Сценарій турніру знавців німецької мови містить завдання, які можна запропонувати учням 5 - 7 класів під час проведення тижня німецької мови: візитка, корегування тексту, пантоміма, читання без помилок, бліц-опитування
Мета заходу: 1) поглиблювати знання школярів з німецької мови, збагачувати їхній
словниковий запас;
2) розвивати творчі здібності учнів;
3) заохочувати школярів до вивчення німецької мови
Перебіг заходу
Зустрічаються дві подруги.
І. Привітання команд
„Zwerge“: Guten Tag! Wir sind die Zwerge,
Gehen über Wissensberge,
Lernen fleißig, lernen viel,
Und vergessen nicht das Spiel.
„Engel“: Die deutsche Sprache ist sehr schwer,
Doch sie gefällt uns, Schülern, sehr.
Wir lesen, schreiben, singen viel
Und bald erreichen wir das Ziel.
- А тепер наше журі в складі Помиляйко Любові Василівни, завуча школи, Руденко Тетяни Олександрівни й Доценко Анастасії Владиславівни, вчителів школи, оголосить оцінки. Максимальна оцінка за привітання – 5 балів.
ІІ. Розмова про зимові канікули
ІІІ. Пантоміма
інша команда повинна це слово відгадати. Все зрозуміло? Отже, ми починаємо.
1) Це слово – іменник (Lehrer – Schüler). 2) Це слово-прикметник (kalt – heiß).
3) Це слово – дієслово (lesen – schreiben). 4) Це слово також дієслово (essen – singen). 5) Це слово-іменник, назва професії (Arzt – Putzfrau).
- А тепер оцінки від журі.
IV. Хто читає без помилок?
V.Виразне читання віршів уболівальниками
- А чи прийшов хто підтримати наші команди?
- Якщо так, то нехай принесе своїм командам додаткові бали. Вболівальники! Прочитайте напам’ять відомі вам вірші німецькою мовою.
Журі оголошує додаткові бали.
VI. Бліц-опитування
«Zwerge»
1. Третя буква німецького алфавіту.
2. Слово «зима» німецькою мовою.
3. Скажіть німецькою мовою «Ми граємо».
4. Скільки відмінків у німецькій мові?
5. Столиця Німеччини.
6. Що значить „Imperativ“?
7. Який прийменник вживаємо після дієслова „sich interessieren“?
8. «18» німецькою мовою.
9. Що значить „Weihnachten“?
10. Imperfekt von „machen“.
11. Як сказати німецькою мовою «з другом»?
12. Підберіть риму:
An dem Baum sind keine Blätter,
Kalt und windig ist das ______________.
«Engel»
1. Остання буква німецького алфавіту.
2. Слово «січень» німецькою мовою.
3. Скажіть німецькою мовою «Ми відповідаємо».
4. На що вказує артикль?
5. Столиця Австрії.
6. Imperfekt – це теперішній чи минулий час?
7. Назвіть допоміжні дієслова для утворення Рerfekt – минулого розмовного часу.
8. «Говори німецькою мовою!» по-німецьки.
9. Що значить „Schneeballschlacht“?
10. Imperfekt von „spielen“.
11. Як сказати німецькою мовою «ручкою»?
12. Підберіть риму:
Wie schön ist´s zur Winterzeit,
Vom Himmel es herunter ____________.
VIІ. Підбиття підсумків
Підготувала вчитель німецької мови
Роздольської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів
Гудкова Світлана Станіславівна
Anhang
II. Korrigiert die Fehler im Brief von Ronny!
Berlin, den 20 Dezember 2015
Lieber Ihor,
wie geht´s dir? Mir geht´s gut. Wir haben zwei Chewon Winterferien. Der Intwer ist da. Es ist kalt. Überall liegt Schnee. Wir spielen Chykeo, machen Schneeballschlachten und odreln. Bald ist Weihnachten. Das ist mein Lieblingsfest.
Wann hast du Efnier? Was machst du im Winter? Schreibe!
Dein Ronny
III. Pantomima
LEHRER
KALT
LESEN
ESSEN
ARZT
IV. Wer liest fehlerlos?
Wintertag
Wintermonat
Wintersport
Wintergarten
Winterkleider
Wintermantel
Wintermütze
Winterschuhe
Schneemann
Wetterkarte
Schlittschuh
Jahreskalender
Anhang
II. Korrigiert die Fehler im Brief von Ronny!
Berlin, den 20 Dezember 2015
Lieber Ihor,
wie geht´s dir? Mir geht´s gut. Wir haben zwei Chewon Winterferien. Der Intwer ist da. Es ist kalt. Überall liegt Schnee. Wir spielen Chykeo, machen Schneeballschlachten und odreln. Bald ist Weihnachten. Das ist mein Lieblingsfest.
Wann hast du Efnier? Was machst du im Winter? Schreibe!
Dein Ronny
III. Pantomima
SCHÜLER
HEISS
SCHREIBEN
SINGEN
PUTZFRAU
IV. Wer liest fehlerlos?
Wintertag
Wintermonat
Wintersport
Wintergarten
Winterkleider
Wintermantel
Wintermütze
Winterschuhe
Schneemann
Wetterkarte
Schlittschuh
Jahreskalender
№ з/п |
Назва конкурсу |
«Zwerge»
|
«Engel»
|
1. |
Привітання (max – 5) |
|
|
2. |
Коригування тексту (max – 5) |
|
|
3. |
Конкурс капітанів (max – 5) |
|
|
4. |
Пантоміма (max – 5) |
|
|
5. |
Читання слів (max – 12) |
|
|
6. |
Виразне читання віршів (1 вірш – 2 додаткових бала) |
|
|
7. |
Бліц-опитування (max – 12) |
|
|
|
Загальна сума балів |
|
|
Назва конкурсу |
«Zwerge»
|
«Engel»
|
Привітання (max – 5) |
|
|
Коригування тексту (max – 5) |
|
|
Конкурс капітанів (max – 5) |
|
|
Пантоміма (max – 5) |
|
|
Читання слів (max – 12) |
|
|
Виразне читання віршів (1 вірш – 2 додаткових бала) |
|
|
Бліц-опитування (max – 12) |
|
|
Загальна сума балів |
|
|
Назва конкурсу |
«Zwerge»
|
«Engel»
|
Привітання (max – 5) |
|
|
Коригування тексту (max – 5) |
|
|
Конкурс капітанів (max – 5) |
|
|
Пантоміма (max – 5) |
|
|
Читання слів (max – 12) |
|
|
Виразне читання віршів (1 вірш – 2 додаткових бала) |
|
|
Бліц-опитування (max – 12) |
|
|
Загальна сума балів |
|
|