Календарно-тематичне планування з англійської мови для 8 класу ІІ семестр ( за підручником О. Карпюк зі змістовими лініями ( 3 години на тиждень))

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 8 класу ІІ семестр ( за підручником О. Карпюк зі змістовими лініями ( 3 години на тиждень))
Перегляд файлу

8 клас

(Карпюк О. Д. English (Year 8) (Англійська мова (8-й рік навчання)) : підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль : «Видавництво Астон», 2016)

ІІ семестр ( 3 години та тиждень )

№ уроку

Дата

Тема

Очікувані результати

Змістові лінії

Лексика

Граматика

Говоріння

Аудіювання

Читання

Письмо

Домашнє завдання

Примітка

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і  безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Unit 3.Your preferences .Do you need a book? (Шкільна бібліотека)

 

50

 

Чи потрібна тобі книга?

- аргументувати

свій вибір, точку зору, власну думку;

- розпитувати з

метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;

- пропонувати

щось та приймати або відхиляти пропозицію;

  •                    висловлювати

свої враження, почуття та емоції у звязку з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо);

  •                    надавати

схвальну/несхвальну оцінку подіям,

ситуаціям, вчинкам і діям;

  •                    просити і

надавати пораду пояснення, допомогу;

  •                    коментувати

статистичні дані

  •                    описувати

людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події

  •                    характеризуват

и якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьм

  •                    висловлювати

власне ставлення до поведінки та вчинків людей;

  •                    порівнювати

предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища

 

 

Обговорює

розмаїття

літературної

спадщини.

 

 

Лексичні одиниці з теми Впр.1(с.115)

Present Continuous

Бесіда на тему :Чи потрібна тобі книга?

 

Впр.1(с.114)

Впр.1(b)

(с.115)

Переказ тексту Впр.1(с.115)

 

51

 

Книги наші друзі та вчителі

 

 

Впорядковує

власний робочий

день з

дотриманням

здорового

способу життя.

 

Лексичні одиниці з теми Впр.3(с.116)

Past Continuous

Впр2(а) (с.116)

Впр.1,(с.125)

Впр.3(с.116)

Впр.2(b),(с.116)

Підготувати розповідь про улюблену книгу

 

52.

 

Моя улюблена книга

 

Дискутує довкола

питань про свою

роль і місце у

сучасному

мультилінгваль-

ному та

полікультурн

середовищі.

 

 

Повторення лексичних одиниць з попередніх уроків

Future Continuous 

Впр4 (с.117)

Завдання на картках (НО)

Текст поданий вчителем.

Граматичні вправина вживання FutureContinuous

Виконати переклад речень в зошиті.

 

53.

 

Література мій улюблений урок

 

Обговорює

розмаїття

літературної

спадщини.

 

 

Лексичні одиниці Впр.5,(с.117)

Повторення Present Simple

Впр5,(с.117)

 

Впр5,(с.117)

Граматичні вправи на вживання PresentSimple

Переказ тексту Впр.5,(с.117)

 

54.

 

Жанри літератури

 

Пояснює правила

поведінки у

закладах

культури.

 

 

Повторення лексичних одиниць з попереднього уроку

Повторення вживання Past Simple

Бесіда по тексту :Жанри літератури

Діалог “Choosing a Book” (НО)

Текст “Books” (НО)

Граматичні вправи на вживання PastSimple

Виконати переклад речень в зошиті.

 

55.

 

Відомі англійські та американські письменники

 

Обговорює

розмаїття

літературної

спадщини.

 

 

Попередні ЛО з тем

Повторення вживання Future Simple

Впр.6,(с.119)

Впр9,(с.121)

Впр.7,(с.119)

Впр8,(с.121)

Впр9,(с.121)

Підготувати розповідь про улюбленого автора

 

56.

 

Книги у нашому житті

 

 

Впорядковує

власний робочий

день з

дотриманням

здорового

способу життя.

 

Попередні ЛО з теми

Active and Passive Voices

Впр.1,(с.122)

Діалог “The Last Book I’ve Read” (HO)

Впр.3,(с.123)

Впр.2,(с.122)

Впр.4,(с.123)

 

57.

 

Чи гарний ти читач?

 

Пояснює правила

поведінки у

закладах

культури.

 

 

Попередні ЛО з теми

Active and Passive Voices

Впр.6,(с.124)

Збірник текстів ля аудіювання

Впр.6,(с.124)

Текст поданий вчителем

Впр.5,(с.124)

Впр.7,(с.125)

 

58

 

Шкільна бібліотека

 

Пояснює правила

поведінки у

закладах

культури.

 

 

Попередні ЛО

Passive voice

Впр2,(с.126)

 

Впр.2a (с.126)

Впр.2b (с.126)

Впр.3,(с.127)

Впр.4(с.127)

 

59.

 

Популярний англійський письменник Алан Мілин

 

Обговорює

розмаїття

літературної

спадщини.

 

 

Лексичні одиниці з теми Впр.7,(с.128)

Active Voice

Впр.6(а),

(с.127

Впр.6(с),(с.127)

Впр.6(b),(с.127)

Впр.7,

(с.128)

Впр.7,(с.128)

Написати про останню прочитану книгу

 

60.

 

Книга-наш характер.

 

Дискутує довкола

питань про свою

роль і місце у

сучасному

мультилінгваль-

ному та

полікультурн

середовищі.

 

 

Лексичні одиниці з теми Впр.8,(с.133)

Passive Voice

Впр.1,(с.129)

Впр.2,(с.129)

Впр.8(b),

(с.132)

Впр8(а),(с.132)

Впр.7,(с.132)

 

61

 

Світ книг

Дискутує довкола

питань екології

життя та здоров’я

людини.

 

 

 

Лексичні одиниці з теми

Passive Voice

Впр.3a (с.130)

Впр.4 (с.131)Впр.5 (с.131)

 

 

Впр.3b (с.130)

Впр.6 (с.131)

 

62

 

Розвиток граматичних  навичок

 

 

Впорядковує

власний робочий

день з

дотриманням

здорового

способу життя.

 

Лексичні одиниці з теми

Active and Passive Voices

Впр.9 (с.134)

Збірник текстів для аудіювання

Текст поданий вчителем.

Граматичні вправи

Виконати переклад речень в зошиті

 

63

 

Мої улюблені автори та книги

 

Обговорює

розмаїття

літературної

спадщини.

 

 

Лексичні одиниці з теми

Active and Passive Voices

Обговорення проекту

Вірш-загадка

Вірш “My Book”

Написання листа

Виготовити постер «My Favourite Author and His Books»

 

64

 

Улюблена книга мого друга.

Пiдсумковий урок з вивченої теми

 

 

Впорядковує

власний робочий

день з

дотриманням

здорового

способу життя.

 

Попередні ЛО з тем

Active and Passive Voices

Впр.10,(с.134)

 

Впр.1,(с.135)

Впр.2,(с.136)

Впр3,(с.136)

 

Music is heard everywhere (Музику чути всюди)

 

65

 

Музика навколо нас

  •                    описувати

людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події

  •                    характеризуват

и якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьм

  •                    висловлювати

власне ставлення до поведінки та вчинків людей;

  •                    порівнювати

предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища

 

Проектує власні

повсякденні дії на

захист довкілля

та збереження

ресурсів.

 

 

 

Лексичні одиниці з теми Впр.2,(с.138-139)

Passive voice

Впр.1,(с.137)

Впр.2(a),(с.138)

Діалог  “I’dLoveto!” Завдання на картках (НО)

Впр.1(с),

(с.138)

Впр.3(с.139)

Впр.2(b),

(с.139)

 

66.

 

Яка музика тобі подобається?

 

 

Наводить

приклади впливу

музики на

здоров’я і

самопочуття.

 

Попередні ЛО з теми

Active Voice

Впр.6 a,(с.140)

Впр.7,(с.141)

Впр.4,(с.140)

Впр6(b),

(с.140)

Впр.5 (с.140)

Впр6(с),(141)

 

67.

 

Як стати хорошим музикантом?

 

Пояснює правила

поведінки у

закладах

культури.

 

 

Попередні ЛО з теми

Passive voice

Впр.1(с), (с.142)

Впр.1(а),(141)

Впр.2(а),(143)

Впр1(b),(с.142)

Впр.2(b),(144)

Впр.3,(с.144)

Впр.4,

(с.144)

 

68.

 

Стилі музики

 

 

Наводить

приклади впливу

музики на

здоров’я і

самопочуття

 

Лексичні одиниці з теми Впр.7,(с.146)

Past Simple Passive

Впр.5,(с.145)

Впр.1,(с.149)

Впр.7,(с.146)

Впр.1,(с.146)

Впр.2,

(с.147)

 

69

 

Улюблені мелодії. Розвиток граматичних  навичок

 

 

 

Обговорює

можливості

замовлення

квитків онлайн.

 

 

Впр.3,(с.147)

Впр2,(с.149)

Впр.5,(с.145)

Впр.5,(с.148)

Впр.6(с.148)

Впр.4 (с.147)

 

70.

 

Моя улюблена група

 

Пояснює правила

поведінки у

закладах

культури

 

 

Лексичні одиниці з теми Впр.4(b),

(с.151)

Past Simple Passive

Впр3,(с.149)

Впр3,(с.149)

Впр.4(а),(с.150)

Впр.5(а,b),(с.153)

Впр.4(b),(с.151)

 

Впр.5 c,(с.153)

 

71.

 

Музика в нашому житті

Розвиток граматичних  навичок

 

 

Наводить

приклади впливу

музики на

здоров’я і

самопочуття

 

 

Past Simple Passive

Впр.6 ,(с.153)

Впр.3,(с.158)

Текст “Instrumentsin an Orchestra”

Завдання до тексту (НО)

Впр.4(с),(с.151)

Граматичні вправи

Виконати переклад речень в зошиті.

 

72.

 

Моя улюблена співачка/співак.

Розвиток навичок читання

 

 

 

Обговорює

можливості

замовлення

квитків онлайн.

Лексичні одиниці з теми Впр1,(с.156)

 

Впр.7(b),(с.154)

Впр.2(b),(с.157)

Впр.1(а),(с.155)

Впр.7(а),(с.153)

Впр.1(b),(с.157)

Впр.2(а),(с.157)

Впр.8,(с.155)

 

73.

 

Улюблена пісня на радіопередачі.

Проектує власні

повсякденні дії на

захист довкілля

та збереження

ресурсів.

 

 

 

Лексичні одиниці з теми Впр.5,(с.159)

Active Voice

Впр.4(а),(с.158)

Впр.6 (с.160)

Текст “Ukrainian musicians”

Впр.4(b), (с.159)

Впр.5, (с.159)

Підготувати розповідь про свою улюблену пісню.

 

74

 

Композитори

 

Пояснює правила

поведінки у

закладах

культури

 

 

Лексичні одиниці з теми Впр.1 (с.162)

Passive voice

Впр.7 (с.160)

Текст “Franz Jozeph Haydn”

Впр.8 (с.160)

Впр.1 (с.162)

Впр.2 (с.163)

Впр.9 (с.161)

 

75

 

На концерті

 

 

 

Обговорює

можливості

замовлення

квитків онлайн.

Лексичні одиниці з теми Впр.1 (с.164)

Past Simple Passive

Впр.3 (с.165)

Впр.4 (с.165)

Впр.1 (с.164)

Впр.2 (с.164)

Впр.5 (с.165)

 

76

 

Народжений з піснею

 

Пояснює правила

поведінки у

закладах

культури

 

 

Лексичні одиниці з теми

Past Simple

Впр.6 (с.166)

Впр.7 (с.167)

 

Впр.10 (с.168)Впр.11 (с.168)

Впр.9 (с.168)

Впр.8 (с.168)

 

77.

 

Уроки музики

 

Пояснює правила

поведінки у

закладах

культури

 

 

Повторення ЛО з тем

Active Voice

Passive Voice

Впр.12b (с.169)

Впр.12c (с.170)

Впр.14,(с.171)

Впр.12 a (с.169)

Впр.15,(с.172)

Розповідати про уроки музики у вашій школі

 

78

 

Відомі музиканти

Розвиток навичок мовлення

 

 

 

Обговорює

можливості

замовлення

квитків онлайн.

Лексичні одиниці з теми

 

Впр.13 (с.170)

Впр.16(с.172)

Текст “Elvis Presley”(НО)

Впр.1(с.174)

Впр.3(с.174)

Впр.17 (с.172)

Впр.18 (с.173)

 

79.

 

Біографія Агати Крісті. Пiдсумковий урок з вивченої теми

 

Пояснює правила

поведінки у

закладах

культури

 

 

Лексичні одиниці з теми

Passive voice

Впр.5,(с.176)

Впр.6 (с.177)

Впр.8 (с.177)

Впр.2 (с.174)

 

Впр.4,(с.175)

Впр.7 (с.177)

Впр.9,(с.177)

 

Unit 4. Broaden your mind «Daily a weekly a monthly» (Засоби масової інформації)

 

80.

 

Що тобі подобається читати?

  •                    описувати

людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події

  •                    характеризуват

и якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми;

  •                    висловлювати

власне ставлення до поведінки та вчинків людей;

  •                    розповідати про

свої захоплення, уподобання, ідеали та спосіб життя;

  •                    запитувати та

надавати інформацію про явища, події, факти

 

Демонструє

розуміння основ

медіа-

грамотності.

 

 

Лексичніодиниці з теми Впр1, (с183)

Іменник.

Прикметник.

Впр.5(b),(с.184)

Текст “Jack London and Editor ”

Впр.1(с.182)

Впр.3,(с.183)

Впр.2 (с.183)

Впр.5(a),(с.184)

Впр.4,(с.184)

 

81.

 

Українська преса.

 

 

Пояснює правила

безпечної

поведінки онлайн.

 

Лексичніодиниці з теми Впр.2, с.186

Множинна іменників

Впр.1,(с.185)

Впр.5,(с.188)

Текст “What Will They Be ”

Впр2,(с.185)

Впр.3,(с.187)

Впр.4,(с.187)

Впр.6,(с.188)

 

82.

 

Преса Великої Британії.

 

Визначає

достовірність

інформації.

 

 

Лексичніодиниці з теми Впр.1,(с.189)

Змішані часи

Впр.2,(с.189)

Впр.1,(с.189)

Впр.4,(с.190)

Впр.2,(с.192)

Впр.4,(с.192)

 

83.

 

Преса США.

 

Визначає

достовірність

інформації.

 

 

Попередні ЛО з теми

Змішані часи

Впр.5,(с.191)

Текст “MarkTwain”

 

Впр.3,(с.192)

Впр.4,(с.192)

Впр.6,(с.193)

Впр.1 (с.191)

Впр.7,(с.193)

 

84.

 

Улюблені журнали.

 

 

Пояснює правила

безпечної

поведінки онлайн.

 

Лексичніодиниці з теми Впр.5, (с.197)

Іменник.

Прикметник.

Впр1,(с.194)

Впр2,(с.194)

Текст поданий вчителем

Впр.3,(с.195)

Впр.5,(с.193)

Впр.3(b),(с.195)

Впр.4,(с.196)

 

85.

 

Розвиток граматичних  навичок

 

Демонструє

розуміння основ

медіа-

грамотності.

 

 

Попередні ЛО теми

Змішанічаси

Впр.5,(с.197)

Впр.6,(с.197Впр.7 b (с.197)

Текст “Press in Britain”(НО)

Впр.7 a (с.197)

Граматичні вправи

Виконати переклад речень

 

86.

 

Шкільна газета. Пiдсумковий урок з вивченої теми

 

Визначає

достовірність

інформації.

 

 

Попередні ЛО теми

Множинна іменників

Впр.1,(с.199)

Збірник текстів для аудіювання

Впр.8,(с.198)

Впр2,(с.199)

Підготувати розповідь про шкільну газету.

 

Geographical outlook The United Kingdom of Great Britain and Ukraine  (Географічне положення Сполученого королівства Великобританії та України).

 

87

 

Країни світу

  •                    аргументувати

свій вибір, точку зору, власну думку;

  •                    розпитувати з

метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;

  •                    пропонувати

щось та приймати або відхиляти пропозицію;

  •                    висловлювати

свої враження, почуття та емоції у звязку з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо);

  •                    надавати

схвальну/несхвальну оцінку подіям,

ситуаціям, вчинкам і діям;

  •                    просити і

надавати пораду пояснення, допомогу;

  •                    коментувати

статистичні дані

  •                    описувати

людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події

  •                    характеризуват

и якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьм

  •                    висловлювати

власне ставлення до поведінки та вчинків людей;

  •                    порівнювати

предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища

Описує види еко-

туризму.

 

 

 

Лексичні одиниці з теми Впр.4 (с.202)

Артикль The з власними назвами

Впр. 1 (с.200)

 

Впр.5,(с.202)

Впр. 2 (с.200)

Впр.3(с.201)

Впр. 4 (с.202)

Впр.5 (с.202)

 

88

 

Британські міста

 

Демонструє

розуміння

цінності

культурного

розмаїття

 

 

 

Лексичні одиниці з теми Впр.5,(с.205)

Артикль The з власними назвами

Впр.4,(с.205)

Впр.5,(с.205)

Впр.2,(с.205)

Впр.1,(с.203)

Впр.3,(с.205)

Знайти цікаву інформацію про Велику Британію та зробити по ній презентацію

 

89.

 

Британія

 

Розпитує про

правила

поведінки в

європейських

столицях.

 

 

Лексичні одиниці з теми Впр.6,(с.206)

Активний та Пасивний стан)

 

Впр.6a,(с.206)

Впр.1,(с.208)

Впр.2,(с.209)

Впр.3,(с.209)

Впр.6b,(с.206)

Впр.3,(с.209)

 

90

 

Велика Британія.

 

Демонструє

розуміння

цінності

культурного

розмаїття

 

 

 

 

Впр.8,(с.208)

Впр.7,(с.207)

 

Впр.4(с.209)

Виконати тест на платформі «На Урок»

 

91.

 

Велика Британія Географічне положення і клімат.

 

 

 

Визначає

орієнтовну

вартість

перебування в

країні виучуваної

мови.

Лексичні одиниці з теми Впр.2,(с.213)

Активний та пасивний стан

Впр.1(а),(с.212)

 

Впр.2,(с.212)

Впр.5,(с.210)

 

Переказ тексту Впр.2(с.212)

 

92.

 

Які визначні місця Великої Британії ти хотів би відвідати?

 

Порівнює типові

для різних

культур вербальні

та невербальні

норми поведінки.

 

 

Попередні ЛО з теми

Активний та Пасивний стан

Переказ тексту.

Впр.3,(с.214)

Текст “ WhyaretheLondonerslookingatthephotostoday?”

Впр.7,(с.210)

Впр.8 (с.211)

Впр.9 (с.211)

Впр.6,(с.210)

 

93

 

Україна. Географічне положення.

Пропонує заходи

щодо покращення

екологічної

ситуації в Києві.

 

 

 

Лексичні одиниці з теми Впр.5,(с.216)

Активний та Пасивний стан)

Впр.6,(с.216)

 

Впр.4,(с.214)

Впр.5,(с.216)

Впр.7b ,(с.216)

Впр.7a ,(с.216)

 

94.

 

Клімат України

 

 

Запитує

про/пояснює

правила безпеки

пересування по

Києву.

 

Попередні ЛО з теми

Активний та пасивний стан

Впр.9,(с.220)

Вірш “ForeignLands” Завдання на картках (НО)

Впр.8,(с.218)

Гра “Correct the Words”

Переказ тексту Впр8(с.218)

 

95.

 

Які визначні місця України я б хотів би відвідати?

 

Порівнює  Київ з

іншими

європейськими

столицями.

 

 

Попередні ЛО з теми

Активний та пасивний стан

Впр.1,(с.220)

Впр.3 (с.222)

Впр.2(с.220)

Впр.2(с.221)

Граматичні вправи

Впр.4,(с.222)

 

96

 

Подорож навколо світу. Повторення вивченого матеріалу.

Описує види еко-

туризму.

 

 

 

Попередні ЛО з теми

Активний та пасивний стан

Впр.1(с.223)

Впр.2(с.225)

Текст “CulturalplacesofLondon”Завдання на картках (НО)

Впр.2,(с.223)

Завдання на картках (НО)

Впр.3,(с.224)

 

97

 

Різні країни

Розвиток навичок  читання

 

Порівнює типові

для різних

культур вербальні

та невербальні

норми поведінки.

 

 

ЛОВпр.1(с.225)

Артикль The з власними назвами

Впр.1(с.225)

Впр.3(с.225)

Впр.4b (с.226)

 

Впр.4a (с.225)

 

Скласти діалог

 

98

 

Різні способи життя. Розвиток граматичних  навичок

 

 

Запитує

про/пояснює

правила безпеки

пересування по

Києву.

 

ЛО Впр.9(с.228)

Активний та Пасивний стан

Впр.5 (с.227)

 

 

Впр.8 (с.228)

 

Впр.6 (с.227)

Впр.9 (с.228)

 

Впр.7 (с.227)

 

 

99

 

Весела граматика.

Пiдсумковий урок з вивченої теми

 

Обговорює

розмаїття

літературної

спадщини.

 

 

 

Артикль The з власними назвами

Впр.10 (с.229)

 

 

Впр.12 (с.229)

Впр.13 (с.230)

Впр.11 (с.229)

Повторити вивчені лексичні одиниці з теми.

 

100

 

Відомі письменники. Контроль аудіювання

 

Обговорює

розмаїття

літературної

спадщини.

 

 

 

 

 

Listening Comprehension

Текст “Loch Ness”

 

 

Впр.14 (с.231)

 

 

101

 

Музика.Контроль читання

 

 

Наводить

приклади впливу

музики на

здоров’я і

самопочуття

 

 

 

Гра “ At the English Language Lesson”

 

Reading

 

Впр.16 (с.232)

 

102

 

Життя у Британії. Контроль письма

Описує види еко-

туризму.

 

 

 

ЛО ,Впр.1,

(с.233)

 

Впр.15 (с.231)

 

 

Вірш “Friend After Friend Departs…” (НО)

Writing

Вивчити вірш “Friend After Friend Departs…”

 

103

 

Біля карти Великобританії. Контроль говоріння

 

Демонструє

розуміння

цінності

культурного

розмаїття

 

 

 

 

 

Speaking

 

 

Гра “Correct the Wrong Number”

Підготувати розповідь про плани на літні канікули

 

104

 

Таємниця музики. Повторення матеріалу

 

 

 

Наводить

приклади впливу

музики на

здоров’я і

самопочуття

 

Лексичні одиниці теми

Контрастування часів

Впр.1a ,(с.233)

Гра “Correct your friend” (HO)

 

Впр.1b ,(с.233)

Індивідуальні завдання

Впр.1,(с.233)Переказ тексту

 

105

 

Як живуть англійці?Підсумковий урок

 

Описує види еко-

туризму.

 

 

 

Лексичні одиниці теми

Контрастування часів

Гра “ People in a Newspaper”

Завдання на картках (НО)

 

 

Текст “Newspapers”

 

Індивідуальні завдання

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Бабіна Ксенія Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ovchynnykov Kostiantyn
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Сосюк Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Кичук Лариса Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Денисенко Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
29 січня 2023
Переглядів
12797
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку