Конспект уроку математики. Тема: "Число і цифра 6. Утворення числа 6."

Про матеріал

Навчальний урок математики формує в учнів математичну ключову та предметну компетентності; формує здатність розв'язувати життєві ситуації, використовуючи математичні методи й способи; сприяє виробленню вмінь сприймати, перетворювати та оцінювати отриману інформацію.

Перегляд файлу

Матем.

Тема: Число і цифра 6. Утворення числа 6.

Очікуванні результати: ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Хід уроку:

Організація класу. Психологічний настрій.

Подивилися на мене,

Посміхнулися усі.

Хто готовий до роботи?

Хто  бадьорий?

Молодці!

 

АОЗ

  1. Каліграфічна хвилинка

Пригадайте, як мають лежати у вас зошити, як ви маєте сидіти. Побіжний перегляд зошитів.

  1. Усний рахунок
  2. Математичний диктант. Перевірка.
  3. Проблемне завдання. Відновлення математичного ряду. Вчитель виставляє на дошці всі цифри, окрім 6.

 

МНД

Діти, а що ж таке, що ми не відновили математичний ряд? В чому причина?

Але вихід є. ми відновимо цей ряд, якщо вивчимо число й цифру 6.

 

Повідомлення теми

Як ви гадаєте, що ми будемо сьогодні вчити на уроці математики?

Так, сьогодні ми познайомимося з числом 6 та цифрою, яка позначає це число, дізнаємося, як утворюється число 6.

 

Аутотренінг

 

Вивчення теми

  1. Утворення числа 6 (малюнок на дошці)

  1. Практична робота з роздатковим матеріалом.

Вчитель демонструє 4 грибочка. Що потрібно зробити, щоб грибочків стало 6?

  1. Знайомство з цифрою 6.

Цифра шість, як бегемотик,

Має кругленький животик.

Ну, а шийка, як дуга,

Вліво зігнута вона.

 

Демонстрація цифри, аналіз.

Цифрою 6 позначається число 6.

 

Фізкультхвилинка

 

  1. Написання цифри

Показ написання вчителем на дошці з поетапним аналізом.

Шість уважненько пишіть.

М’яким знаком не назвіть.

Бо образиться іще

І до літер утече.

Учні працюють в зошитах з друкованою основою, побіжний перегляд, індивідуальна допомога.

 

Закріплення

  1. Усна робота

Порівняння чисел в межах 6.

Вчитель на дошці пише нерівності, діти прикріплюють знаки «>», «<», «=» або навпаки

  1. Робота в робочих зошитах

Написання цифри 6.

  1. Робота з картками.

 

Фізкультхвилинка

 

  1. Складання прикладів

Бегемотики в ставку

Досхочу купалися.

Троє зліва, троє справа –

Плавали, плескалися.

Хто нам швидше відповість,

Скільки всіх було їх?      (3+3=6)

 

Ось родина їжаків–

Мама й пять малюків.

Скільки з мамою малих.

Порахуй скоріш усіх!  (1+5=6)

 

Сонце встало вранці-рано

Розбудило звірів всіх –

Чотирьох корів, двох баранів.

Скільки вийшло у двір їх?   (4+2=6)

 

  1. Логічне завдання

Діти, а як з 7 утворити 6?

 

  1. Робота в зошиті з друкованою основою, с.24. №5

Перевірка

Отже, ….

 

  1. Вправа на розвиток зорової пам’яті

Вчитель демонструє зображення геометричних фігур в певному порядку, після короткого перегляду діти мають відтворити побачене в зошитах.

Перевірка.

 

 

Підсумок

Повертаємося до математичного ряду.

Ось ми і змогли відновити математичний ряд. Молодці!

З якою цифрою ми познайомилися сьогодні на уроці? Яке число вона позначає? Хто має бажання записати її на дошці?

Де в життя нам зустрічається число 6?

 

Рефлексія

Вправа «Стікер»

Учні оцінюють свою роботу за шкалою, прикріплюючи стікер.

 

Похвала учнів, подяка за урок.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
8697
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку