Конспект уроку на тему:"Десятковий дріб. Додавання та віднімання десяткових дробів. Підсумковий урок. Павло Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. "

Про матеріал
Бінарний урок на тему: "Десятковий дріб. Додавання та віднімання десяткових дробів. Підсумковий урок. Павло Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття. «Не бував ти у наших краях!» "
Перегляд файлу

Тема. Десятковий дріб. Додавання та віднімання десяткових дробів. Підсумковий урок. Павло Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття. «Не бував ти у наших краях!»

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів із теми «Десятковий дріб. Додавання й віднімання десяткових дробів»; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати інтерес до математики.

Обладнання: роздатковий матеріал, портрет Павла Тичини, малюнки природи

Інтегрування: математика, українська література

Випераджаюче завдання: відомості з життя і творчості Павла Тичини.

Хід уроку

І Організація класу.

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

ІІ Оголошення теми мети уроку.

-Ми закінчили вивчати розділ «Десяткові дроби» .Тому сьогодні  проведемо підсумковий урок математики,  на якому поєднаємо дві науки: математику- точну науку, та українську літературу.

Отже, тема нашого уроку: Десятковий дріб. Додавання та віднімання десяткових дробів. Підсумковий урок. Павло Тичина. Коротко про поета і край, де він народився. Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття. «Не бував ти у наших краях!»

ІІІ Актуалізація опорних знань.

1.Вправа «Мікрофон»

Правильно прочитайте записані на дошці десяткові дроби:

0,34 ; 5,09; 18,45; 1,002; 2,305; 0,090; 18,89; 11,099.

2.Вправа «Виправ помилку»

23,45+1,24=3,58

1-0,9=0,1

2,25+0,3=2,08

5-2,38=2,62

2+1,32=1,52

-Пригадаємо правила додавання та віднімання десяткових дробів.

3. Гра «Так чи ні?»

1.0,50=0,5

2. 2,34>2,304

3. 5,6+1,2=6,8

4. 0,56 ~0,5

5.2,6~3

ІІІ Мотивація навчальної діяльності

Розв’язавши правильно приклади , ви знайдете відповідь на питання . Хто з ж саме з письменників писав про красу рідного краю

2,4+4,1

3,28-1,17  

5,365-4,275

6,48+5,13

1-0,3

6.5

2,11

1,09

11,61

0,7

п

а

в

л

о

 

4,056+1,2

1,09+3,1

4,78-2,1

5,099-2,34

1+4,56

1+0,05

16,056

4,19

2,68

2,759

5,56

1,05

т

и

ч

и

н

а

 

Відомості про Павла Тичину (повідомлення учнів)

ІV Розв’язування вправ.

  • Робота в групах 

І група Виконавши завдання, ви дізнаєтеся, в якому році почали друкувати перші вірші Павла Тичини

Округли до одиниць:

0,54; 8,81; 0,367; 6,045

Так, саме в 1906 році Павло Тичина дебютував як поет. А вже з  1912 року публікації почали з’являтись на сторінках журналів «Літературно-науковий вісник», «Рідний край», «Українська хата».

ІІ група Ви дізнаєтеся,  в якому році вийшла перша збірка Павла Тичини

1,302; 8,701; 0,63; 7,6

Дебютна поетична збірка Тичини «Сонячні кларнети» (1918) стала найбільш яскравою подією в українській літературі того часу. Вона поставила автора в ряд найкращих поетів європейського рівня.

ІІІ група У якому році помер видатний поет

0,9; 8,56; 6,32; 6,89

Помер Павло Тичина 16 вересня 1967 року в Києві.

Вчитель української літератури:

А як ви вважаєте, чому рідний край найкращий?   

                     (Вправа «Мозковий штурм»)

Саме в цьому нас і переконує Павло Тичина своєю поезією «Не бував ти у наших краях!»

1.Робота з підручником

2.Виразне читання поезії

3 Словникова робота

4.Аналіз поезії

-А зараз я пропоную розв’язати задачу, яка містить відомості про  наш Херсонський край.

 Біосферний заповідник Асканія-Нова - унікальний куточок природи, який знаходиться на півдні України, в Херсонській області. Площа заповідника становить 33 307,6 га, з них 11 054 га — «абсолютно заповідна» степова зона. Знайдіть площу «заселеної» частини заповідника. Результат округліть до десятків.

 V Закріплення вивченого матеріалу

Розгадавши кросворд в ключовому слові ви знайдете відповідь до загадки:

У всіх людей одна святиня,
Куди не глянь, де не спитай,
Рідніша їм своя пустиня,
Аніж земний в чужині край.

(кросворд з ключовим словом Вітчизна)

VІ Підсумок. Оцінювання

Інтерактивна вправа « Кошик знань»

(учні заповнюють корзину плодами своїх знань)

Я знаю…    Я вмію…     Я навчився…

Я можу поділитися своїми знаннями…

VІІ Домашня робота

 

docx
Додано
18 липня
Переглядів
77
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку