Конспект уроку "Modal verb must"

Про матеріал
Я створила цей конспект для уроку за темою: "Must/mustn't". Мета уроку: Мета (для вчителя) • навчити використовувати модальне дієслово «Must» в усній і письмовій мові; • розвивати вміння якісно виконувати свої повсякденні справи та ставитися старанно до навчання. Мета (для учня) • навчитися застосовувати модальге дієслово «Must»; • дізнатися про важливість відповідального ставлення до своїх щоденних справ та навчання. Обладнання та матеріали: мультимедійне обладнання, відео, презентація, роздатковий матеріал з вправами по темі уроку, посилання на інтерактивні завдання.
Перегляд файлу

Англійська мова, 6 клас

Тема: Модальне дієслово «Must/Mustn’t»

 Мета (для вчителя)

  • навчити використовувати модальне дієслово «Must» в усній і письмовій мові;
  • розвивати вміння якісно виконувати свої повсякденні справи та ставитися старанно до навчання.             

  

Мета (для учня)  

  • навчитися застосовувати модальге дієслово «Must»;
  • дізнатися про важливість відповідального ставлення до своїх щоденних справ та навчання.                                                                                                                                                                                                                                 

 

Обладнання та матеріали: мультимедійне обладнання, відео, презентація,  роздатковий матеріал з вправами по темі уроку, посилання на інтерактивні завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап. Прийом.

Зміст роботи

Етап І

Привітання. Введення в іншомовне

середовище.

 

Прийом 1

Пісня «It’s  a beautiful day?»

 

Повідомлення цілей уроку:

 

 

 

 

Етап ІІ

Введення нової теми.

 

Прийом 1

Гра «Bamboozle» -відповіді на питання. Робота в командах.

 

 

 

 

 

Прийом 2

Презентація нової граматичної структури та правил утворення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап ІІI

Тренування вивченого матеріалу.

 

Прийом 1

Виконання вправи до тексту true/false.

 

 

Прийом 2

Практика у мовленні.

Iнтерактивна гра «must/mustn’t»

 

Прийом 3

Виконання вправи до тексту «multiple choice».

 

Прийом 4

Виконання вправи до тексту «make it right».

 

 

Етап IV

Підсумки уроку.

Пояснення домашнього завдання.

 

 

 

 

 - How are your?

 - I’m  great.

 - How are you?

 - I’m  so so.

 

 

 Активне виконання пісні.

 

 

Dear students, today we are going to learn the modal verb «Must» - when to use and how to form. We are going to practise it in our speaking and writing.

 

 

 

 

 

 

Do you like swimming?

Yes, I do.

Do you like eating pasta?

Yes, I do.

Do you like doing your homework?

No, I don’t.

 

 

There are a lot of things we like but there are others we don’t. Let’s get back to them. To do this we are going to read this text.

-         Vlad start!

-         Thank you.

-         Bogdan continue.

-         Ok…

-         Pay attention to the sentence: «You must do your homework»…does it mean they like it?

-         No…

So look at the screen. You can see the meaning of the verb must and the rules how to form it. Please write it down.

 

 

 

 

 

 

Діти працюють в парах та виконують письмово вправу. Потім разом перевіряємо.

 

 

 

 

 

Діти по черзі вибирають стверджувальну або заперечну форму модального дієслова. Одразу можуть бачити чи їхній варіант правильний.

 

 

 Діти вибирають один з трьох запропонованих варіантів відповіді.

 

 

 

 

 Вправа на виявлення помилок. Учні по черзі виконують разом  вправу.

 

 

 

Today we have worked hard and learnt new modal verb that demonstrates obligation and prohibition. We have practised it in different exercises.

 You will do more at home, so write down your homework.

Ex. 4 (worksheet). Draw a picture of your school and write about the rules like in exercises 1. 


 

 

 

Критерії оцінювання (складання речень: письмова форма) 12-бальна система:

- складання речень, правильна побудова - 7

-         кількість речень – 2 бали - за 10 речень, 1 бал за -7, менше 7 - 0 балів.

- використання нової лексики - 2

 

Зворотній зв’язок:

- Ти дуже правильно та гарно вимовляла слова під час читання.

- Ти активно працював на уроці, але запам’ятай, що після модального дієслова  «Must»

        не вживається частка «to».

    - Ти не була уважна виконуючи вправи, бо коли я тебе питала, ти не знала, на якому ми реченні зупинилися, слід уважно стежити наступного разу, щоб зрозуміти матеріал.

    - Зверни увагу на 4 речення…дієслово  «Must» не може вживатися, коли ми даємо дружню пораду, але інші речення дуже влучні.

    - Ти не хотіла працювати в парі, коли я просила разом зробити вправу, тому Марії і тобі було важче поодинці впоратися із завданням.