Конспект уроку на тему: "ФУТБОЛ"

Про матеріал
План- конспект уроку з фізичрої культури на тему : "Футбол".Виховувати в школярів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і розвивати морально-вольові якості.
Перегляд файлу

   КОНСПЕКТ УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
           НА ТЕМУ «ФУТБОЛ»
Мета уроку:
1.Формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і спортом та сприяти зміцненню здоров’я  учнів засобами футболу.

2. Виховувати в школярів  потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і  розвивати морально-вольові якості.
Завдання уроку:
1.Повторити техніку ведення  м'яча внутрішньою та зовнішньою  стороною стопи .

2.Закріпити техніку ведення м'яча внутрішньою та зовнішньою стороною підйому.

3.Сприяти розвитку розвитку спритності та координації рухів за допомогою фізичних вправ.

 

Інвентар: м'ячі футбольні, фішки, секундомір,свисток.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичне забезпечення

Підготовча частина ( 1 2хв)

1

Шикування. Рапорт. Привітання. Зав
дання уроку

1 хв

Фронтальний метод. Звернути увагу на зовнішній
вигляд учнів

2

Перевірка виконання домашнього зав
дання

30 с

Опитування. Назвати українських футболістів —
володарів «Золотого м'яча»

3

Замірювання ЧСС за 10 с

ЗО с

Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою
серцевих скорочень

4

Виконання організуючих вправ

30 с

Звернути увагу на чітке виконання поворотів на
місці

5

Вправи для формування постави і про
філактики плоскостопості. Ходьба:
• звичайним кроком;
• на носках;
• на п'ятках;
• на зовнішній стороні стопи;
• на внутрішній стороні стопи;
• перекатами з п'ятки на носок;
• із рухом стегна назовні та всередину;
• у напівприсіді;
• у повному присіді

1,5 – 2 хв
10 – 15с
10 – 15с
10 – 15с
10 – 15с
10 – 15с
10 – 15с
10 – 15с
10 – 15с
10 – 15с

В русі. Дистанція 2 — 3 кроки.
Стежити за поставою
Темп середній
Руки на пояс
Руки за голову
Руки на пояс. Спину тримати рівно
Руки на пояс Руки на пояс
До середньої лінії виконувати рух стегна назовні,
від середньої лінії — рух стегна всередину
Руки на пояс
Руки на колінах

6

Спортивна ходьба з переходом на біг

10 – 15 с

Стежити за поставою. Поступово прискорювати
темп ходьби. Стежити за правильною
постановкою стопи та активним рухом рук

 

7

Біг:
• звичайний;
• з високим підніманням стегна;
• приставними кроками правим та лівим
боком;
• схресним кроками правим та лівим
боком;
• із закиданням гомілки назад —назовні;
• із винесенням зігнутої в колінному
суглобі ноги вперед — усередину;
• з оббіганням м'ячів;
• із перестрибуванням через м'ячі;
• правим та лівим боком з імітацією
удару по м'ячу внутрішньою стороною
стопи;
• прискорення;
• прискорення після торкання рукою
підлоги

2,5 –3,5 хв
20 – 30с
10 – 15 с
10 – 15 с
\10 – 15 с
10 – 15 с
10 – 15 с
10 – 15 с
10 – 15 с
10 – 15 с
10 – 15 с
10 – 15 с

Дистанція два — три кроки
Темп середній
Стежити за роботою рук і ніг
До середньої лінії — правим боком, від середньої
лінії — лівим
До середньої лінії — правим боком, від серед
ньою лінії — лівим
Руки позаду. Діставати п'ятками долоні
Руки попереду. Діставати серединою внутрішньої
стороною стопи долоні
Стежити за дотриманням техніки безпеки
Стежити за дотриманням техніки безпеки
До середньої лінії — правим боком, від середньої
лінії — лівим. Звернути увагу на правильну
постановку стопи
Діти з ослабленим станом здоров'я виконують
звичайний біг
Діти з ослабленим станом здоров'я виконують
звичайний біг

8

Відновлення дихання

20 – 30с

Темп виконання повільний. Рухи руками вгору —
вдих, униз — видих. Дихання глибоке

9

Загальнорозвивальні вправи
а) в. п. — руки вниз. 1 — руки в
сторони; 2 — руки вгору; 3 — руки в
сторони; 4 — в. п.; б) в. п. — праву руку
вгору, ліву — вниз. 1 — 2 — пружні
рухи руками назад; 3 — 4 — те саме, зі
зміною положення рук; в) в. п. — зігнуті
руки перед грудьми.1 — 2 — пружні
рухи зігнутими руками в сторони —
назад; 3 —4 — пружні рухи прямими
руками в сторони — назад; г) в. п. —
зігнуті руки перед грудьми, кисті в
замок. 1 — випад правою ногою вперед
із поворотом тулуба вправо; 2 — випад
лівою ногою вперед із поворотом тулуба
вліво; 3 — 4 — те саме

2 – 2,5 хв
6 – 8 разів
6 – 8 разів
6 – 8 разів
6 – 8 разів

У русі в колону по одному. Дистанція два кроки
Звернути увагу на правильну роботу рук
Темп середній. Кисті стиснуті в кулаки. Стежити
за амплітудою рухів
Спину тримати рівно
Темп середній. Звернути увагу на відповідність
випаду і поворотів тулуба. Спину тримати рівно

10

Повільна ходьба. перешикування

20 – 30 с

У дві колонки через середину спортзалу,
дистанція 2 – 3 кроки

11

Замірювання ЧСС за 10 с

30 с

120 – 140 ударів за 1 хв

Основна частина ( 30 хв)

1

Виконання удару по м'ячу
внутрішньою стороною стопи:
• імітація удару по м'ячу;
• зупинка м'яча підошвою;
• підбігання до партнера та імітація
удару м'яча внутрішньою стороною
підйому

2,5–3 хв

Груповий метод.
Звернути увагу на правильний рух ногою, яка
б'є, стопа розвертається назовні. Виконувати по
черзі. Звернути увагу на дидактичний матеріал

 

2

Передача м'яча внутрішньою стороною
стопи:
• із зупинкою м'яча підошвою;
• в один дотик

3,5–4 хв

Виконувати по черзі.
Відстань 4 —5 м. Зупинки підошвою. П'ята під
час зупинки повинна бути нижча за носок. Стежити за правильною постановою стопи

3

Гра «Передай швидше м'яч!»
(передача м'яча в один дотик на
швидкість)

 

До 3 хв

Змагальний метод.
Яка пара швидше виконає 12передач. Бажано
передавати м'яч в один дотик. Звернути увагу на
дидактичний матеріал

4

Ведення м'яча внутрішньою та
зовнішньою стороною підйому:
• з обводом партнера;
• змагання «Обведи швидше!»

3,5–4 хв

Змагальний метод.
Яка пара швидше виконає 6 ведень.
Звернути увагу на дидактичний матеріал

5

Ведення м'яча з обведенням умовного
суперника та удар по воротах

До 6 хв

Змагаються дві команди «Хто більше заб'є
голів». Гол зараховується лише тоді, коли м'яч
забили внутрішньою стороною стопи

6

Замірювання ЧСС

30 с

До 140 ударів за 1 хв

7

Навчальна гра із виконанням завдань
уроку — удар по м'ячу внутрішньою  стороною стопи; зупинка м'яча підошвою; ведення м'яча внутрішньою,зовнішньою частиною підйому:
• вітання команд;
• навчальна гра;
• підбиття підсумків гри;
• вітання команд

9–9,5 хв

Акцентувати увагу учнів на взаємодію гравців
під час гри, чітке дотримання правил і вико-
нання поставлених завдань та дотримання
техніки безпеки
Команди розташовані по діагоналі Відзначити
Відзначити найбільш технічних гравців

Заключна частина (3  хв)

1

Шикування

20 – 30 с

Фронтальний метод. В одну шеренгу, на швидкість
 

2

Вправи на відновлення в русі:
• легкий біг;
• ходьба

1–1,5 хв

В обхід залу. Дихання глибоке. Під час ходьби
рухи руками вгору, вниз розслаблено

3

Гра на увагу: «Футбольна вікторина»

1 хв

Усі учні водночас гучно повинні дати правильну
відповідь на поставлене вчителем запитання

4

Шикування у шеренгу

20 – 30 с

 

5

Замірювання ЧСС за 10 с

30 с

До 100 ударів за 1 хв

6

Підбиття підсумків уроку

20 – 30 с

Відзначити кращих учнів

7

Домашнє завдання

20 – 30 с

Імітація передач, ударів, жонглювання.

 

8

 Організований вихід із
спортивного залу

 

 

 

docx
Додано
2 листопада 2020
Переглядів
447
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку