Конспект уроку математики у 4 класі "Розряди та класи. Задачі на подвійне зведення до одиниці. Побудова кутів.

Про матеріал
Конспект уроку математики у 4 класі по НПП " Інтелект України" з використанням інтерактивних технологій.
Перегляд файлу

Конспект уроку з математики у 4 класі за програмою

науково-педагогічного проєкту «Інтелект України»

 

Тема: Розряди та класи. Задачі на подвійне зведення до одиниці. Побудова кутів.

Мета:

  • Формувати вміння читати та записувати багатоцифрові числа;  розв’язувати задачі на подвійне зведення до одиниці; будувати кути; розрізняти види трикутників.
  • розвивати швидкі обчислювальні навички, логічне мислення, увагу, математичне мовлення, вміння здійснювати самоконтроль та взаємоперевірку.
  • виховувати прагнення до знань, охайність, почуття товариськості.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації  знань.

Обладнання: підручник , ІКТ за проєктом «Інтелект України»презентація, інтерактивне завдання у Wardwall.

Хід року

І. Організаційний момент. Емоційне налаштування.

 Зазирнуло сонечко  у наше віконечко!

Посміхнулось, привіталось,

Побажало нам тепла

Успіху й добра!

-І я вітаю усіх на уроці математики !

Наш девіз

Якщо хочеш досягнути у житті вершин

Математику збагнути мусиш до глибин.

 

-Будемо разом працювати і наш урок обов’язково буде цікавим, корисним та продуктивним!

ІІ. Етап цілевизначення та планування

- Прочитайте тему уроку.

-Розряди та класи. Задачі на подвійне зведення до одиниці. Побудова кутів.

  - Підкресліть ключові слова. Поставте завдання на урок.

  - Що ви очікуєте від уроку?

 - Сьогодні на уроці ми повторимо розряди та класи, розв’яжемо задачу на подвійне зведення до одиниці, будемо будувати кути , пригадаємо спосіб множення числа на 11. А також будемо розвивати швидкі обчислювальні навички, логічне мислення, увагу, математичне мовлення, вміння здійснювати самоконтроль та взаємоперевірку.

 

 ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1.         Повторення таблиці класів і розрядів.
  2.          Виконання завдання на знання розрядів разом із Чарівницею чисел.

   2.Познач загальну кількість сотень у числі. ( 720, 830)

  1.         Повторення відомостей про натуральні числа.
  2.         Відтворення з пам’яті правила про натуральні числа.
  3.         Виконання завдання на розташування натурального ряду чисел.

     1  9  10  99  100  999  1000  9999

ІV. Виконання конкретно-практичних завдань.

6.  Завдання від Знайка

1.Повторення множення числа на 11.

2. Розв’язування рівнянь. Повторення правила про рівняння та знаходження невідомого діленого.

3. Розв’язування рівняння.

 

V.Фізкультхвилинка із піснею про тисячі

VI. Робота над задачею. Завдання Розумнички.

9. Розв’язування задачі подвійне зведення до одиниці.

Фронтальна робота.

 

VII. Робота з геометричним матеріалом. Завдання Суперромбика.

10.Повторення видів трикутників.

11. Геометрична задача . Побудувати гострий та тупий кути.

VІІІ. Узагальнення знань

Інтерактивна вікторина « Всезнайки»

  1. Познач число, яке складається з п’яти десятків тисяч і п’яти одиниць

А)  5005                 Б) 50 050           В) 50 005

 

  1. Обери найбільшу величину:

А) 80 т                  Б) 80 ц                В) 800 кг

 

               3. Розв’яжи приклад  13 • 11  =

                     А) 144                   Б) 143                  В) 145

          

  1. Яку градусну міру має прямий кут?

А) 45◦                    Б) 60◦                   В) 90◦

 

  1. Який це кут?     А) тупий        Б) гострий        В) прямий

              

КУТИ ТА ЇХ ВИДИ. ВЕЛИЧИНА КУТА ТА ЇЇ ВЛАСТИВОСТІ. СУМІЖНІ І ...

 

 

 

ІХ. Підсумок уроку

  • Чи виправдались ваші очікування ?

Я дізнався…

Я навчився…

 Мені знадобляться ці знання під час…

-Мені дуже сподобалося працювати разом з вами.

 Ви чудово  виконували всі завдання.

Сподіваюся що ви будете користуватися здобутими знаннями.

 

Пісня «Успіх»

VІ. Домашнє завдання. С.61

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 листопада 2022
Переглядів
1237
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку