Конспект уроку математики у 3 класі

Про матеріал
Конспект уроку математики по темі: "Усне та письмове обчислення в навчальних і життєвих ситуаціях: дії з числами, вимірювання величин, перетворення величин" для 3 класу складається із завдань зі "Щоденних 3" та забезпечує використання діяльнісного підходу в навчальному процесі.
Перегляд файлу

Тема: Усне та письмове обчислення в навчальних і життєвих ситуаціях:      

            дії з числами, вимірювання величин, перетворення величин.

 

Мета: Повторити та закріпити навички усних та письмових обчислень в

            навчальних та життєвих ситуаціях. Поглибити знання дітей про 

            справедливість.Розвивати мислення, пам’ять, практичні навички 

            вимірювання довжини предметів. Виховувати вміння та бажання бути 

            справедливим.

 

Обладнання: гра-презентація «Покажи правильну відповідь», цеглинки

                        lego, картки для розшифровки слова, відео музичних

                        фізкультхвилинок.

Хід уроку

  1. Організація та мотивація учнів до уроку.

Вже урок нам дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Працювати починаймо!

 

  1. Усний рахунок.

 

  1.           Гра з Lego «Покажи правильну відповідь» (https://vseosvita.ua/library/gra-z-lego-pokazi-pravilnu-vidpovid-413454.html)

Під час усного рахунку діти розшифровують слово «справедливість».

  • Що означає це слово?
  • Справедливість загалом є елементарною властивістю людини, як моральної істоти у її ставленні до інших людей.
  • Чи легко бути справедливим?

(Думки дітей)

  1.           Робота з діаграмою.

- Учні 3 класу брали участь у вікторині. Розгляньте діаграму і скажіть хто набрав найменшу кількість балів? Хто найбільшу? Хто набрав однакову кількість? Як ви думаєте, хто переміг у вікторині і отримав приз? Чи справедливо це?

 

 

  1. Робота з годинником.

 

  1.           Розв’язування життєвих задач.

Нещодавно ми вчили ще одну моральну цінність, властивість людини «пунктуальність». Що вона означає? Який прилад треба мати, щоб стати пунктуальним? Розв’яжіть життєві задачі з часом.

Розв’яжіть задачі

(https://vseosvita.ua/library/rozvazuvanna-zadac-na-cas-55089.html)

 

                C:\Users\Олена Токар\Desktop\004.jpg

        

  1.           Запишіть котру годину покаже кожен годинник через 30 хв.

 

C:\Users\Олена Токар\Desktop\3.jpg

 

  1. Математика самостійно.

 

  1.           Знайди і виправ помилку.

5 ⸱ 5 – 5 = 25              50 – 3 ⸱ 3 = 41               2 ⸱ 4 + 14 : 7 = 20

6 ⸱ 7 – 22 =20             54 : 6 ⸱ 4 = 40                18 : 2 : 9 = 1

  1.           Перетвори одиниці вимірювання величин.

1м 26 см = □ см                     260 к. = □ грн. □ к.

3 м 6 дм = □ дм                     6 грн. 30 к. = □ к.

 

  1. Фізкультхвилинка.

Столярики-молодці

Тешуть столики й стільці.

Пилочками чики-чики,

Молотками туки-туки,

В нас до праці вправні руки.

 

  1. Робота в парах. 
    1.           Обчислення периметра прямокутника.

- Хто такі столярі? Що вони роблять?

  • Сьогодні ви – столярки і отримуєте замовлення зробити дерев’яну рамку до фотографії. Працюєте в парі.Справедливо розподіліть з другом обов’язки. Ось ваше замовлення.

(Учні вибирають фото за смаком.)

 

  1.           Розв’яжіть рівняння.
  1. – х = 120            b + 50 = 220          70 + c = 450          680 – y = 190

 

  1.           Розв’яжіть задачу за схемою.

            Навесні діти допомагали мамі садити розсаду капусти. Даринка посадила 32 капустини, Оксанка – на 12 капустин менше, ніж Даринка, а Сергійко – у 2 рази менше, ніж Оксанка. Скільки капустин посадив Сергійко?

 

  1.  

 

 

                          2)   

 

 

 

 

 

  1. Геометричне завдання. (https://vseosvita.ua/library/prezentacia-cikava-geometria-dla-ucniv-1-4-klasiv-76369.html)

C:\Users\Олена Токар\Desktop\024.jpg

 

  1. Рефлексія.
  • Оцініть свою роботу на уроці смайликом. Будьте справедливими до себе.

 

  1.  Домашнє завдання.

Виміряти периметр свого письмового стола у дециметрах.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горбачова Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
11 листопада 2021
Переглядів
1693
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку