Конспект уроку математики в 1 класі
Тема: Складання таблиць додавання і віднімання числа 4. Складання та розвʼязок задач на знаходження суми та різниці
Мета: формувати уміння складати таблиці додавання і віднімання числа 4; вчити користуватися нею, удосконалювати навички розвʼязування математичних виразів; продовжувати роботу над складанням і розвʼязуванням задач; формувати вміння застосовувати математичне мовлення; розвивати пізнавальний інтерес, вміння працювати в команді, уміння долати труднощі; виховувати акуратність, дисциплінованість, почуття відповідальності, співчуття; виховувати у дітей любов до тварин, повагу до людей.
Хід уроку:
Ι. Організаційний момент
1. Привітання.
2. Мотивація навчальної діяльності, створення психологічного настрою
- Сьогодні урок математики у нас буде незвичайний. Чи любите ви зиму? А за що? Ви любите подорожувати?
- Тоді я пропоную здійснити подорож на материка, де навіть влітку панує зима. Це узбережжя Антарктиди. Антарктида – це суворий край, постійно вкритий величезними льодовиками. Температура повітря в деяких місцях досягає 90 градусів морозу. Навіть металеві речі ламаються в цих умовах, не витримуючи холодів. Лише на узбережжі цього суворого краю мешкають тварини, що харчуються рибою, якої багато в океані. Це такі тварини як білі ведмеді (слайд1), моржі (слайд2), тюлені (слайд3), пінгвіни (слайд4).
«Любі учні 1-Б класу! Допоможіть, будь ласка, знайти моїх друзів. Вони пішли гуляти до забороненого місця «Льодяної печери» і загубились. Допоможіть їх знайти. Ведмідь Борис.»
СЛАЙД 5
«
Любі учні 1-Б класу!
Допоможіть, будь ласка, знайти моїх друзів.
Вони пішли гуляти до забороненого місця «Льодяної печери» і загубились.
Допоможіть їх знайти.
Ведмідь Борис.»
ΙΙ. Актуалізація опорних знань.
Ознайомлення з правилами.
СЛАЙД 6
1 сходинка – це 4 цеглинки ; 2 сходинка – на 1 цеглинку менше; 3 сходинка – це на 1 менше, ніж друга ; 4 сходинка – це на 1 менше , ніж на третій.
ΙΙΙ. Вивчення нового матеріалу.
(Складання таблиці за допомогою наборів LEGO (робота в групах по 5-6 дітей)
ΙV. Закріплення вивченого матеріалу
СЛАЙД 8
V. Руханка.
VΙ. Розвʼязування задач.
СЛАЙД 10
Ось ми і звільнили Гену. Прямуємо тепер до «Засніженої ковдри задач» під якою ми знайдемо тюленя – Аркашу. (Скласти пряму і обернену задачі за малюнком,
проілюструвати умову до задачі кубиками LEGO. (Робота в парах))
VΙΙ. Робота з геометричним матеріалом.
СЛАЙД 11
І звільняємо останнього друга ведмедика.
Тепер вони разом будуть гратися і постараються більше не губитися.
VΙΙΙ. Самостійна робота на картках.
доданок |
1 |
7 |
4 |
4 |
0 |
6 |
доданок |
5 |
2 |
4 |
2 |
1 |
4 |
сума |
|
|
|
|
|
|
А – 10 У –8 Д – 6 Ж –6 Р – 9 Б –1
ΙX. Підсумок уроку
X. Рефлексія
СЛАЙД 12 (Використовуючи цеглинки LEGO)
\