Конспект уроку з англійської мови
підготувала студентка 4 курсу
факультету української філології
групи УАФ-17
Сухіна Леся Миколаївна
Урок № 3 Дата 23.02.2021р Клас 8 – Б ш
Тема: «Listening to music»
Підтема: «Musical instruments»
Сфера спілкування: публічна
Тематика ситуативного спілкування: Музика
Мовний інвентар: лексичний матеріал: a flute, a kobza, a guitar, a French horn, a violin, a double bass, a cello, a saxophone, bagpipes, a bandura, an accordion, a xylophone, a drum, a piano, an organ.
Мета уроку (як намір вчителя):
На кінець уроку учні вміють:
Обладнання уроку: дошка, підручник, відео та аудіоматеріал.
Методи: метод бесіди, вікторина.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу
Схематичний план уроку
І. Початок уроку. Організація класу.
1. Привітання. (1 хв.)
2. Повідомлення теми і мети уроку. (2 хв.)
ІІ. Основна частина уроку.
1. Введення в іншомовну атмосферу. (3 хв.)
2. Робота з невідомими словами. Ex.3(a), p. 97 (5 хв.)
3. Вікторина «Вгадай інструмент» (6 хв.)
4) Виконання вправи Ex.3(b), p. 97. (3 хв.)
5) Читання тексту та виконання завдання до нього Ex.4, p. 98. (10 хв.)
6) Повторення граматичного матеріалу (типи питань) (5 хв)
7) Виконання вправи пов’язаної з граматичним матеріалом Ex.8 (1-3), p. 99 (5 хв)
ІІІ. Заключна частина уроку.
1. Підбиття підсумків. (2 хв.)
2. Рефлексія. (1 хв.)
3. Пояснення домашнього завдання. (2 хв.)
І. Початок уроку. Організація класу.
1.Привітання. Бесіда з черговим. Перевірка присутніх
T: Good morning, boys and girls. How are you today? Who is absent today?
2. Пред’явлення теми та мети уроку.
T: Today we will speak about musical instruments. I hope it will be interesting for you. So let’s go!
ІІ. Основна частина уроку.
1. Введення в іншомовну атмосферу
T: Do you know something about musical instruments?
T: I propose you to watch a video.
Перегляд відео «I am the Music Man»
T: Do you like this video?
T: Great! Let`s continue our work.
2. Робота з невідомими словами. (Ex.3(a), p. 97.)
T: Open your books on page 97
T: Let`s write down new words.
A flute /flu:t/ флейта
A kobza /kobza/ кобза
A guitar /gi`ta:/ гітара
A French horn /frentʃ'hɔːn/ валтрона
A violin /vaiə’lɪn/ скрипка
A double bass / ˈdʌbl, beɪs / контрабас
A cello /‘tʃeləʋ/ віолончель
A saxophone /‘sæksə‚fəʋn/ саксофон
Bagpipes /‘bæg‚paɪps/ волинка
A bandura /bandura/ бандура
An accordion /ə’kɔ:rdɪən/ акордеон
A xylophone /‘zaɪlə‚fəʋn/ ксилофон
A drum /drʌm/ барабан
A piano /pi:’ænəʋ/ піаніно
An organ /’ɔ:rgən/ орган
3) Quiz
T: Good work. And now let`s listen to the sounds and try to guess what is the instrument.
4) Виконання вправи (Ex.3(b), p. 97.)
T: Great! Now you need to write the names of the instruments under the correct heading.
5) Читання тексту та виконання завдання до нього (Ex.4, p. 98)
T: Let`s read the text exercise 4. Read what children say about the musical instruments they play. After this match their stories to the photos.
6) Повторення граматичного матеріалу (типи питань)
T: Good work. We have little time so I propose to remember types of questions.
What types of questions do you know?
Загальне запитання
Якщо на питання треба відповісти «так» або «ні», то це загальне питання. Його ще називають “Yes / No question”. Загальна схема для такого питання виглядає так:
допоміжне або модальне дієслово + підмет + присудок + додаток + інші члени речення.
Do (допоміжне дієслово) you (підмет) play (присудок) computer games (додаток)? – Ти граєш в компьютерні ігри?
Can (модальне дієслово) you (підмет) do (присудок) it (додаток) for me (інші члени речення)? – Ти можеш для мене це зробити?
Спеціальне запитання
Воно вимагає докладної і розгорнутої відповіді. Спеціальні питання в англійській мові відрізняються тим, що вони можуть бути задані до будь-якого члена речення. Порядок слів у таких питаннях такий же, як і в загальному, тільки на початку треба поставити одне з питальних слів:
What? – Що?
When? – Коли?
Where? – Де?
Why? – Чому?
Which? – Котрий?
Зверніть увагу, всі питальні слова починаються з wh, тому такий тип питань ще називається “Wh-questions”.
А ось так виглядає формула, по якій будують спеціальне питання:
питальне слово + допоміжне або модальне дієслово + підмет + присудок + додаток + інші члени речення.
Where (питальне слово) are (допоміжне дієслово) you (підмет) going (присудок)? – Куди ти йдеш?
Альтернативне запитання
Подивіться на назву цього типу питань – «альтернативне», значить, що в питанні повинен бути вибір між двома варіантами. Таке питання можна задати до будь-якого члену речення. І найголовніше – тут завжди ви зустрінете сполучник or (або). Формула така ж, як в загальному питанні, але треба не забути поставити or там, де потрібно.
They finished writing the article at 6 p.m. – Вони закінчили писати статтю в 6 вечора.
Did they finish writing the article in the morning or at night? – Вони закінчили писати статтю вранці або ввечері?
Did they finish writing or reading the article? – Вони закінчили писати або читати статтю?
Розділове запитання
Порядок слів у такому питанні, як в звичайному реченні. І тільки в кінці такого речення ми зустрінемо питання, яке називається tag. У українській мові теж є таке питання, і звучить воно так: «чи не так?» / «Не так?» / «Так?». Для того щоб утворити tag-question, допоміжне дієслово і підмет треба поставити в кінець речення. Є два способи утворення такого питання в англійській мові:
Початок речення стверджувальне + коротке заперечне питання.
He reads a book, does not he? – Він читає книгу, чи не так?
His friend is German, is not he? – Його друг німець, чи не так?
Початок речення заперечення + коротке стверджувальне питання.
She does not go to the church, does she? – Вона не ходить до церкви, чи не так?
He is not at the meeting, is he? – Він не на зустрічі, чи не так?
Питання до підмета
Потрібно взяти стверджувальне речення, прибрати підмет і замість нього поставити who (хто) або what (що). Ніякі допоміжні дієслова не потрібні. Є лише один нюанс – в теперішньому часі додаємо закінчення -s до дієслова.
Who invites guests for the party? – Хто запрошує гостей на вечірку?
What makes you feel upset? – Що змушує тебе сумувати?
What happened to us? – Що трапилося з нами?
7) Виконання вправи пов’язаної з граматичним матеріалом (Ex.8 (1-3), p. 99)
ІІІ. Заключна частина уроку.
1. Підбиття підсумків.
Today we worked with interesting theme. I hope you learnt a lot of information. I am happy that we work together. It was a really excellent work. Keep it up!
2. Рефлексія.
Now let`s everyone say that he learned or understood in the lesson. What do you like or dislike in the lesson?
1. Today I have known (about)…
2. … was interesting to me
3. …. was difficult for me
4. I did exercises …
5. I have understood that …
3. Пояснення домашнього завдання.
Your hometask is exercise 8 (4-6) p. 99