Календарно-тематичне планування з математики в 1 класі НУШ з інклюзивним навчанням на І семестр 2018-2019 н.р. ( для дитини з затримкою психічного розвитку) за підручником В.Г.Бевз, , В.Г. Васильєвої . Допоможе спланувати роботу з дитиною з ЗПР учителям класів з інклюзивним навчанням буде корисним асистентам вчителя та батькам дітей з особливими освітніми потребами .
Календарно-тематичне планування з математики для 1 класу НУШ з інклюзивним навчанням ( для дитини з ЗПР) за підручником В.Г. Бевз, Д.В. Васильєвої
(3 години на тиждень + 1 година інтегрованого курсу «Я досліджую світ»)
Дата уроку |
№ уроку |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети |
|
Тема 1. Вступ |
|
|
||||
|
|
Все навкруги |
Розуміє, що навколишні предмета можна досліджувати та порахувати, порівняти за розміром |
Створення позитивної мотивації навчання |
Розвивальні дидактичні ігри |
|
|
|
Числа до 10. |
||||
|
|
Так починалася математика. Дослідження в парах шкільного ранця (колір, форма, зручність, маса – легший/важчий). Загадки-пантоміми «Покажіть, що ви несете» Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
||||
Тема 2. Просторові відношення |
|
|
||||
|
|
Поняття «хоча б один», «кожний» «всі», «всі, крім». Сполучники «і», «або». |
Практично порівнює об’єкти , лічить предмети , об’єднує в групи за певними ознаками за допомогою учителя
|
Розвиток просторової орієнтації, навичок самоорганізації у процесі сприймання |
Диференційоване навчання Розвивальні дидактичні ігри |
|
|
|
Один, багато. Об'єднання предметів у групу. Розбиття групи на підгрупи |
||||
|
|
Більше, менше. |
||||
|
|
Довґий, короткий, однакової довжини. Математика у житті людини. Лічба за правилами лічби об’єктів класної кімнати (розташовані непослідовно, хаотично). Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
||||
|
|
Високий, низький. однакової висоти, найвищий, найнижчий |
||||
|
|
Порівняння предметів за певною ознакою |
Описує або зображує схематично розміщення об’єктів у просторі |
Формування вміння використовувати набуті знання для розв’язування навчальних завдань
|
Розвивальні дидактичні ігри Сповільнений темп виконання дій |
|
|
|
Товсті, тонкі, однакові за товщиною |
||||
|
|
Поняття «під», «на», «над», «вгорі», «внизу». Порівняння об’єктів за висотою, зросту однокласників. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
||||
|
|
Знизу, вгорі, знизу, вгору, згори, вниз |
||||
|
|
Ліворуч, праворуч. Зліва направо, справа наліво. |
||||
|
|
Повторення, систематизація. Розвивальні завдання |
||||
Тема 3. Цифри і числа |
|
|
||||
|
|
Числа. Слухання вірша Є.Кукушняка, О.Смага «Гімн довкіллю». Лічба. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
Знає, записує цифри 0,1,2 та знаки «+» і «-« |
Збагачувати мовленнєвий запас математичними термінами |
Тренажери, розвивальні дидактичні ігри |
|
|
|
Цифри. Нуль |
||||
|
|
Один. Одиниця. Точка. Круг |
||||
|
|
Два. Двійка |
||||
|
|
Знаки «+», «=». Додавання. Склад числа 2 . Гра «Їжачкова математика» Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
||||
|
|
Знак «-». Віднімання. Рівності. Відрізок |
Розпізнає натуральні числа в межах 4, знаходить вивчені геометричні фігури у навколишньому |
Розвиток просторового мислення |
Диференційоване навчання |
|
|
|
Три. Трійка. Склад числа 3 |
||||
|
|
Набуваємо досвіду |
||||
|
|
Чотири. Четвірка. Склад числа 4. Лічба. Скільки слів (означень) дібрала кожна команда до слів «захисник», «захисниця»? Яка команда дібрала найменше слів? Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
||||
|
|
Нерівності. Знаки «>», «(» |
||||
|
|
Набуваємо досвіду. Порівняння чисел |
Знає, записує числа в межах 5 групує предмети за певними функціями |
Формування вміння використовувати набуті знання для розв’язування навчальних завдань
|
Розвивальні дидактичні ігри Сповільнений темп виконання дій |
|
|
|
Повторення, систематизація. Розвивальні завдання |
||||
|
|
П'ять. П'ятірка. Склад числа 5. Області і межі. Групування предметів. Групування предметів за функціями. Математичне лото. Аплікація з геометричних фігур. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
||||
|
|
Шість. Шістка. Склад числа 6 |
||||
|
|
Сім. Сімка. Попереднє число, наступне число. Склад числа 7 |
Співставляє знайомі геометричні площинні фігури з об’єктами навколишнього світу |
Розвиток вміння самостійно виконувати порівняння об’єктів |
Диференційоване навчання |
|
|
|
Вісім. Вісімка. Склад числа 8 |
||||
|
|
Дев’ять. Дев’ятка. Склад числа 9. Додавання і віднімання у межах 9. Ламана, многокутник. Робота в групах. Знаходження геометричних фігур у зображеннях предметів техніки, що допомагає). Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
||||
|
|
Десять. Склад числа 10. Числова послідовність |
||||
|
|
Повторення, систематизація. Розвивальні завдання |
Користується лінійкою для вимірювання та побудови відрізка |
Формування вміння використовувати набуті знання для розв’язування навчальних завдань |
Розвивальні дидактичні ігри Сповільнений темп виконання дій |
|
|
|
Точка. Відрізок. Промінь. Пряма |
||||
|
|
Лінійка. Довжина відрізка. Демонстрування основних можливостей цифрових пристроїв. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
||||
|
|
Числовий промінь. Додавання на числовому промені |
||||
|
|
Компоненти дії додавання. Ламана |
Знаходить вивчені геометричні фігури на навколишніх предметах , виконує віднімання на числовому промені |
Розвиток просторового мислення, збагачення словника математичних термінів |
Диференційоване навчання |
|
|
|
Кути. Прямі, непрямі кути |
||||
|
|
Многокутники. Порівняння чисел на координатному промені. Обирання малюнка для ілюстрування арифметичної дії додавання (віднімання). Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
||||
|
|
Компоненти дії віднімання. Віднімання на числовому промені Коло. Круг |
||||
|
|
Плоскі і просторові фігури |
Розпізнає числа в межах 10 та записує їх за допомогою цифр |
Формування вміння використовувати набуті знання для розв’язування навчальних завдань |
Розвивальні дидактичні ігри Сповільнений темп виконання дій |
|
|
|
Пряма. Крива. Ламана |
||||
|
|
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання. Математичний вираз «сума». Склад чисел першого десятка. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
||||
Тема 4. Дії з числами в межах 10 |
|
|
||||
|
|
Табличне додавання і віднімання числа 1 |
Запам’ятовує таблиці додавання чисел 1,2 |
Розвиток навичок самоконтролю |
Використання алгоритму планування дій |
|
|
|
Задачі на додавання |
||||
|
|
Табличне додавання і віднімання числа 2 |
||||
|
|
Задачі на віднімання. Повторення складу чисел. Робота з геометричним матеріалом. Гра «Склади вирази з краплинок Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
||||
|
|
Табличне додавання і віднімання числа З |
||||
|
|
Різницеве порівняння |
Застосовує таблиці додавання і віднімання під керівництвом учителя |
Формування вміння використовувати набуті знання для розв’язування навчальних завдань |
Розвивальні дидактичні ігри Сповільнений темп виконання дій |
|
|
|
Табличне додавання і віднімання числа 4 |
||||
|
|
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Переставний закон додавання. Гра «Сюрприз у коробці». Робота з геометричним матеріалом. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
||||
|
|
Табличне додавання і віднімання числа 5 |
||||
|
|
Переставний закон додавання. |
Вміє виконувати додавання і віднімання у межах 10 на основі таблиць додавання та віднімання |
Формування вміння використовувати набуті знання для розв’язування навчальних завдань |
Використання алгоритму планування дій |
|
|
|
Зв'язок додавання і віднімання |
||||
|
|
Набуваємо досвіду. Взаємозв’язок додавання і віднімання. Дидактична гра «Парад планет». Лічба 1 – 10. Робота з геометричним матеріалом. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
||||
|
|
Набуваємо досвіду. Практична робота «Додавання і віднімання у межах 10». |
||||
|
|
Набуваємо досвіду. Порівняння чисел |
||||
Тема 5. Лічба десятками в межах 100. |
|
|
||||
|
|
Десяток – лічильна одиниця. Розрядні числа 10-50 |
Лічить розрядними одиницями у межах 50 |
Розвиток обчислювальних навичок |
Розвивальні дидактичні ігри Сповільнений темп виконання дій |
|
|
|
Лічба десятками в межах 50. Різницеве порівняння чисел. Гра «Додавання і віднімання». Складання аплікації з геометричних фігур. Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
||||
|
|
Лічба десятками. Розрядні числа 60-100 |
Лічить розрядними одиницями у межах 100 |
Формування вміння використовувати набуті знання для розв’язування навчальних завдань |
Диференційоване навчання |
|
|
|
Набуваємо досвіду. Повторення складу чисел в межах 10. |
||||
|
|
Набуваємо досвіду. Креслення та порівняння довжини відрізків. |
||||
|
|
Набуваємо досвіду. Табличне додавання і віднімання чисел у межах 10. Гра «Святкове меню». Інтегрований курс «Я досліджую світ» |
||||
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого. Підсумковий урок за семестр. |
||||