Тема. Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами.
Мета: систематизувати і узагальнити знання учнів з теми: «Дії зі звичайними дробами»; закріпити вміння виконувати арифметичні дії зі звичайними дробами; розвивати логічне мислення, пам’ять, активність, виховувати культуру математичної мови, любов до математики, жагу до знань, .
Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.
Обладнання: мультимедійний проектор, таблиці, плакати, картки, збірники, світлофори, фішки.
Хід уроку
І. Етап орієнтації.
Вчитель. Доброго дня, діти! Якщо усміхнутися перехожому – він посміхнеться у відповідь. Якщо посміхнутися небу та сонцю – розійдуться хмари. Давайте посміхнемося та подаруємо один одному найкращих побажань. Ці побажання нехай приносять вам успіх протягом уроку.
ІІ. Етап цілепокладання.
Сьогодні ми з вами продовжимо формувати ваші вміння та навички розв’язувати текстові задачі та приклади на всі дії зі звичайними дробами; будемо розвивати здатність правильно і лаконічно висловлювати свою думку, міркування, встановлювати зв’язки; розвивати культуру мовлення, інтерес до предмета; формувати вміння аналізувати, обґрунтовувати відповідь; виховувати толерантність, старанність, охайність, дружбу.
Девізом нашого уроку буде вислів:
«Щоб дійти до мети, треба йти!»
(Оноре де Бальзак)
Відкрийте зошити і запишіть дату і тему уроку. Для того, щоб продовжити наш урок, нам необхідно об’єднатися в групи.. Кожна група обирає назву та вкапітана. Під час розв’язування задач і прикладів за кожну вірно виконану дію команді нараховується певна кількість балів. Переможцем буде вважатись та команда, яка набере більшу кількість балів. Крім того найбільш активні учні отримають картки з висловленнями видатних людей про математику. Для цього кожен з вас буде заповнювати картки самоконтролю.
ІІ. Етап планування.
1. Вправа ”Хто знає більше?”
2. Вправа ”Знайди помилку”
3. Вправа ”Закодоване слово”
4. Вправа ”Розв’язування задач”
7. “Хвилинка відпочинку”
8. Вправа ”Вірю-не вірю”
ІІ. Етап організації виконання плану.
«Дорогі діти! Допоможіть, будь-ласка, розкрити злочин!
У деякому місті М пограбували банк. Та, на щастя, був очевидець пограбування. Він не тільки запам’ятав вбрання злочинця, але й оцінив його вік, прізвисько, яке, очевидно, належало підозрілому чоловіку. Але свідок був надзвичайно веселою та кмітливою людиною, тому всі відомості він зашифрував.»
Задача вчителя географії
Площа суходолу на земній кулі приблизно дорівнює 150 млн. Південна Америка займає 12%, а Африка – 20% суходолу. Яка площа вказаних материків?
IV. Контрольно-оціночний етап (тестування)
Прізвище учня ______________________ Варіант 1
1. Виконайте множення :
а) |
б) |
в) |
г) |
д) |
2. Виконайте ділення :
а) |
б) |
в) |
г) |
д) |
3. Знайдіть число, обернене до :
а) |
б) |
в) |
г) |
д) |
4. Запишіть десятковим дробом :
а) |
б) |
в) |
г) |
д) |
5. Знайдіть від 63:
а) |
б) |
в) |
|
г) |
д) |
||
6. Мультфільм займає об’єму пам’яті диска, що становить 420 Мб. Який об’єм інформації може вміститися на диску?
а) |
б) |
в) |
|
г) |
д) |
||
Прізвище учня ______________________ Варіант 2
1. Виконайте множення
а) |
б) |
в) |
г) |
д) |
2. Виконайте ділення
а) |
б) |
в) |
г) |
д) |
3. Знайдіть число, обернене до :
а) |
б) |
в) |
г) |
д) |
4. Запишіть десятковим дробом :
а) |
б) |
в) |
г) |
д) |
5. Знайдіть від 90
а) 90: |
б) 90 . |
в) 90 |
|
г) 90 |
д) 90 |
||
6. Робітник одержав заробітної плати, що становить 2430 грн.Яка заробітна плата робітника?
а) 2430 |
б)
|
в) |
|
г) 2430 |
д) 2430 |
||
V. Рефлексія.
VI. Домашнє завдання.