Навчальний урок математики формує в учнів математичну ключову та предметну компетентності; формує здатність розв'язувати життєві ситуації, використовуючи математичні методи й способи; сприяє виробленню вмінь сприймати, перетворювати та оцінювати отриману інформацію.
Матем.
Тема: Число і цифра 6. Утворення числа 6.
Очікуванні результати: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Хід уроку:
Організація класу. Психологічний настрій.
Подивилися на мене,
Посміхнулися усі.
Хто готовий до роботи?
Хто бадьорий?
Молодці!
АОЗ
Пригадайте, як мають лежати у вас зошити, як ви маєте сидіти. Побіжний перегляд зошитів.
МНД
Діти, а що ж таке, що ми не відновили математичний ряд? В чому причина?
Але вихід є. ми відновимо цей ряд, якщо вивчимо число й цифру 6.
Повідомлення теми
Як ви гадаєте, що ми будемо сьогодні вчити на уроці математики?
Так, сьогодні ми познайомимося з числом 6 та цифрою, яка позначає це число, дізнаємося, як утворюється число 6.
Аутотренінг
Вивчення теми
Вчитель демонструє 4 грибочка. Що потрібно зробити, щоб грибочків стало 6?
Цифра шість, як бегемотик,
Має кругленький животик.
Ну, а шийка, як дуга,
Вліво зігнута вона.
Демонстрація цифри, аналіз.
Цифрою 6 позначається число 6.
Фізкультхвилинка
Показ написання вчителем на дошці з поетапним аналізом.
Шість уважненько пишіть.
М’яким знаком не назвіть.
Бо образиться іще
І до літер утече.
Учні працюють в зошитах з друкованою основою, побіжний перегляд, індивідуальна допомога.
Закріплення
Порівняння чисел в межах 6.
Вчитель на дошці пише нерівності, діти прикріплюють знаки «>», «<», «=» або навпаки
Написання цифри 6.
Фізкультхвилинка
Бегемотики в ставку
Досхочу купалися.
Троє зліва, троє справа –
Плавали, плескалися.
Хто нам швидше відповість,
Скільки всіх було їх? (3+3=6)
Ось родина їжаків–
Мама й п’ять малюків.
Скільки з мамою малих.
Порахуй скоріш усіх! (1+5=6)
Сонце встало вранці-рано
Розбудило звірів всіх –
Чотирьох корів, двох баранів.
Скільки вийшло у двір їх? (4+2=6)
Діти, а як з 7 утворити 6?
Перевірка
Отже, ….
Вчитель демонструє зображення геометричних фігур в певному порядку, після короткого перегляду діти мають відтворити побачене в зошитах.
Перевірка.
Підсумок
Повертаємося до математичного ряду.
Ось ми і змогли відновити математичний ряд. Молодці!
З якою цифрою ми познайомилися сьогодні на уроці? Яке число вона позначає? Хто має бажання записати її на дошці?
Де в життя нам зустрічається число 6?
Рефлексія
Вправа «Стікер»
Учні оцінюють свою роботу за шкалою, прикріплюючи стікер.
Похвала учнів, подяка за урок.