8 клас
(Карпюк О. Д. English (Year 8) (Англійська мова (8-й рік навчання)) : підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль : «Видавництво Астон», 2016)
ІІ семестр ( 3 години та тиждень )
№ уроку |
Дата |
Тема |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Лексика |
Граматика |
Говоріння |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||
Unit 3.Your preferences .Do you need a book? (Шкільна бібліотека) |
|
||||||||||||||
50 |
|
Чи потрібна тобі книга? |
- аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку; - розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; - пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію;
свої враження, почуття та емоції у звязку з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо);
схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям;
надавати пораду пояснення, допомогу;
статистичні дані
людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події
и якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьм
власне ставлення до поведінки та вчинків людей;
предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища
|
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
|
|
Лексичні одиниці з теми Впр.1(с.115) |
Present Continuous |
Бесіда на тему :Чи потрібна тобі книга? |
|
Впр.1(с.114) |
Впр.1(b) (с.115) |
Переказ тексту Впр.1(с.115) |
|
51 |
|
Книги наші друзі та вчителі |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Лексичні одиниці з теми Впр.3(с.116) |
Past Continuous |
Впр2(а) (с.116) |
Впр.1,(с.125) |
Впр.3(с.116) |
Впр.2(b),(с.116) |
Підготувати розповідь про улюблену книгу |
|
|
52. |
|
Моя улюблена книга |
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль- ному та полікультурн середовищі. |
|
|
Повторення лексичних одиниць з попередніх уроків |
Future Continuous |
Впр4 (с.117) |
Завдання на картках (НО) |
Текст поданий вчителем. |
Граматичні вправина вживання FutureContinuous |
Виконати переклад речень в зошиті. |
|
|
53. |
|
Література мій улюблений урок |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
|
|
Лексичні одиниці Впр.5,(с.117) |
Повторення Present Simple |
Впр5,(с.117) |
|
Впр5,(с.117) |
Граматичні вправи на вживання PresentSimple |
Переказ тексту Впр.5,(с.117) |
|
|
54. |
|
Жанри літератури |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
|
Повторення лексичних одиниць з попереднього уроку |
Повторення вживання Past Simple |
Бесіда по тексту :Жанри літератури |
Діалог “Choosing a Book” (НО₂) |
Текст “Books” (НО₃) |
Граматичні вправи на вживання PastSimple |
Виконати переклад речень в зошиті. |
|
|
55. |
|
Відомі англійські та американські письменники |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
|
|
Попередні ЛО з тем |
Повторення вживання Future Simple |
Впр.6,(с.119) |
Впр9,(с.121) |
Впр.7,(с.119) |
Впр8,(с.121) Впр9,(с.121) |
Підготувати розповідь про улюбленого автора |
|
|
56. |
|
Книги у нашому житті |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Попередні ЛО з теми |
Active and Passive Voices |
Впр.1,(с.122) |
Діалог “The Last Book I’ve Read” (HO₂) |
Впр.3,(с.123) |
Впр.2,(с.122) |
Впр.4,(с.123) |
|
|
57. |
|
Чи гарний ти читач? |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
|
Попередні ЛО з теми |
Active and Passive Voices |
Впр.6,(с.124) |
Збірник текстів ля аудіювання |
Впр.6,(с.124) Текст поданий вчителем |
Впр.5,(с.124) |
Впр.7,(с.125) |
|
|
58 |
|
Шкільна бібліотека |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
|
Попередні ЛО |
Passive voice |
Впр2,(с.126) |
|
Впр.2a (с.126) |
Впр.2b (с.126) Впр.3,(с.127) |
Впр.4(с.127) |
|
|
59. |
|
Популярний англійський письменник Алан Мілин |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
|
|
Лексичні одиниці з теми Впр.7,(с.128) |
Active Voice |
Впр.6(а), (с.127 |
Впр.6(с),(с.127) Впр.6(b),(с.127) |
Впр.7, (с.128) |
Впр.7,(с.128) |
Написати про останню прочитану книгу |
|
|
60. |
|
Книга-наш характер. |
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль- ному та полікультурн середовищі. |
|
|
Лексичні одиниці з теми Впр.8,(с.133) |
Passive Voice |
Впр.1,(с.129) |
Впр.2,(с.129) |
Впр.8(b), (с.132) |
Впр8(а),(с.132) |
Впр.7,(с.132) |
|
|
61 |
|
Світ книг |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини. |
|
|
|
Лексичні одиниці з теми |
Passive Voice |
Впр.3a (с.130) Впр.4 (с.131)Впр.5 (с.131) |
|
|
Впр.3b (с.130) |
Впр.6 (с.131) |
|
|
62 |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Лексичні одиниці з теми |
Active and Passive Voices |
Впр.9 (с.134) |
Збірник текстів для аудіювання |
Текст поданий вчителем. |
Граматичні вправи |
Виконати переклад речень в зошиті |
|
|
63 |
|
Мої улюблені автори та книги |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
|
|
Лексичні одиниці з теми |
Active and Passive Voices |
Обговорення проекту |
Вірш-загадка |
Вірш “My Book” |
Написання листа |
Виготовити постер «My Favourite Author and His Books» |
|
|
64 |
|
Улюблена книга мого друга. Пiдсумковий урок з вивченої теми |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Попередні ЛО з тем |
Active and Passive Voices |
Впр.10,(с.134) |
|
Впр.1,(с.135) |
Впр.2,(с.136) |
Впр3,(с.136) |
|
|
Music is heard everywhere (Музику чути всюди) |
|
||||||||||||||
65 |
|
Музика навколо нас |
людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події
и якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьм
власне ставлення до поведінки та вчинків людей;
предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища
|
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів. |
|
|
|
Лексичні одиниці з теми Впр.2,(с.138-139) |
Passive voice |
Впр.1,(с.137) Впр.2(a),(с.138) |
Діалог “I’dLoveto!” Завдання на картках (НО₁) |
Впр.1(с), (с.138) |
Впр.3(с.139) |
Впр.2(b), (с.139) |
|
66. |
|
Яка музика тобі подобається? |
|
|
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття. |
|
Попередні ЛО з теми |
Active Voice |
Впр.6 a,(с.140) Впр.7,(с.141) |
Впр.4,(с.140) |
Впр6(b), (с.140) |
Впр.5 (с.140) |
Впр6(с),(141) |
|
|
67. |
|
Як стати хорошим музикантом? |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури. |
|
|
Попередні ЛО з теми |
Passive voice |
Впр.1(с), (с.142) |
Впр.1(а),(141) Впр.2(а),(143) |
Впр1(b),(с.142) Впр.2(b),(144) |
Впр.3,(с.144) |
Впр.4, (с.144) |
|
|
68. |
|
Стилі музики |
|
|
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття |
|
Лексичні одиниці з теми Впр.7,(с.146) |
Past Simple Passive |
Впр.5,(с.145) |
Впр.1,(с.149) |
Впр.7,(с.146) |
Впр.1,(с.146) |
Впр.2, (с.147) |
|
|
69 |
|
Улюблені мелодії. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
|
|
Впр.3,(с.147) |
Впр2,(с.149) |
Впр.5,(с.145) |
Впр.5,(с.148) Впр.6(с.148) |
Впр.4 (с.147) |
|
|
70. |
|
Моя улюблена група |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
|
Лексичні одиниці з теми Впр.4(b), (с.151) |
Past Simple Passive |
Впр3,(с.149) |
Впр3,(с.149) |
Впр.4(а),(с.150) |
Впр.5(а,b),(с.153) Впр.4(b),(с.151)
|
Впр.5 c,(с.153) |
|
|
71. |
|
Музика в нашому житті Розвиток граматичних навичок |
|
|
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття |
|
|
Past Simple Passive |
Впр.6 ,(с.153) Впр.3,(с.158) |
Текст “Instrumentsin an Orchestra” Завдання до тексту (НО₂) |
Впр.4(с),(с.151) |
Граматичні вправи |
Виконати переклад речень в зошиті. |
|
|
72. |
|
Моя улюблена співачка/співак. Розвиток навичок читання |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
Лексичні одиниці з теми Впр1,(с.156) |
|
Впр.7(b),(с.154) Впр.2(b),(с.157) |
Впр.1(а),(с.155) |
Впр.7(а),(с.153) Впр.1(b),(с.157) |
Впр.2(а),(с.157) |
Впр.8,(с.155) |
|
|
73. |
|
Улюблена пісня на радіопередачі. |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів. |
|
|
|
Лексичні одиниці з теми Впр.5,(с.159) |
Active Voice |
Впр.4(а),(с.158) Впр.6 (с.160) |
Текст “Ukrainian musicians” |
Впр.4(b), (с.159) |
Впр.5, (с.159) |
Підготувати розповідь про свою улюблену пісню. |
|
|
74 |
|
Композитори |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
|
Лексичні одиниці з теми Впр.1 (с.162) |
Passive voice |
Впр.7 (с.160) |
Текст “Franz Jozeph Haydn” |
Впр.8 (с.160) Впр.1 (с.162) |
Впр.2 (с.163) |
Впр.9 (с.161) |
|
|
75 |
|
На концерті |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
Лексичні одиниці з теми Впр.1 (с.164) |
Past Simple Passive |
Впр.3 (с.165) |
Впр.4 (с.165) |
Впр.1 (с.164) |
Впр.2 (с.164) |
Впр.5 (с.165) |
|
|
76 |
|
Народжений з піснею |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
|
Лексичні одиниці з теми |
Past Simple |
Впр.6 (с.166) Впр.7 (с.167) |
|
Впр.10 (с.168)Впр.11 (с.168) |
Впр.9 (с.168) |
Впр.8 (с.168) |
|
|
77. |
|
Уроки музики |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
|
Повторення ЛО з тем |
Active Voice Passive Voice |
Впр.12b (с.169) |
Впр.12c (с.170) |
Впр.14,(с.171) Впр.12 a (с.169) |
Впр.15,(с.172) |
Розповідати про уроки музики у вашій школі |
|
|
78 |
|
Відомі музиканти Розвиток навичок мовлення |
|
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн. |
Лексичні одиниці з теми |
|
Впр.13 (с.170) Впр.16(с.172) |
Текст “Elvis Presley”(НО₃) |
Впр.1(с.174) Впр.3(с.174) |
Впр.17 (с.172) |
Впр.18 (с.173) |
|
|
79. |
|
Біографія Агати Крісті. Пiдсумковий урок з вивченої теми |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
|
Лексичні одиниці з теми |
Passive voice |
Впр.5,(с.176) Впр.6 (с.177) Впр.8 (с.177) Впр.2 (с.174) |
|
Впр.4,(с.175) |
Впр.7 (с.177) |
Впр.9,(с.177) |
|
|
Unit 4. Broaden your mind «Daily a weekly a monthly» (Засоби масової інформації) |
|
||||||||||||||
80. |
|
Що тобі подобається читати? |
людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події
и якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми;
власне ставлення до поведінки та вчинків людей;
свої захоплення, уподобання, ідеали та спосіб життя;
надавати інформацію про явища, події, факти |
|
Демонструє розуміння основ медіа- грамотності. |
|
|
Лексичніодиниці з теми Впр1, (с183) |
Іменник. Прикметник. |
Впр.5(b),(с.184) |
Текст “Jack London and Editor ” |
Впр.1(с.182) |
Впр.3,(с.183) Впр.2 (с.183) Впр.5(a),(с.184) |
Впр.4,(с.184) |
|
81. |
|
Українська преса. |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
Лексичніодиниці з теми Впр.2, с.186 |
Множинна іменників |
Впр.1,(с.185) Впр.5,(с.188) |
Текст “What Will They Be ” |
Впр2,(с.185) Впр.3,(с.187) |
Впр.4,(с.187) |
Впр.6,(с.188) |
|
|
82. |
|
Преса Великої Британії. |
|
Визначає достовірність інформації. |
|
|
Лексичніодиниці з теми Впр.1,(с.189) |
Змішані часи |
Впр.2,(с.189) |
Впр.1,(с.189) |
Впр.4,(с.190) |
Впр.2,(с.192) |
Впр.4,(с.192) |
|
|
83. |
|
Преса США. |
|
Визначає достовірність інформації. |
|
|
Попередні ЛО з теми |
Змішані часи |
Впр.5,(с.191) |
Текст “MarkTwain”
|
Впр.3,(с.192) Впр.4,(с.192) |
Впр.6,(с.193) Впр.1 (с.191) |
Впр.7,(с.193) |
|
|
84. |
|
Улюблені журнали. |
|
|
Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
|
Лексичніодиниці з теми Впр.5, (с.197) |
Іменник. Прикметник. |
Впр1,(с.194) Впр2,(с.194) |
Текст поданий вчителем |
Впр.3,(с.195) Впр.5,(с.193) |
Впр.3(b),(с.195) |
Впр.4,(с.196) |
|
|
85. |
|
Розвиток граматичних навичок |
|
Демонструє розуміння основ медіа- грамотності. |
|
|
Попередні ЛО теми |
Змішанічаси |
Впр.5,(с.197) Впр.6,(с.197Впр.7 b (с.197) |
Текст “Press in Britain”(НО₁) |
Впр.7 a (с.197) |
Граматичні вправи |
Виконати переклад речень |
|
|
86. |
|
Шкільна газета. Пiдсумковий урок з вивченої теми |
|
Визначає достовірність інформації. |
|
|
Попередні ЛО теми |
Множинна іменників |
Впр.1,(с.199) |
Збірник текстів для аудіювання |
Впр.8,(с.198) |
Впр2,(с.199) |
Підготувати розповідь про шкільну газету. |
|
|
Geographical outlook The United Kingdom of Great Britain and Ukraine (Географічне положення Сполученого королівства Великобританії та України). |
|
||||||||||||||
87 |
|
Країни світу |
свій вибір, точку зору, власну думку;
метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
щось та приймати або відхиляти пропозицію;
свої враження, почуття та емоції у звязку з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо);
схвальну/несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям;
надавати пораду пояснення, допомогу;
статистичні дані
людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події
и якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьм
власне ставлення до поведінки та вчинків людей;
предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища |
Описує види еко- туризму. |
|
|
|
Лексичні одиниці з теми Впр.4 (с.202) |
Артикль The з власними назвами |
Впр. 1 (с.200) |
|
Впр.5,(с.202) Впр. 2 (с.200) |
Впр.3(с.201) Впр. 4 (с.202) |
Впр.5 (с.202) |
|
88 |
|
Британські міста |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття
|
|
|
Лексичні одиниці з теми Впр.5,(с.205) |
Артикль The з власними назвами |
Впр.4,(с.205) Впр.5,(с.205) |
Впр.2,(с.205) |
Впр.1,(с.203) |
Впр.3,(с.205) |
Знайти цікаву інформацію про Велику Британію та зробити по ній презентацію |
|
|
89. |
|
Британія |
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
|
|
Лексичні одиниці з теми Впр.6,(с.206) |
Активний та Пасивний стан) |
|
Впр.6a,(с.206) |
Впр.1,(с.208) Впр.2,(с.209) |
Впр.3,(с.209) Впр.6b,(с.206) |
Впр.3,(с.209) |
|
|
90 |
|
Велика Британія. |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття |
|
|
|
|
Впр.8,(с.208) |
Впр.7,(с.207) |
|
Впр.4(с.209) |
Виконати тест на платформі «На Урок» |
|
|
91. |
|
Велика Британія Географічне положення і клімат. |
|
|
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
Лексичні одиниці з теми Впр.2,(с.213) |
Активний та пасивний стан |
Впр.1(а),(с.212) |
|
Впр.2,(с.212) |
Впр.5,(с.210)
|
Переказ тексту Впр.2(с.212) |
|
|
92. |
|
Які визначні місця Великої Британії ти хотів би відвідати? |
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
|
|
Попередні ЛО з теми |
Активний та Пасивний стан |
Переказ тексту. Впр.3,(с.214) |
Текст “ WhyaretheLondonerslookingatthephotostoday?” |
Впр.7,(с.210) |
Впр.8 (с.211) Впр.9 (с.211) |
Впр.6,(с.210) |
|
|
93 |
|
Україна. Географічне положення. |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві. |
|
|
|
Лексичні одиниці з теми Впр.5,(с.216) |
Активний та Пасивний стан) |
Впр.6,(с.216) |
|
Впр.4,(с.214) |
Впр.5,(с.216) Впр.7b ,(с.216) |
Впр.7a ,(с.216) |
|
|
94. |
|
Клімат України |
|
|
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
|
Попередні ЛО з теми |
Активний та пасивний стан |
Впр.9,(с.220) |
Вірш “ForeignLands” Завдання на картках (НО₂) |
Впр.8,(с.218) |
Гра “Correct the Words” |
Переказ тексту Впр8(с.218) |
|
|
95. |
|
Які визначні місця України я б хотів би відвідати? |
|
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. |
|
|
Попередні ЛО з теми |
Активний та пасивний стан |
Впр.1,(с.220) Впр.3 (с.222) |
Впр.2(с.220) |
Впр.2(с.221) |
Граматичні вправи |
Впр.4,(с.222) |
|
|
96 |
|
Подорож навколо світу. Повторення вивченого матеріалу. |
Описує види еко- туризму. |
|
|
|
Попередні ЛО з теми |
Активний та пасивний стан |
Впр.1(с.223) Впр.2(с.225) |
Текст “CulturalplacesofLondon”Завдання на картках (НО₃) |
Впр.2,(с.223) |
Завдання на картках (НО₂) |
Впр.3,(с.224) |
|
|
97 |
|
Різні країни Розвиток навичок читання |
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
|
|
ЛОВпр.1(с.225) |
Артикль The з власними назвами |
Впр.1(с.225) Впр.3(с.225) Впр.4b (с.226) |
|
Впр.4a (с.225) |
|
Скласти діалог |
|
|
98 |
|
Різні способи життя. Розвиток граматичних навичок |
|
|
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
|
ЛО Впр.9(с.228) |
Активний та Пасивний стан |
Впр.5 (с.227)
|
|
Впр.8 (с.228)
|
Впр.6 (с.227) Впр.9 (с.228)
|
Впр.7 (с.227)
|
|
|
99 |
|
Весела граматика. Пiдсумковий урок з вивченої теми |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
|
|
|
Артикль The з власними назвами |
Впр.10 (с.229)
|
|
Впр.12 (с.229) Впр.13 (с.230) |
Впр.11 (с.229) |
Повторити вивчені лексичні одиниці з теми. |
|
|
100 |
|
Відомі письменники. Контроль аудіювання |
|
Обговорює розмаїття літературної спадщини. |
|
|
|
|
|
Listening Comprehension |
Текст “Loch Ness”
|
|
Впр.14 (с.231)
|
|
|
101 |
|
Музика.Контроль читання |
|
|
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття |
|
|
|
Гра “ At the English Language Lesson” |
|
Reading |
|
Впр.16 (с.232) |
|
|
102 |
|
Життя у Британії. Контроль письма |
Описує види еко- туризму. |
|
|
|
ЛО ,Впр.1, (с.233) |
|
Впр.15 (с.231)
|
|
Вірш “Friend After Friend Departs…” (НО₁) |
Writing |
Вивчити вірш “Friend After Friend Departs…” |
|
|
103 |
|
Біля карти Великобританії. Контроль говоріння |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття
|
|
|
|
|
Speaking |
|
|
Гра “Correct the Wrong Number” |
Підготувати розповідь про плани на літні канікули |
|
|
104 |
|
Таємниця музики. Повторення матеріалу |
|
|
|
Наводить приклади впливу музики на здоров’я і самопочуття |
|
Лексичні одиниці теми |
Контрастування часів |
Впр.1a ,(с.233) |
Гра “Correct your friend” (HO₂)
|
Впр.1b ,(с.233) |
Індивідуальні завдання |
Впр.1,(с.233)Переказ тексту |
|
105 |
|
Як живуть англійці?Підсумковий урок |
|
Описує види еко- туризму. |
|
|
|
Лексичні одиниці теми |
Контрастування часів |
Гра “ People in a Newspaper” Завдання на картках (НО₂)
|
|
Текст “Newspapers”
|
Індивідуальні завдання |
|
|