Конспект уроку математики "Розв’язування задач та вправ на всі дії з натуральними числами"

Про матеріал
Мета уроку: Сприяти свідомому засвоєнню дій з натуральними числами і удосконалювати обчислювальні навички; розвивати пам'ять, логічне мислення.
Перегляд файлу

Предмет математики настільки серйозний, що не варто опускати жодної можливості зробити його цікавим

Блез Паскаль

Тема уроку: Розв’язування задач та вправ на всі дії з натуральними числами

Мета уроку: Сприяти свідомому засвоєнню дій з натуральними числами і удосконалювати обчислювальні навички; розвивати пам'ять, логічне мислення.

Обладнання:

Хід уроку

І. Перевірка домашнього завдання. Звірити хід розв’язання з зображенням на екрані.

№ 524 (1)

 535 207 – 32832 : 76 =110313

  1.      535 207 = 110745
  2.      32832 : 76 = 432
  3.      110745 – 432 = 110313

№ 526

  1.      280 : 5 = 56 ( км/год.) – швидкість товарного потяга.
  2.      255 : 3 = 85 ( км/год.) – швидкість швидкого потяга.
  3.      85 – 56 = 29 ( км/год.) – різниця між швидкостями швидкого та            

                                        товарного потягів.

 

Відповідь: 29 км/год.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

 

Сьогодні на уроці ми узагальнимо всі теоретичні знання про дії з натуральними числами і в цьому нам допоможе подорож по рідній школі, улюблених приміщень.

Наша подорож буде відбуватись у приміщенні і нам потрібно буде працювати розумово. Перш ніж вирушити у подорож, потрібно добре підготуватись. Для початку складемо у свій рюкзак необхідні приладдя для роботи. Що ж ми туди покладемо ?

Я буду задавати  запитання , а кожна правильна відповідь – це і буде необхідна річ для нашої подорожі.

Запитання для учнів:

 

  1.      Які числа називаються натуральними?                 (ручка)

 

  1.      Вказати порядок виконання дій у вправі:

 ( 27 : 9 + 104 ) • 28 – 18                                     ( зошит)

 

  1.      Назвати одиниці вимірювання площі.                    ( рулетка )

 

  1.      Яка формула площі прямокутника?                       ( калькулятор )

ІІІ. Розв’язування задач та вправ.

 

Заходимо у школу.

 

Завдання 1.

Так як в кожної людини є свій День народження, так і в нашої школи є рік її заснування. Визначити цей рік нам допоможуть розв’язки рівнянь, які ми внесемо у таблицю.

 

№ рівняння

1

2

3

4

Відповідь

1

9

5

8

 

Будемо працювати і в парах, і колективно. На перших партах три пари розв’язують рівняння № 1,2,3. Рівняння № 4 розв’язують усі  інші учні.

№ 1. ( х + 863 ) : 2 = 432                             Відповідь: 1

№ 2. 441: х = 36                                           Відповідь: 9

№ 3. 309 х = 1545                                     Відповідь: 5

№ 4. 3х + 6х + 4х = 104                               Відповідь: 8

 

 

Завдання 2.

 Визначити:  Скільки років нашій школі?

 

2014 – 1956 = 56 (років)

 

Завдання 3.

 

На сьогоднішньому уроці ми встигнемо відвідати найулюбленіші приміщення школи. Для цього нам потрібно розділитися на дві групи ( по варіантах ) і піднятися у спортзал.

 Одна група буде підніматися сходами зліва, а інша – справа.

 

Визначити: Скільки сходинок на другий поверх зліва, а скільки – справа?

Щоб дати правильну відповідь на запитання, потрібно знайти значення виразу. Кожна група доручить це капітанові записати на дошці, а з місця усі будуть перевіряти правильність виконання завдання.

 


В – І

51 – ( 588 : 49 + 728 : 56)

 

  1.      588 : 49 = 12
  2.      728 : 56 = 13
  3.      12 + 13 = 25
  4.      51 – 25 = 26

 

В – ІІ

102 – ( 1677 : 43 + 888 : 24)

 

  1.      1677 : 43 = 39
  2.      888 : 24 = 37
  3.      39 + 37 = 76
  4.      102 – 76 = 26

 

Завдання 4.

Кожного літа проводяться ремонти шкільних приміщень. Зараз ми визначимо, скільки фарби потрібно для того, щоб пофарбувати підлогу у спортзалі.

Напередодні ми визначили розміри підлоги та взнали розхід фарби на 1м2.

Задача.

Довжина спортзалу 16 м, а ширина – у два рази менша. Скільки кілограм фарби потрібно для того, щоб пофарбувати підлогу, якщо на 1 м2 необхідно         фарби?

Підсумок уроку.

Прикладні задачі, розв’язані на уроці, роблять предмет математика цікавим.

Домашнє завдання.

№532, 539(1)

Завдання додому:

Визначити, скільки років тому закінчили школу члени вашої родини.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 жовтня
Переглядів
192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку