Урок граматики "Дієслово"

Про матеріал

систематизувати знання учнів по темі «Дієслово»;практикувати учнів у вживанні дієслів в теперішньому часі, минулому та майбутньому. сприяти активізації мовномислительної діяльності під час роботи з граматичним матеріалом. звернути увагу учнів на залежність вміння щось робити від бажання робити це.

Перегляд файлу

7-8 клас

Урок граматики

Тема: «Дієслово»

Мета уроку:

  1. практична:
  1. систематизувати знання учнів по темі «Дієслово»;
  2. практикувати учнів у вживанні дієслів в теперішньому часі, минулому та майбутньому.
  1. розвиваюча: сприяти активізації мовномислительної діяльності під час роботи з граматичним матеріалом.
  2. виховна:  звернути увагу учнів на залежність вміння щось робити від бажання робити це.

 

Обладнання         Граматичні таблиці «Часові форми дієслів», підстановочна

уроку                   таблиця «Відмінювання дієслів», індивідуальні картки.

 

             Хід уроку                           

 

І Етап орієнтації          Що означає слово «дієслово»? Чим відрізняється

                                        вивчення граматичного матеріалу в німецькій мові від  

 української мови? Обгрунтуйте!

 

ІІ Етап покладання      1) систематизувати знання учнів по темі «Дієслово»         

            мети 2) практикувати учнів в вживанні дієслів в усіх

                                           часових формах.

 

ІІІ Етап проектування     Давайте сплануємо роботу:

                                                             План

  1.          повторення правил з граматичного довідника:
  1. особові закінчення дієслів;
  2. відмінювання дієслів;
  3. відміни дієслів;
  4. порядок слів в реченні;
  5. префікси в дієсловах;
  6. часові форми дієслів;
  1.          тренувальні вправи
  2.          підведення підсумків уроку.

 

ІV Етап виконання       

         плану

 

1.Повторення правил      1. Учні по довіднику згадують граматичні

      правила;

    2. відповідають на запитання вчителя.

2. Виконання                 учні працюють над уроками практикумами.

тренувальних вправ

 

 

V Контрольно-         Учні за допомогою листочків різного кольору оцінюють

оцінювальний         роботу своїх товаришів. Вчитель висловлює свою думку.

        етап                 А потім разом виставляє оцінки.

 

 

VI Етап                      

підведення

підсумків

  уроку

 

1. Пояснення                  1) повторити граматичні правила по довіднику.

  домашнього                  2) поставити речення в Perfect ma Imperfekt.

    завдання   

               

2.Підведення          Що ми сьогодні повторили? Які вправи були

    підсумків  найважчими? Які завдання вам сподобалися?

       уроку                Хто працював найкраще? і т.д.

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 липня 2018
Переглядів
379
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку