План – конспект
«Урок фізичної культури з елементами футболу.»
Модуль: «Футбол»
Мета уроку:
Завдання уроку:
1.Основи техніки та тактики гри.
2.Повторити удари по м’ячу , ногою .
3.Повторити зупинки , ведення маяч .
4.Навчальоно- тренувальна гра в тенісбол.
Тип уроку:Навчально – тренувальний.
Метод проведення:фронтальний, груповий, поточний.
За характером навчальний урок:удосконалення та закріплення умінь та навичок із поєднанням між предметними зв’язками .
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: м’яч футбольний, фішки, секундомір, драбина координаційна, манішки , хромбук, свисток , 2 А4 , прапори країн , відомі українські діячі в формі картинок.
Частини уроку |
Зміст уроку |
Дозування |
Загально-методичні вказівки |
І Підготовча 13 хв.
|
1..Шикування в одну шеренгу, привітання.
2.Правила техніки безпеки. Вимірювання ЧСС за 10 с
3.Відео показ матеріалу «Тактика нападу у футболі.»
4. Повідомлення завдання уроку.
5. Ходьба та її різновиди
- на носках; - на п’ятках; - на внутрішній стороні стопи; - на зовнішній стороні стопи
6. Біг та його різновиди
- звичайний біг;
- з закиданнямгомілки; - з високим підніманням стегна; -приставним кроком правим боком; - приставним кроком лівим боком; - спиною вперед - біг з прискоренням.
7. Ходьба на відновлення дихання.
8.Перешикування із однієї шеренги в дві, і поділом на пари.
9. Загально розвиваючі вправи на координаційній драбинці .
Вправа №1 AnkleBounces(стрибки носок вперед) В. п. – ноги нарізно, руки на поясі
Вправа №2HighKnees(Біг з високим підніманням колін) В. п. – ноги нарізно, руки на поясі
Вправа №3 Почергові стрибки В. п. – ноги нарізно, руки на поясі
Вправа №4 HotScotch(cтрибок – ноги нарізно) В. п. – ноги нарізно, руки на поясі
Вправа №5 Гачки – стрибкив середину -назовні В. п. – ноги нарізно, руки на поясі
Вправа №6 Біг в сторону з високим підніманням колін В. п. – ноги нарізно, руки на поясі
|
1хв.
30с.
4 хв.
30 с.
1 хв.
15 с 15 с 15 с 15 с
3 хв.
30 с
25 с 25 с
25 с
25 с
25 с 25 с
30 с
30 с
5 хв.
к-сть повторів 2
к-сть повторів 2
к-сть повторів 2
к-сть повторів 2
к-сть повторів 2
к-сть повторів 2
|
В одну шеренгу за зростом-шикуйсь!
Звернути увагу на самопочуття учнів. Звернути увагу на учнів з пульсом більше ніж 15.
Додаток 1 .
Формулювання теми уроку, Мобілізація учнів до виконання завдань основної частини уроку.
«Направо в обхід, кроком Руш!» Руки на поясі, Руки за голову, Руки на поясі, Руки в сторони. Зберігати постанову.
Дистанція два кроки
В середньому темпі.
Вправи виконувати по діагоналі спортивного майданчика. Стежити за роботою рук та ніг. Зберігаючи дистанцію. Дихання глибоке. Слідкувати за правильністю виконання вправ;
Темп виконання – повільний
У шаховому порядку
Виконання стрибків однією ногою в кожне відділення почергово з рухом вперед
Виконання бігу в кожне відділення двома, коліна максимально догори
Виконання почергових стрибків двома-однією в кожне відділення
Виконання почерговихстрибків двома – ноги нарізно в кожне відділення
Виконання стрибків двома почергово в середину - назовні– в середину – назовні, перетинаючи драбину
Виконання швидкого бігу в кожне відділення почергово, з високим піднімання колін
|
ІІ Основна 30 хв.
|
1. Вправа для розвитку координації і точності рухів. «Вправа хто спритніший» Учні діляться по-парам і перед ними розташовані 5 фішок різного кольору, задача учнів бігти на місці і «по сигналу очі – зловитися за очі , за сигналом ніс – зловитися за ніс і т.д.» , якщо вчитель сказав колір фішки взяти її першим чим візьме твій суперник . Рухлива гра триває до 5 перемог одного з учнів.
2 Різновиди зупинки м'яча та ударів по м'ячу в русі: - удосконалення техніки зупинки м'яча внутрішньою стороною стопи;
- закріплення техніки зупинки м'яча підошвою;
- повторення техніки ударів по м'ячу внутрішньою стороною стопи: а) удари по м'ячу, що котиться назустріч; б) удари по воротах на точність після ведення м'яча
3. Естафета з між предметними зв’язками . 1)Учні діляться на дві команди . Їхня завдання обвести конуси зіг загом , після цього вони добігають до етапу де потрібно взяти один прапор країни і знайти її назву у коробці і покласти на акурш білого паперу . Один учень має право взяти лише один прапор і співставити назву країни , яка написана на англійській мові . І після того як учень поклав один прапорець і одну назву він передає естафету іншому учаснику команди. Гра триває до того часу поки в однієї команди не буде складено правильно вісім правильних відповідей.
- Естафета номер 2 Учні діляться на 2 команди після цього виконують ведення неробочою ногою , доводять м’яч до стола де знаходяться картинки відомих Українських письменників і їхня імена . На цьому етапі вони повинні підібрати правильне ім’я і фамілію письменника якщо правильно вчитель кладе +або- і учень повертається до своєї команди і передає естафету. Гра триває до 8 правильних відповідей .
4.Навчально-тренувальна гра «Тенісбол» Гра ця ведеться точно по волейбольним правилами: м'яч так само розігрується на майданчику однієї команди трьома ударами. Причому кожен має право вдарити по м'ячу один раз ногами або головою. Перед ударом м'яч один раз може торкнутися землі. Подачі і рахунок - все, як у волейболі. Тому, що сітка висить низько, майданчик нагадує тенісну, і тому цю гру інколи називають ще й тенісбол.
|
5 хв
2 хв.
2 хв.
2 хв.
5хв
5хв
9хв.
|
Стежити за правильність виконання вправи
Стежити за тим щоб учні взяли правильний колір фішки.
Мета – швидко зайняти правильне вихідне положення та своєчасно погасити швидкість м'яча. Стопа розвернута назовні на 90. Робота у парах.
Мета – точно розрахувати місце приземлення м'яча. Носок ноги піднятий вгору під кутом 30-40 Удар починати з одночасного згинання стегна і повороту назовні ударної ноги. У момент удару і проводки стопа знаходиться строго під прямим кутом до напрямку польоту м'яча.
Стежити за правильністю обведення конусів .
Правильністю виконання заключного етапу один учень може класти лише один прапор і одну назву
Вчитель після того як учень поклав прапор і назву кладе + (це правильно або - (не правильно)
Додаток 2.
Правильністю виконання заключного етапу один учень може класти лише одну фотографії і одне ім’я
Вчитель після того як учень поклав кладе + (це правильно або - (не правильно)
Додаток 3. Подача виконується ударом по м'ячу від задньої лінії.
Трійка – три на три. Три торкання на команду (двічі підряд торкатися м'яча одному гравцеві не можна) плюс одне торкання об майданчик.
Команда (гравець) виграє очко, якщо супротивник здійснює помилку. У всіх дисциплінах (сингли, крос-дабл, пари і трійки) матчі граються до двох виграних сетів. Сет вважається виграний 66 командою (гравцем) що першою набрала 11 очок з мінімальною різницею в два очки (11:9). Інакше, гра продовжується до тих пір, поки різниця не досягне двох очок (12:10, 13:11, і так далі).
|
ІІІ Заключна 4 хв.
|
1. Шикування в 1 шеренгу. Вправи на відновлення дихання. Вимірювання частоти серцевих скорочень за 10 с.
2. Рефлексія.
3. Підбиття підсумків уроку.
4. Домашнє завдання |
1 хв.
1 хв.
2 хв. |
Не затримувати дихання, спокійно рахувати удари.
Зворотній зв’язок від учнів.
Оцінити роботу учнів на уроці їх активність, самостійність, відзначити кращих.
Присідання 2 підходи по 25 разів |
Додаток 1.
https://www.youtube.com/watch?v=c3EqqEDEugM
Додаток 2.
Додаток 3.