Тема: Розряди та класи. Задачі на подвійне зведення до одиниці. Побудова кутів.
Мета:
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
Обладнання: підручник , ІКТ за проєктом «Інтелект України»презентація, інтерактивне завдання у Wardwall.
Хід року
І. Організаційний момент. Емоційне налаштування.
Зазирнуло сонечко у наше віконечко!
Посміхнулось, привіталось,
Побажало нам тепла
Успіху й добра!
-І я вітаю усіх на уроці математики !
Наш девіз
Якщо хочеш досягнути у житті вершин
Математику збагнути мусиш до глибин.
-Будемо разом працювати і наш урок обов’язково буде цікавим, корисним та продуктивним!
ІІ. Етап цілевизначення та планування
- Прочитайте тему уроку.
-Розряди та класи. Задачі на подвійне зведення до одиниці. Побудова кутів.
- Підкресліть ключові слова. Поставте завдання на урок.
- Що ви очікуєте від уроку?
- Сьогодні на уроці ми повторимо розряди та класи, розв’яжемо задачу на подвійне зведення до одиниці, будемо будувати кути , пригадаємо спосіб множення числа на 11. А також будемо розвивати швидкі обчислювальні навички, логічне мислення, увагу, математичне мовлення, вміння здійснювати самоконтроль та взаємоперевірку.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
2.Познач загальну кількість сотень у числі. ( 720, 830)
1 9 10 99 100 999 1000 9999
ІV. Виконання конкретно-практичних завдань.
6. Завдання від Знайка
1.Повторення множення числа на 11.
2. Розв’язування рівнянь. Повторення правила про рівняння та знаходження невідомого діленого.
3. Розв’язування рівняння.
V.Фізкультхвилинка із піснею про тисячі
VI. Робота над задачею. Завдання Розумнички.
9. Розв’язування задачі подвійне зведення до одиниці.
Фронтальна робота.
VII. Робота з геометричним матеріалом. Завдання Суперромбика.
10.Повторення видів трикутників.
11. Геометрична задача . Побудувати гострий та тупий кути.
VІІІ. Узагальнення знань
Інтерактивна вікторина « Всезнайки»
А) 5005 Б) 50 050 В) 50 005
А) 80 т Б) 80 ц В) 800 кг
3. Розв’яжи приклад 13 • 11 =
А) 144 Б) 143 В) 145
А) 45◦ Б) 60◦ В) 90◦
ІХ. Підсумок уроку
Я дізнався…
Я навчився…
Мені знадобляться ці знання під час…
-Мені дуже сподобалося працювати разом з вами.
Ви чудово виконували всі завдання.
Сподіваюся що ви будете користуватися здобутими знаннями.
Пісня «Успіх»
VІ. Домашнє завдання. С.61