Конспект уроку "Ми накриваємо на стіл"

Про матеріал

Працювати над вдосконаленням вмінь та навичок читання та перекладу; вчити учнів діалогічному та монологічному мовленню; сприяти розвитку мовномислительної діяльності під час роботи з текстом. Сприяти розвитку вміння сервірувати стіл, користуватися столовими приборами, формувати навички культурної поведінки за столом під час вживання їжі; сприяти розвитку самостійності.

Перегляд файлу

7 клас

Тема уроку: «Їжа та напої»

Підтема: «Ми накриваємо на стіл» (Wir dencken den Tisch)

Мета уроку:

  1. практична:
  1. працювати над вдосконаленням вмінь та навичок  читання та перекладу;
  2. вчити учнів діалогічному та монологічному мовленню;
  3. повторити лексичний матеріал по темі «Їжа».

 

  1. розвиваюча: сприяти розвитку мовномислительної діяльності під час роботи з текстом.
  2. виховна:  сприяти розвитку вміння сервірувати стіл, користуватися столовими приборами, формувати навички культурної поведінки за столом під час вживання їжі; сприяти розвитку самостійності.

 

Обладнання         підручник, малюнки, роздатковий матеріал, ноутбук.       

уроку                  

 

                                            Хід уроку                                          in der Küche

 

І Етап орієнтації          1) In welches Zimmer essen wir?             Im Esszimmer

 Im Wohnzimmer

 

                                       2) Wer deckt den Tisch? Der Vater

 Die Mutter

 Die Grossmutter

  1. Was bedeutet die Wörter «den Tisch decken»?

 

ІІ Етап покладання     Сьогодні ми повторимо слова по темі «Їжа», будемо читати   

           мети                   та перекладати текст, вчитися знаходити потрібну                            

                                      інформацію в прочитаному тексті, а також познайомимось

                                      із цікавою інформацією сервірування столу.

 

ІІІ Етап проектування                                      Plan

  1. Mundgymnastik.
  2. Wiederholung.
  3. Arbeit an dem Text.
  4. Dialogische und monologische Sprache.
  5. Zusammenfassung der Stunde.

 

ІV Етап виконання        Hört zu und sprecht mir nach!

         плану

 

1.Фонетична зарядка                          Sprichwörter

  1. Hunger ist der beste Koch.
  2. Der Appetit kommt beim Essen.

 

2. Повторення

Wiederholung                1. Впр.4 ст.26 (вчитель читає слова, а учні перекладають

                                      слова) фронтальна робота.

 

3. Arbeit an dem Text   1. Впр1 ст.25 (чит. Тексту по абзацам та переклад речень)

  фронтальна робота.

                               2. впр 2 ст.25 (фронтальна робота)

 Впр.3 (а,в) ст.25 (робота в групах)

 

4. Dialogische und          1) учні розповідають про столові прибори на німецькій мові

monologische Sprache    - Bei uns kamen die Tischgedecken

  • Wie heissen Sie? (Löffel, Gabel, Messer)
  • Sie erzählen über sich selbst.

Hört zu aufmerksam.

 2)  вчитель розповідає про сервіровку столу.

 3) учні сервірують стіл.

 4) das Spiel „Immer, manchmal, niemals“

 

Sportpause                     Ihr ermüdet sehr. Steht auf!

 5)                        Rätsel

  1. Im Wald gebär, im Wald wuchs. Ins Haus ging – versammelte sich alle herum.
  2. Hat Beine und Harne, haltet sich den Fussboden.
  3. Bei jedem ins Haus gibt es ein Wunder: die Brüder sind vier, aber die Mütze ist eins.

 6) Das Spiel „Darf man oder darf man nicht?

 7) Jetzt lesen wir die Ratschläge „Am Tisch“ (учні читають

 поради на німецькій мові)

 

V Контрольно-            Учні за допомогою листочків різного кольору оцінюють

оцінювальний              роботу своїх товаришів. Вчитель висловлює свою думку.

        етап                       А потім разом виставляє оцінки.

 

 

VI Етап                      

підведення

підсумків

  уроку

 

1. Пояснення                 1) намалювати столові прибори.

  домашнього                2) знайти загадки по темі «Їжа», «Столові прибори».

    завдання                    3) придумати самим загадки.

 

2.Підведення             Що ви нового та цікавого дізналися на уроці? Хто працював        підсумків                   найактивніше на уроці?

 

 

 

 

docx
Додано
5 липня 2018
Переглядів
580
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку