіть десятковим дробом :

а)

б)

в)

г)

д)

5. Знайдіть від 63:

а)

б)

в)

г)

д)

6. Мультфільм займає об’єму пам’яті диска, що становить 420 Мб. Який об’єм інформації може вміститися на диску?

 

а)

б)

в)

г)

д)

 

Прізвище учня ______________________ Варіант 2

1. Виконайте множення

а)

б)

в)

г)

д)

2. Виконайте ділення 

а)

б)

в)

г)

д)

3. Знайдіть число, обернене до :

а)

б)

в)

г)

д)

4. Запишіть десятковим дробом :

а)

б)

в)

г)

д)

5. Знайдіть від 90

а) 90:

б) 90 .

в) 90

г) 90

д) 90

6. Робітник одержав заробітної плати, що становить 2430 грн.Яка заробітна плата робітника?

 

а) 2430

б)
 

в)

г) 2430

д) 2430

 

V. Рефлексія.

VI. Домашнє завдання.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Клепець Ольга Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Клепець Ольга Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 грудня 2019
Переглядів
692
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку