Конспект уроку математики в 1 класі "Складання таблиць додавання і віднімання числа 4. Складання та розвʼязок задач на знаходження суми та різниці"

Про матеріал
Урок спрямований на формування уміння складати таблиці додавання і віднімання числа 4 та розв'язку простих задач з використанням наборів LEGO.
Перегляд файлу

Конспект уроку математики в 1 класі

Тема: Складання таблиць додавання і віднімання числа 4. Складання та розвʼязок задач на знаходження суми та різниці

Мета: формувати уміння складати таблиці додавання і віднімання числа 4; вчити користуватися нею, удосконалювати навички розвʼязування математичних виразів; продовжувати роботу над складанням і розвʼязуванням задач; формувати вміння застосовувати математичне мовлення; розвивати пізнавальний інтерес, вміння працювати в команді, уміння долати труднощі; виховувати акуратність, дисциплінованість, почуття відповідальності, співчуття; виховувати у дітей любов до тварин, повагу до людей.

Хід уроку:

Ι. Організаційний момент

1. Привітання.

2. Мотивація навчальної діяльності, створення психологічного настрою

- Сьогодні урок математики у нас буде незвичайний. Чи любите ви зиму? А за що? Ви любите подорожувати?

- Тоді я пропоную здійснити подорож на материка, де навіть влітку панує зима. Це узбережжя Антарктиди. Антарктида – це суворий край, постійно вкритий величезними льодовиками. Температура повітря в деяких місцях досягає 90 градусів морозу. Навіть металеві речі ламаються в цих умовах, не витримуючи холодів. Лише на узбережжі цього суворого краю мешкають тварини, що харчуються рибою, якої багато в океані. Це такі тварини як білі ведмеді (слайд1), моржі (слайд2), тюлені (слайд3), пінгвіни (слайд4).

 

  •          Нам прислали лист. Це від білого ведмедика Бориса. Він ніяк не може знайти своїх друзів : моржа – Гену, тюленя – Аркашу та маленького пінгвіна – Жору.
  •          Що ж він написав?

«Любі учні 1-Б класу! Допоможіть, будь ласка, знайти моїх друзів. Вони пішли гуляти  до забороненого місця «Льодяної печери» і загубились. Допоможіть їх знайти. Ведмідь Борис.»

  •          Ну що ж 1-Б, допоможемо?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЛАЙД 5

     «

Любі учні 1-Б класу!

Допоможіть, будь ласка, знайти моїх друзів.

 Вони пішли гуляти  до забороненого місця «Льодяної печери» і загубились.

 Допоможіть їх знайти.

 Ведмідь Борис.»

           

 

 
ΙΙ. Актуалізація опорних знань.

Ознайомлення з правилами.

СЛАЙД 6

  •          Щоб зайти до «Льодяної печери», нам необхідно ознайомитись із правилами, яких треба дотримуватись під час подорожі:
  •          СЛАЙД 7

  1.     Міркуй – швидко!
  2.     Відповідай – правильно!
  3.     Не викрикуй з місця!
  4.     Лічи – точно!
  5.     Пиши – гарно!

  1. Фронтальне опитування.
  •          Необхідно побудувати сходи до печери, але не інструментами, а правильною відповіддю!
  •          Математичний диктант « Будуємо сходи» (Робота в парах з наборами LEGO)

1 сходинка – це 4 цеглинки ; 2 сходинка –  на 1 цеглинку менше; 3 сходинка – це на 1 менше, ніж друга ; 4 сходинка – це на  1 менше , ніж на третій.

  •          Молодці! Тепер я бачу , що холоди вам не страшні, і своїми знаннями ви побудували сходи дозамурованого морозами входу. Рушаємо далі.

 

ΙΙΙ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Складання таблиці додавання числа 4.
  •          Щоб швидше знайти друзів ведмедика Бориса нам потрібна карта. А щоб її отримати треба скласти таблицю додавання числа 4.

(Складання таблиці за допомогою наборів LEGO (робота в групах по 5-6 дітей)

  1. Робота за підручником.

ΙV. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Коментоване розвʼязування прикладів.
  •          От ми і дістали з вами карту, де вказано розташування друзів ведмедика.

СЛАЙД 8

  •          Вирушаємо рятувати моржа – Гену. Він застряг на «Льодяній горі прикладів». Щоб його звільнити треба розвʼязати приклади.
  •          СЛАЙД 9 . (Складаємо кольорову вежу  LEGO з відповідей до прикладів.)

C:\Users\h\Desktop\0-02-05-a56b24ca9ea57abf1a871bd797f25c7d23150e5777dcf074e9ebf4a36b9c1000_2b3cf02f.jpg

           Моржи: фото моржа. Удивительное животное: бивни моржа и фотографии моржей.C:\Users\h\Desktop\0-02-05-2cf5dce753bd343816a79154dbe70356a7660de1972783c8099da1bbb195b80c_b963ee5c.jpg

 

V. Руханка.

VΙ. Розвʼязування задач.

СЛАЙД 10

Ось ми і звільнили Гену. Прямуємо тепер до «Засніженої ковдри задач» під якою ми знайдемо тюленя – Аркашу. (Скласти пряму і обернену задачі за малюнком,

проілюструвати умову до задачі кубиками LEGO. (Робота в парах))

                                   

  •          Молодці! Ви впоралися з цим завданням і звільнили Аркашу.

 

 

VΙΙ. Робота з геометричним матеріалом.

  •          Залишилось звільнити пінгвінчика, який не може вибратися з рибальської сітки. Та ця сітка незвичайна. Вона складається з геометричних фігур, які нам треба знайти і полічити. (Кількість фігур викладають цеглинками)

СЛАЙД 11

 

 

 

 

 

 

 

  •          назвіть геометричні фігури, які ви бачите?
  •          Викладіть цеглинками кількість трикутників?
  •          Покажіть, скільки чотирикутників ви нарахували.
  •          Викладіть стільки цеглинок, скільки овалів на малюнку.

І звільняємо останнього друга ведмедика.

Тепер вони разом будуть гратися і постараються більше не губитися.

VΙΙΙ. Самостійна робота на картках.

  •          А тепер, щоб вийти нам з цієї печери, необхідно знайти чарівне слово, яке допомагало нам впоратися з усіма завданнями протягом уроку і своїми чарами перенесе нас до класу. Щоб відгадати це слово треба виконати самостійну роботу.

доданок

1

7

4

4

0

6

доданок

5

2

4

2

1

4

сума

 

 

 

 

 

 


А – 10          У –8        Д – 6              Ж –6             Р – 9       Б –1


ΙX. Підсумок уроку

  •          От ми і у класі. Вам сподобалась подорож.
  •          Як ви гадаєте, чи добру справу ми зробили, врятувавши тварин?
  •          А чого ми навчилися?
  •          Що найбільше сподобалось?
  •          А зараз пропоную переглянути фотографії з Антарктиди, як там наші друзі поживають.

X. Рефлексія 

СЛАЙД 12 (Використовуючи цеглинки LEGO)

Бінарний урок з математики та англійської мови у 1-му класі НУШ ,,Додавання  та віднімання в межах десяти. Food.Lunch''

 

 

 

 

 

 

 

 

 

\

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 січня
Переглядів
20
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку