КОНСПЕКТ УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
НА ТЕМУ «ФУТБОЛ»
Мета уроку:
1.Формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і спортом та сприяти зміцненню здоров’я учнів засобами футболу.
2. Виховувати в школярів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і розвивати морально-вольові якості.
Завдання уроку:
1.Повторити техніку ведення м'яча внутрішньою та зовнішньою стороною стопи .
2.Закріпити техніку ведення м'яча внутрішньою та зовнішньою стороною підйому.
3.Сприяти розвитку розвитку спритності та координації рухів за допомогою фізичних вправ.
|
Інвентар: м'ячі футбольні, фішки, секундомір,свисток.
Місце проведення: спортивний майданчик.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичне забезпечення |
Підготовча частина ( 1 2хв) |
|||
1 |
Шикування. Рапорт. Привітання. Зав |
1 хв |
Фронтальний метод. Звернути увагу на зовнішній |
2 |
Перевірка виконання домашнього зав |
30 с |
Опитування. Назвати українських футболістів — |
3 |
Замірювання ЧСС за 10 с |
ЗО с |
Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою |
4 |
Виконання організуючих вправ |
30 с |
Звернути увагу на чітке виконання поворотів на |
5 |
Вправи для формування постави і про |
1,5 – 2 хв |
В русі. Дистанція 2 — 3 кроки. |
6 |
Спортивна ходьба з переходом на біг |
10 – 15 с |
Стежити за поставою. Поступово прискорювати |
7 |
Біг: |
2,5 –3,5 хв |
Дистанція два — три кроки |
8 |
Відновлення дихання |
20 – 30с |
Темп виконання повільний. Рухи руками вгору — |
9 |
Загальнорозвивальні вправи |
2 – 2,5 хв |
У русі в колону по одному. Дистанція два кроки |
10 |
Повільна ходьба. перешикування |
20 – 30 с |
У дві колонки через середину спортзалу, |
11 |
Замірювання ЧСС за 10 с |
30 с |
120 – 140 ударів за 1 хв |
Основна частина ( 30 хв) |
|||
1 |
Виконання удару по м'ячу |
2,5–3 хв |
Груповий метод. |
2 |
Передача м'яча внутрішньою стороною |
3,5–4 хв |
Виконувати по черзі. |
|
3 |
Гра «Передай швидше м'яч!»
|
До 3 хв |
Змагальний метод. |
|
4 |
Ведення м'яча внутрішньою та |
3,5–4 хв |
Змагальний метод. |
|
5 |
Ведення м'яча з обведенням умовного |
До 6 хв |
Змагаються дві команди «Хто більше заб'є |
|
6 |
Замірювання ЧСС |
30 с |
До 140 ударів за 1 хв |
|
7 |
Навчальна гра із виконанням завдань |
9–9,5 хв |
Акцентувати увагу учнів на взаємодію гравців |
|
Заключна частина (3 хв) |
||||
1 |
Шикування |
20 – 30 с |
Фронтальний метод. В одну шеренгу, на швидкість |
|
2 |
Вправи на відновлення в русі: |
1–1,5 хв |
В обхід залу. Дихання глибоке. Під час ходьби |
|
3 |
Гра на увагу: «Футбольна вікторина» |
1 хв |
Усі учні водночас гучно повинні дати правильну |
|
4 |
Шикування у шеренгу |
20 – 30 с |
|
|
5 |
Замірювання ЧСС за 10 с |
30 с |
До 100 ударів за 1 хв |
|
6 |
Підбиття підсумків уроку |
20 – 30 с |
Відзначити кращих учнів |
|
7 |
Домашнє завдання |
20 – 30 с |
Імітація передач, ударів, жонглювання.
|
|
8 |
Організований вихід із |
|
|
|