Конспект уроку математики. Тема:"Порівнюємо групи об’єктів за кількістю («більше», «менше»). Знаки порівняння ( «>», «

Про матеріал
Мета: продовжувати формувати вміння учнів порівнювати кількість предметів; ознайомити з математичними знаками «більше», «менше», учити використовувати їх під час порівняння чисел, записувати та читати рівності і нерівності; розвивати та збагачувати мовлення учнів, допитливість; виховувати цікавість до математики, старанність.
Перегляд файлу

Конспект уроку математики в 1-Б класі

Провела Баранник Л.О.

Тема. Порівнюємо групи об’єктів за кількістю («більше», «менше»). Знаки порівняння ( «>», «<»). Поняття «нерівність».

Мета: продовжувати формувати вміння учнів порівнювати кількість предметів; ознайомити з математичними знаками «більше», «менше», учити використовувати їх під час  порівняння чисел, записувати та читати рівності і нерівності; розвивати та збагачувати мовлення учнів, допитливість; виховувати цікавість до математики, старанність.

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Усна лічба (презентація)

1 слайд – «Пряма та зворотна лічба»

2 слайд – «Яке число пропустили?»

3 слайд – «Назви «сусідів» числа»

2. Повторення складу чисел 2, 3, 4, 5.

4, 5 слайди

3. Фізкультхвилинка.

Я всміхаюсь сонечку:

- Здрастуй, золоте!

Я всміхаюсь квіточці,

Хай вона росте!

Усміхаюсь дощику:

- Лийся, мов з відра!

Усміхаюсь людям,

Зичу їм добра!

ІІІ. Основна частина.

1. Актуалізація понять «порівну», «не порівну», «дорівнює», «не дорівнює», «більше», «менше».

( Презентація, слайд 6)

- Скільки червоних зірочок? Синіх? Яких більше? Який ставимо знак? Дорівнює чи не дорівнює?

«Три не дорівнює одному»

- Скільки місяців? Сонечок? Який ставимо знак?

«Три дорівнює трьом»

- Скільки рожевих хмаринок? А синіх? Яких хмаринок менше? Який ставимо знак?

«Два не дорівнює  чотирьом»

2. Ознайомлення з математичними знаками «більше», «менше». Вправляння в читанні нерівностей.

(Презентація, слайди 6, 7)

- У математиці для порівняння чисел використовують спеціальні знаки.

Слово «більше» позначають знаком «>».

Слово «менше» позначають знаком «<».

- Щоб запам’ятати ці знаки, я розкажу вам казочку про одну пташку. Жила – була одна пташка. І дуже вона любила поїсти! Їла вона що завгодно, аби було побільше. Як побачить багато предметів, одразу широко відкриває дзьоба. А як предметів менше, відвертається. Тобто, де число більше, туди пташка і відкриває широко свого дзьоба.

(Презентація, слайди 8, 9, 10)

- Читаємо нерівності:

«Два більше одного»

«Один менше двох»

(Презентація, слайди 11, 12, 13)

1<2, 4>2, 1=1

3. Фізкультхвилинка. Пальчикова гімнастика.

- Пальчику, пальчику,

  Де ти бував?

- Я з цим братом в ліс ходив.

- А з цим братом борщ варив.

- З цим я кашку коштував.

- А з найменшим заспівав.

4. Робота в зошитах (сторінка 17)

1. Запиши, скільки елементів у кожній множині. Постав відповідний знак. Обведи нерівності замкненою кривою.

4>2, 3=3, 2<5

2. Прочитай нерівності. Намалюй потрібну кількість фігур.

3. Наведи та допиши.

4. Робота з геометричним матеріалом.

(Презентація, слайд 14)

- Скільки геометричних фігур зображено?

ІV. Підсумок уроку. Рефлексія.

(Презентація, слайди 15, 16)

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 лютого 2020
Переглядів
6619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку