Конспект уроку "Вік"

Про матеріал
Конспект уроку включає в себе таку мету: повторити лексичні одиниці теми: balloon, birthday, star, candle, cake, party; назви кольорів, цифри 1-10 та сприяти розумінню їх на слух; розвивати уміння вести бесіду згідно з ситуацією, запитувати і говорити про свій вік; розвивати вміння правильно вимовляти англійські звуки; практикувати у вживанні граматичну структуру How old are you? I am ... How old is he/she? He/She is…; повторити вивчені літери; формувати вміння розуміти англійську мову, сприймати на слух слова та фрази; виховувати культуру спілкування, формувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Перегляд файлу

Дата: 15.02.2021

Тема: Вік

Мета: повторити  лексичні одиниці теми: balloon, birthday, star, candle, cake, party; назви кольорів, цифри 1-10 та сприяти розумінню їх на слух; розвивати уміння вести бесіду згідно з ситуацією, запитувати і говорити про свій вік; розвивати вміння правильно вимовляти англійські звуки; практикувати у вживанні граматичну структуру How old are you? I am ... How old is he/she? He/She is…; повторити вивчені літери; формувати вміння розуміти англійську мову, сприймати на слух слова та фрази; виховувати культуру спілкування, формувати інтерес до вивчення іноземної мови.

Обладнання: презентація.

Хід уроку

  1. Організаційна частина

1.1 Привітання

-Hello, children! My name is Ksenia Eugenivna. I’m your teacher today. Take you seats.

1.2 Введення в іншомовну атмосферу

Happy birthday!

Ten little stars

Phonic songs

How old are you?

Phonic songs

-Please look at the board, now I will read the poem, and you listen (Будь ласка подивіться на дошку, зараз я прочитаю скоромовку, а ви уважно слухайте)

-Read after me line by line (Читати після мене рядок за рядком)

-Read with me (Читаємо за мною)

-Read without me (Читаємо без мене)

-Who wants to read? (Хто хоче читати?)

  1. Основна частина

2.1 Повідомлення теми уроку

Як ви вже здогадалися, тема нашого уроку буде зв’язана з днем народження. На цьому уроці ми дізнаємося, як можна привітати свого друга з днем народження на англійській мові та багато іншого. Let’s start our lesson.

2.2 Повторення вивченої лексики

Pupils look at the pictures and name the words: a cake,  a balloon,  a star, a candle, a present. Chant. Pupils say the words with a rhythm, then one word disappears, pupils say the chant again, than another word disappears and so on, till the all words disappear.

Повторення пісні «Happy Birthday»

- It is Teddy’s birthday today and we are going to wish him many happy returns of the day. Let’s wish him a happy birthday together. Teacher and pupils sing the song:

Happy Birthday to you/2

Happy Birthday dear Teddy

Happy Birthday to you.

2.3 Навчання читання

1) Pre – Reading Activity (Етап підготовки техніки читання)

Revision of the numbers from 1-10. Повторення римівки «One little, two little…»

-But we don’t know how old is our teddy? Let’s count from 1 to 10.

-Але ми не знаємо скільки років нашому ведмедику. 

-Щоб запитати його треба повторити числівники від 1 до 10.

Учитель показує  на дошці  картки – числа  від 1 до 10 та називає їх англійською мовою. Повторення римівки і показ відповідних числівників.

2) While Reading. (Етап техніки читання)

1) Вивчення та практика нових фраз:

-How old are you?

-I am… .

-How old is he/she?

-Now we are going to learn how to ask smb about age. (Хорове опрацювання, повторення слів he/she).

-So, let’s ask our teddy  «How old are you?» (Учні запитують, ведмедик відповідає і навпаки).

2) Speaking.Pair work. Робота в парах.

Children ask and answer a question. Учні ставлять питання «How old are you?» один одному і відповідають на нього.

3) Post – Reading Activity. (Етап перевірки розуміння тексту)

Вчитель вказує на кульки з цифрами малюнка – учні називають вік дітей.

Teacher asks several pupils the question pointing to different children in the poster.

2.4 Фізкультхвилинка (відео)

2.5 Практичне використання вивченого матеріалу

-Teacher explains to pupils that they are going to listen to the audio and draw a certain amount of candles on the cakes according to what the speaker says.

1. She is eight.

2. He is ten.

3. He is six.

4. She is nine.

5. She is seven. 

6. He is four.

  1. Заключна частина

3.1 Home task

Teacher asks pupils what did they do at the lesson and give them sweet presents from Teddy.

3.2 Підсумок

-Children toss a ball to each other asking and answering questions «How old are you?»,

«How old is he/she? –  He/She is…(six/seven/eight)». (Діти передають м’яч один одному по колу, запитуючи про вік)

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
19 грудня 2022
Переглядів
273
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку